Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost jouw favoriete trip-visual video's

Post jouw favoriete trip-visual video's

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het vreemde is, ik heb nooit DMT gerookt en toch lijken de visual in de video een klein beetje op wat ik ervaar met een hoge dosis verse truffels. Closed-eye geometrische hallucinaties, vervormingen, mandala's en ja ook hiermee zag ik de wereld in cartoon. Terwijl mijn ervaringen met gedroogde mckenna paddo's een totaal andere beleving is dan verse truffels of LSD. Met truffels teleporteer ik naar een wormgat in de hyperspace en word alles cartoon. Met medium/hoge dosis droge paddo's nagenoeg geen hallucinaties alleen vervormingen en een intense prettige mentale trip. Met LSD kom ik in de wolken en is erg speciaal voor mij voor spirituele doelen . Vind het indrukwekkend hoe dat zo per persoon kan verschillen

Hier nog wat moois om op te mediteren:

N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Zie jij het zo, dat de visuals van LSD meer vervormingen van de omgeving zelf zijn? Ik heb dat niet zo, maar dat zal dan waarschijnlijk komen omdat ik nooit hoger ben gegaan dan 150 ug.
Klik om te vergroten...
Ja overal fractals in herkennen en afstanden die korter en langer lijken te worden en schaduwen die bewegen terwijl ze stilstaan. Dat soort dingen.
Mindless zei:
Daar zitten trouwens echt hele vette gifjes bij in die onderste link! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Allemaal gemaakt door dezelfde guy :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Ja overal fractals in herkennen en afstanden die korter en langer lijken te worden en schaduwen die bewegen terwijl ze stilstaan. Dat soort dingen.
Klik om te vergroten...
Ik ben wel benieuwd naar een hoger gedoseerde LSD ervaring maar kijk zo op tegen de bodyload.

De (bewegende) visuals op psilo zijn bij mij trouwens vaak zo verweven in bestaande objecten dat je eigenlijk wel van vervorming kunt spreken. Niet slechts een overlay over de normale wereld heen. Bijvoorbeeld met veel reliëf.

Neo-Shulginist zei:
Allemaal gemaakt door dezelfde guy :wink:
Klik om te vergroten...
Heel knap gemaakt!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4

Deze heeft mijn acid trip een keer volledig op zijn kop gezet.

100% recommend
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eve's drop zei:

Deze heeft mijn acid trip een keer volledig op zijn kop gezet.

100% recommend
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat dit niet lijkt op je LSD visuals? Dat was de bedoeling eigenlijk. Trip visual video's die zo goed mogelijk echte visuals weergeven. Misschien niet duidelijk genoeg neergezet. :wink:
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Ik neem aan dat dit niet lijkt op je LSD visuals? Dat was de bedoeling eigenlijk. Trip visual video's die zo goed mogelijk echte visuals weergeven. Misschien niet duidelijk genoeg neergezet. :wink:
Klik om te vergroten...

Ow haha! I get it.

Ik was te gretig haha.

Heb weleens een lijst gehad van verschillende visual and sound effects van verschillende psychoactieve middelen zoals psilocybine,mescaline etc.

Zal eens kijken of ik ergens die beelden nog kan vinden!


Edit: tip voor de visualators! Oculus rift.

Dat ding heeft mij met standaard games al in een andere dimensie gebracht.
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind de meeste visual representaties ook maar matig, maar het is natuurlijk ook wel gewoon verschrikkelijk moeilijk het gevoel dat je tijdens een trip hebt mee te geven via een video.

Op psychonautwiki staat bij ieder middel een lijst met de meest voorkomende fysieke, visuele en cognitieve effecten. Dit is hun verzameling aan beschrijvingen en gifjes van die visuele effecten: Psychonautwiki - Visual Effects

Dit is echter wel een lijst met effecten van ieder middel, niet alleen psychedelica. Daarvoor moet je op de pagina van een specifiek middel kijken.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8






Ik krijg zin in DMT nu :laughing:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deze video + MXiPR was net alsof ik in een pretpark zat.

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:






Ik krijg zin in DMT nu :laughing:
Klik om te vergroten...
Als ik op die eerste video af ga zat ik denk ik net in level 3 met mijn 2e changa ervaring.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Ben zelf 2x tot level 3 geraakt dus kan me er wel iets bij voorstellen. Heel apart is het.
Had je geen entiteiten die je wat plagerig uitnodigde tot level 4?
Klik om te vergroten...
Nee geen entiteiten, maar wel met ogen dicht door een tunnel getrokken worden en tegelijk gescheiden worden van mijn ego. Ik zag mijn ego wild spartelen, extreem hard vechten tegen dit alles, ik zag het als een bal energie voor me die zichzelf helemaal opbrande, terwijl ik daar helemaal kalm naar zat te kijken. Maar het was niet sterk genoeg om door die tunnel te gaan naar de "andere kant", wat die andere kant dan ook moge zijn...

Een vriend had op dezelfde changa wel een entiteit terwijl die veel minder nam dan mij. Direct al op niveau 1 een entiteit die boos op hem was, omdat hij het middel niet serieus genoeg nam en gewoon een pleziertje wou. Daar schrok mijn maat wel wat van. En degene waarvan ik de changa had, had heel vaak contact met entiteiten op deze changa.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Als ik op die eerste video af ga zat ik denk ik net in level 3 met mijn 2e changa ervaring.
Klik om te vergroten...
Ben zelf 2x tot level 3 geraakt dus kan me er wel iets bij voorstellen. Heel apart is het.
Had je geen entiteiten die je wat plagerig uitnodigde tot level 4?
T
TruetrufflesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
k neem aan dat dit niet lijkt op je LSD visuals? Dat was de bedoeling eigenlijk. Trip visual video's die zo goed mogelijk echte visuals weergeven. Misschien niet duidelijk genoeg neergezet. :wink:
Klik om te vergroten...

Op dit YouTube kanaal heb je wel wat filmpjes die het visuele effect van psychedelica na probeert te bootsen.

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Truetruffles zei:
Op dit YouTube kanaal heb je wel wat filmpjes die het visuele effect van psychedelica na probeert te bootsen.

Klik om te vergroten...
Ik ken dat kanaal goed. Erg goed gemaakt ja! Al komt het voor mij persoonlijk niet echt overeen.

Maar ik heb dan bijvoorbeeld ook zelden tracers. Terwijl veel mensen tracers ervaren op LSD.
T
TruetrufflesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Ik ken dat kanaal goed. Erg goed gemaakt ja! Al komt het voor mij persoonlijk niet echt overeen.

Maar ik heb dan bijvoorbeeld ook zelden tracers. Terwijl veel mensen tracers ervaren op LSD.
Klik om te vergroten...

Ik ga er dit weekend achter komen of ik tracers krijg van LSD. Ik ga zaterdag voor het eerst 100 ug 1p- LSD gebruiken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Truetruffles zei:
Ik ga er dit weekend achter komen of ik tracers krijg van LSD. Ik ga zaterdag voor het eerst 100 ug 1p- LSD gebruiken.
Klik om te vergroten...
Yeaahh :hearteyes:

Heel veel plezier dan! Ben benieuwd hoe dat je gaat bevallen!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Nee geen entiteiten, maar wel met ogen dicht door een tunnel getrokken worden en tegelijk gescheiden worden van mijn ego. Ik zag mijn ego wild spartelen, extreem hard vechten tegen dit alles, ik zag het als een bal energie voor me die zichzelf helemaal opbrande, terwijl ik daar helemaal kalm naar zat te kijken. Maar het was niet sterk genoeg om door die tunnel te gaan naar de "andere kant", wat die andere kant dan ook moge zijn...

Een vriend had op dezelfde changa wel een entiteit terwijl die veel minder nam dan mij. Direct al op niveau 1 een entiteit die boos op hem was, omdat hij het middel niet serieus genoeg nam en gewoon een pleziertje wou. Daar schrok mijn maat wel wat van. En degene waarvan ik de changa had, had heel vaak contact met entiteiten op deze changa.
Klik om te vergroten...
Vond je dat niet irritant dan?

Ben 1x door half de tunnel gegaan en dan weer achteruit de realiteit in, alsof je een pinball niet hard genoeg afschiet.
Gaf me een teleurstellend gevoel.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
Vond je dat niet irritant dan?

Ben 1x door half de tunnel gegaan en dan weer achteruit de realiteit in, alsof je een pinball niet hard genoeg afschiet.
Gaf me een teleurstellend gevoel.
Klik om te vergroten...
Precies... Ik had ook het gevoel alsof er niet genoeg kracht achter zat... En tóch was het alsof de hele wereld in die tunnel aan het zuigen was. Alsof geluid en licht daarin verdween, samen met mij. Het was zo'n krachtige ervaring, maar ik voelde gewoon aan dat het nog niet krachtig genoeg was en toen ging ik ook weer achteruit de normale "realiteit" in (tussen haakjes, want na dit soort ervaringen wordt je idee over realiteit ernstig op de proef gesteld).

Ja, het was aan de ene kant irritant, maar ik wou ook spaarzaam zijn met mijn changa en het een andere keer weer proberen. En eerlijk gezegd was er terughoudendheid, door eerdere trips op andere middelen waar ik zwaar bad op ging. Changa/DMT voelt heel liefdevol voor me, maar ik weet hoe snel zoiets mogelijk om kan slaan. Er is tegelijk ook een beetje die trickster vibe op momenten...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Ik trap af met de onderstaande. Met tegelijk ook een vraag aan de mensen die (pure) DMT hebben gedaan. Lijkt dit enigszins op wat jij ervoer?
Klik om te vergroten...
Leuke vraag... vanaf 1.10 minuten in het filmpje komt aardig overeen met wat ik in mijn laatste DMT ervaring zag. Niet exact hetzelfde uiteraard maar wel redelijk overeenkomstig. Er was ook sprake van een "blobvormige" entiteit die op een speelse wijze contact met met zocht door gedeeltelijk in me te gaan (alhoewel ik niet precies weet hoe "in me" daar zou moeten werken omdat ik daar geen lichaam had).... Hmmz ingewikkeld allemaal...

Snuffelaar zei:
Ben 1x door half de tunnel gegaan en dan weer achteruit de realiteit in, alsof je een pinball niet hard genoeg afschiet.
Klik om te vergroten...
Dit had ik bij mijn 1 na laatste ervaring. Ik had aan @Roze Olifant gevraagd om me een beetje aan te moedigen en gerust te stellen tijdens het vapen omdat ik DMT echt fucking scary vind :sweatsmile: Dat geruststellen werkte op zich prima en zorgde voor een prettige vibe. Het zorgde er echter ook voor dat ik niet helemaal door kon breken. Ik was net bezig om helemaal in een soort fractal-achtige bloem gezogen te worden naar wat voor mij aanvoelde als een andere dimensie. Maar door de bemoedigende woorden uit de normale realiteit werd ik een stukje teruggezogen en bleef ik in het voorportaal hangen. Op zich ook niet erg want het was daar prachtig!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Het tweede deel van de video hierboven komt ook erg intens over... Jij had dus ook echt de ervaring een entiteit te ontmoeten?
Klik om te vergroten...
Ik vind je vraag moeilijk om te beantwoorden omdat ik eigenlijk niet precies weet wat er gebeurde, ik voelde mij onderdeel van een geheel, ik voelde verbinding met alles (en dat is zo veelomvattend als maar kan zijn, verbinding met alles).
Het was een uitermate geruststellende ervaring waardoor ik me vertrouwd en relaxt voelde.

In de zin van de verbinding die ik voelde heb ik een spirituele ervaring gehad van het bestaan van een entiteit, ik maakte connectie met iets dat groter was dan mijzelf, tegelijkertijd voelde ik mij onderdeel van datgene waardoor het voor mij voelde als een grote wereldomvattende ziel waar ik onderdeel van ben.

Deze ervaring is bij mijn changa trip het sterkst geweest, ik heb het in mindere mate gehad bij lsd. Het komt denk ik het meest in de buurt bij een verhaal dat @verwondering hier eens heeft gedeeld -> http://www.galactanet.com/oneoff/theegg_mod.html

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."