#1
Ja ik had het ook over die thumbprints. Daarvan had ik gelezen dat die mensen die dat deden zeiden dat je überhaupt zo'n thumbprint kunt doen, omdat je dan al ver over dat 'plafond' heen bent. Maar dat plafond zal dus misschien wel een stuk hoger liggen dan 5000 mcg, maar een stuk lager dan een thumbprint. Je zou ook twee duimen kunnen nemen, maar dan zou dat niet meer uitmaken.Niet echt waar wat je zegt over LSD. Het klopt dat er doorgaans geen verschil in intensiteit wordt waargenomen tussen het nemen van bijv. 1000 mcg en 5000 mcg, maar er is een ENORM verschil tussen 1000 mcg en een thumbprint (soms tot een paar GRAM) LSD. Dat zijn ook ervaringen die niet van deze wereld zijn, niet te beschrijven zijn, en die je voor altijd veranderen.
Maar goed, wat er allemaal écht van waar is van dat thumbprinten... Vind het ook wel erg sterke verhalen. Aan de andere kant, als iets gedaan kán worden, heeft iemand het meestal wel gedaan.
Dus toch nog steeds wel last.Verder herken ik ook die fascinatie van topicstarter, maar na een aantal zeer angstaanjagende horrortrips (op DPT voornamelijk) besef ik mij beter wat een impact het kan hebben. Die 2 trips heb ik nu nog niet helemaal verwerkt en het thema van die trips komt in het dagelijks leven ook nog wel eens naar boven. Zo'n hevige ervaring vergeet je niet zomaar, het is niet zoals het kijken van een film, maar je beleeft het echt, en het dringt diep door in je onderbewuste en kan je voor altijd veranderen. Daarom denk ik dat ik ook niet meer ga stunten met hoge doseringen, maar ik blijf het wel enorm fascinerend vinden, en zal de video's in dit topic binnenkort ook eens bekijken.![]()
Hopelijk kun je het nog verder verwerken. Ben je hier ook actief mee bezig middels bijvoorbeeld meditatie of therapie of zo? Het klinkt in ieder geval heel verstandig om niet meer te stunten met hoge doseringen. Stel je voor, kom je weer op die plek, dan vervloek je jezelf echt hoor. Ik heb mezelf meermaals teruggebracht in zo'n helse dimensie en dan kun je er gewoon niet bij dat je het gewoon tóch weer gedaan hebt op zo'n moment. Je had de mogelijkheid om er weg te blijven, maar je koos zelf om terug te komen naar die hel omdat je het weer min of meer was vergeten... Nou, dan herinner je het je wel weer...