Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKalindi Iyi - 30+ gr paddestoelen gedroogd

Kalindi Iyi - 30+ gr paddestoelen gedroogd

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eik zei:
Ik zeg ook niet dat ik het per definitie onverantwoord vind. Ik zeg alleen dat ik niet de intentie heb om zelf zulke hoge doseringen te doen. Lijkt me gewoon doodeng! Naast dat de ervaring me best eng lijkt ben ik ook huiverig voor de mogelijk impact die het kan hebben op mijn dagelijkse leven. Als vader van 2 meisjes wil ik toch een bepaalde garantie dat ik kan blijven functioneren binnen deze maatschappij. Zonder die verantwoordelijkheid zou ik misschien wel wat meer durven experimenteren :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Precies. Als je jonger bent (in je tiener- of vroege twintiger jaren) heb je toch meer een jeugdige overmoedige onverschrokkenheid. Om mezelf als voorbeeld te nemen: mijn allereerste trips (met anderen) waren even wennen, maar daarna ging ik echt los met hoeveelheid en frequentie, vooral in mijn eentje en er was eigenlijk helemaal geen angst. Hierdoor kon ik mezelf puur loslaten in die rollercoaster ervaring. Zelfs wanneer trips duister werden, maakte dat niet uit want ik keek ernaar, soort van in mijn veilige bubbel. Alsof ik veilig achter 30 cm glas naar een haai zat te kijken. Ik had een attitude van, laat maar komen, laat maar zien wat je kunt, test me maar, ik ben toch veilig in mijn bubbel. Maar dat kun je denk ik zo vaak doen, totdat het je precies daar raakt waar je zwak bent en die bubbel barst. En het wéét waar je zwak bent, want het is jou(w) eigen geest waar je mee dealt natuurlijk. En ik denk eerlijk gezegd ook dat het zo heeft moeten gebeuren. Psilo, DMT, etc. geeft jou dat wat je nodig hebt, niet dat wat je wilde. Wat ik wilde, was veilig vanaf een afstandje in mijn bubbel al deze krankzinnige interessante tripwerelden ondergaan. Wat ik kreeg, is dat mijn beschermbubbel werd doorgeprikt waardoor mijn veilige afstand helemaal verdween en ik zonder die bescherming in de diepte werd gegooid. Dat dwong me op een keiharde manier om meer respect en nederigheid voor psilo (en psychedelica in zijn algemeen) te ontwikkelen.

En ik ben dan geen vader, maar ik heb wel geleerd dat mijn geestelijke gezondheid waardevol is en dat als je deze middelen niet respecteert, er een reëel gevaar is dat je jezelf hiermee schaadt. Ik kan me goed voorstellen dat als je ook nog eens de verantwoordelijkheid hebt over kinderen, dat dit allemaal nóg belangrijker is.

Dit is serieuze shit. Voor geen goud zou ik dat soort doseringen doen die deze Kilindi lyi doet. Ik begrijp ook niet goed wat hij ermee wil bereiken eigenlijk. Wat is het einddoel? Het is allemaal wel enorm interessant en fascinerend natuurlijk om te zien hoe diep deze rabbithole gaat en wat daar te zien is, maar voor mij is dat het risico zeker niet waard. Bovendien heb ik andere dingen die ik veel belangrijker vind.

0t0lerance zei:
Dank voor je reactie, een gewaarschuwd mens telt voor 2 denk ik dan. Zoals al aangegeven heb ik geen idee waar die het over heeft en zal het een kwestie van een keer ervaren worden. Ik neem je advies ter harte! Naar dit soort ervaringen en reacties ben ik opzoek, er is weinig over te vinden online.
Klik om te vergroten...
Hoeveel had je zelf al genomen dan?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
Wederom mooi gesproken @Mindless , heb er weinig aan toe te voegen. En uiteraard is je geestelijke gezondheid voor iedereen belangrijk. Ik bedoelde mijn "vaderschap-opmerking" ook niet arrogant. Bedoelde enkel te zeggen dat ik daardoor wel nog wat voorzichtiger ben geworden. Excuses als het overkwam alsof voor niet-ouders hun geestelijke gezondheid onbelangrijk is...
Klik om te vergroten...
Zo kwam het op mij in ieder geval helemaal niet over hoor. :)

Ondanks dat ik geen vader ben, ben ik twee jaar geleden voor het eerst oom geworden van mijn lieve nichtje en pas ik vaak op. Ik wil nooit beweren dat dat in de buurt van vaderschap komt, maar ik heb nu veel meer een idee dan eerst wat het is om verantwoordelijkheid over een kind/kinderen te hebben. Ik heb alle respect voor vaders. :) En ik zie goed hoe je bepaalde dingen echt niet meer zo snel zou doen als je de verantwoordelijkheid hebt over zo'n kleine.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Precies. Als je jonger bent (in je tiener- of vroege twintiger jaren) heb je toch meer een jeugdige overmoedige onverschrokkenheid. Om mezelf als voorbeeld te nemen: mijn allereerste trips (met anderen) waren even wennen, maar daarna ging ik echt los met hoeveelheid en frequentie, vooral in mijn eentje en er was eigenlijk helemaal geen angst. Hierdoor kon ik mezelf puur loslaten in die rollercoaster ervaring. Zelfs wanneer trips duister werden, maakte dat niet uit want ik keek ernaar, soort van in mijn veilige bubbel. Alsof ik veilig achter 30 cm glas naar een haai zat te kijken. Ik had een attitude van, laat maar komen, laat maar zien wat je kunt, test me maar, ik ben toch veilig in mijn bubbel. Maar dat kun je denk ik zo vaak doen, totdat het je precies daar raakt waar je zwak bent en die bubbel barst. En het wéét waar je zwak bent, want het is jou(w) eigen geest waar je mee dealt natuurlijk. En ik denk eerlijk gezegd ook dat het zo heeft moeten gebeuren. Psilo, DMT, etc. geeft jou dat wat je nodig hebt, niet dat wat je wilde. Wat ik wilde, was veilig vanaf een afstandje in mijn bubbel al deze krankzinnige interessante tripwerelden ondergaan. Wat ik kreeg, is dat mijn beschermbubbel werd doorgeprikt waardoor mijn veilige afstand helemaal verdween en ik zonder die bescherming in de diepte werd gegooid. Dat dwong me op een keiharde manier om meer respect en nederigheid voor psilo (en psychedelica in zijn algemeen) te ontwikkelen.

En ik ben dan geen vader, maar ik heb wel geleerd dat mijn geestelijke gezondheid waardevol is en dat als je deze middelen niet respecteert, er een reëel gevaar is dat je jezelf hiermee schaadt. Ik kan me goed voorstellen dat als je ook nog eens de verantwoordelijkheid hebt over kinderen, dat dit allemaal nóg belangrijker is.

Dit is serieuze shit. Voor geen goud zou ik dat soort doseringen doen die deze Kilindi lyi doet. Ik begrijp ook niet goed wat hij ermee wil bereiken eigenlijk. Wat is het einddoel? Het is allemaal wel enorm interessant en fascinerend natuurlijk om te zien hoe diep deze rabbithole gaat en wat daar te zien is, maar voor mij is dat het risico zeker niet waard. Bovendien heb ik andere dingen die ik veel belangrijker vind.


Hoeveel had je zelf al genomen dan?
Klik om te vergroten...
Verder dan enkele 2.5gr panaeolus cyanescens trip ben ik nooit gegaan, enkel om een keertje te ervaren wat het is. Dus ja, ik heb mn tenen in het water gehad.. en weet verder niks over psychedelica, behalve wat ik dan via boeken en videos erover opsteek. Laatst pikte ik dit van Kilindi op via een 14-delige video series psychedelica.

Hierzo "een" aflevering, wellicht ken je die serie. Aflevering 5 gaat over paddestoelen en daarin wordt het e.e.a genoemd over hogere doseringen. Er is bar weinig over te vinden, vandaar dit topic. Het liefst kom ik eerst alles te weten over wat mij te wachten staat.. tot 5 gram is er veel geschreven, maar daar voorbij is er heel weinig te vinden.. vandaar.. mijn intentie is niet om verder iets uit te lokken o.i.d enkel om informatie te verzamelen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
0t0lerance zei:
Verder dan enkele 2.5gr panaeolus cyanescens trip ben ik nooit gegaan, enkel om een keertje te ervaren wat het is. Dus ja, ik heb mn tenen in het water gehad.. en weet verder niks over psychedelica, behalve wat ik dan via boeken en videos erover opsteek. Laatst pikte ik dit van Kilindi op via een 14-delige video series psychedelica.

Hierzo "een" aflevering, wellicht ken je die serie. Aflevering 5 gaat over paddestoelen en daarin wordt het e.e.a genoemd over hogere doseringen. Er is bar weinig over te vinden, vandaar dit topic. Het liefst kom ik eerst alles te weten over wat mij te wachten staat.. tot 5 gram is er veel geschreven, maar daar voorbij is er heel weinig te vinden.. vandaar.. mijn intentie is niet om verder iets uit te lokken o.i.d enkel om informatie te verzamelen.
Klik om te vergroten...

Die serie ken ik niet. Misschien eens kijken.

Ik denk dat er niet veel over is geschreven, omdat de "heroic dose" al zeer heftig is en de meesten dat waarschijnlijk wel meer dan genoeg vinden. Zoals @Eik hierboven ook zei: de dose-response curve bij psilocybine is stijl, dus 4 gram droog doet meer dan slechts de intensiteit van 2 gram droog verdubbelen. Je kunt de hoge doseringen eigenlijk niet eens meer vergelijken met de lage doseringen. De eerste keer dat ik echt hoger ging doseren snapte ik ineens waarom het 'trippen' heet. Je gaat dan namelijk echt op een trip en bent niet meer in deze werkelijkheid.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#5
odysee.com

Psychedelica Series Season 1 Episode 05 of 14 Psilocybin The Magic of Mushrooms

Psilocybin The Magic of Mushrooms Part 5 of 14 Follow along with us as we trace the historical use of mushrooms as keepers of mysterious teachings which can connect us with a world that has always bee...
odysee.com odysee.com
hierzo 'gratis' te kijken, voor de site van gaia moet je betalen. Verder is er nog een andere video over holy mushroom theory.. maar eigenlijk vind ik de hele reeks interessant.. kost wel een paar dagen om te kijken, maar elke video heeft wel wat fragmenten die ik niet had willen missen.
odysee.com

Psychedelica Series Season 1 Episode 11 of 14 The Holy Mushroom Theory

The Holy Mushroom Theory Part 11 of 14 Scholars agree that psychedelic substances played an important role in the origin of Christianity. However, they continue to debate if the images emblazed upon a...
odysee.com odysee.com
Mindless zei:
Ik begrijp ook niet goed wat hij ermee wil bereiken eigenlijk. Wat is het einddoel?
Klik om te vergroten...
Wat betreft dit.. geen idee, maar sommige ideeën van 'm zijn zo onwerkelijk/krankzinnig (viool is de baby van een cello en contrabas van een instrumentenplaneet en weet ik t allemaal..), dat ik het idee heb dat je niet meer weet wat onder of boven is na een bepaalde hoeveelheid paddenstoelen (vanaf 9.30 babbelt hij hierover..). Maargoed, uberhaupt iets mystieks ervaren wordt al een hele ervaring.. maargoed, dat zal dan het trippen zijn wat niks te maken heeft met wat we kennen op deze planeet.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het echte trippen lijkt me wel gaaf, maar psychedelica is toch wel intimiderend. Ik heb zojuist 11g droog van mn paddo kit geoogst. Ben benieuwd hoe ver ik met 5g kom.

Ik voel me toch wel een doetje. Maar aan de andere kant wil ik graag weten hoe het is. Mijn ervaringen op lagere dosis waren al bizar. Op een een of andere reden wil ik toch mezelf verder verlichten. Ik heb van vanalles gesnoept kwa psychedelics, maar tot het naadje gaan vind ik toch wel lastig.

Heb ook een zakje 5meo dmt gekocht. Vraag me af hoe lang ik daar na ga staren voor ik er wat van probeer. En of ik daar ooit genoeg van ga durven nemen.

Ik heb het idee dat psychedelica bijna een soort test is om te kijken hoe moedig je ben. Als je dat kan verslaan lijkt het me dat er wijnig over is in het leven wat je nog bang kan maken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Martinus zei:
Het echte trippen lijkt me wel gaaf, maar psychedelica is toch wel intimiderend. Ik heb zojuist 11g droog van mn paddo kit geoogst. Ben benieuwd hoe ver ik met 5g kom.

Ik voel me toch wel een doetje. Maar aan de andere kant wil ik graag weten hoe het is. Mijn ervaringen op lagere dosis waren al bizar. Op een een of andere reden wil ik toch mezelf verder verlichten. Ik heb van vanalles gesnoept kwa psychedelics, maar tot het naadje gaan vind ik toch wel lastig.
Klik om te vergroten...
Grappig. Jij hebt DMT gedaan. Ik zie daar persoonlijk meer tegenop dan een hoge dosering paddo's, omdat ik die laatste gedaan heb.

Martinus zei:
Ik heb het idee dat psychedelica bijna een soort test is om te kijken hoe moedig je ben. Als je dat kan verslaan lijkt het me dat er wijnig over is in het leven wat je nog bang kan maken.
Klik om te vergroten...
Nou, achteraf gebruikte ik vaak psychedelica om te ontsnappen aan dingen waar ik bang voor was in het dagelijkse leven. Ik geloof dan ook niet meer in verlichting door middelengebruik. Ja het kan je even een glimp geven daarvan, maar je moet alsnog altijd alles zelf nuchter ook gaan implementeren. Ik moet altijd denken aan die metafoor voor trippen van springen op een trampoline. Op het hoogste punt kijk je heel even over de schutting heen (de glimp op verlichting), maar je valt altijd weer naar beneden naar waar je al was. Het echte doel is om over de schutting heen te klimmen en daar moet je middels hard werk een ladder voor bouwen.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Grappig. Jij hebt DMT gedaan. Ik zie daar persoonlijk meer tegenop dan een hoge dosering paddo's, omdat ik die laatste gedaan heb.
Klik om te vergroten...

Weet je wat het domme is. Als je me nu vraagt of ik wat dmt wil roken dan zeg ik waarschijnlijk ja, maar als je me vraag of ik 3 hits wil nemen dan zal ik mezelf echt moet moeten inspreken. Het is puur angst voor het onbekende.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Martinus zei:
Weet je wat het domme is. Als je me nu vraagt of ik wat dmt wil roken dan zeg ik waarschijnlijk ja, maar als je me vraag of ik 3 hits wil nemen dan zal ik mezelf echt moet moeten inspreken. Het is puur angst voor het onbekende.
Klik om te vergroten...

Ik heb dus steeds met changa dat ik enorm zenuwachtig ben om het te doen, terwijl de vorige keren heel mooi en liefdevol waren. Met psilo kijk ik er nooit zo erg tegenop, ook al kan dat er ook echt heftig aan toe gaan.

Het is de snelheid waarmee changa/dmt opkomt denk ik. Vreemd genoeg is dat ook steeds wat de angst het snelste wegneemt, maar van tevoren is de angst toch wel groter. :confused:
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Het is de snelheid waarmee changa/dmt opkomt denk ik. Vreemd genoeg is dat ook steeds wat de angst het snelste wegneemt, maar van tevoren is de angst toch wel groter. :confused:
Klik om te vergroten...

Het is net alsof je gelanceerd word. Ik vind zelf langere trips ook fijner. Ik heb het idee dat paddos dan de meest voor de hand leggende keuzen is. En kotsen voelt best lekker als ik high ben dus tja. 🤣
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan je vertellen over een dosering boven de 5 gram droog dat de lol er wel gauw van af is. Normaal gesproken is 5 gram droog echt wel intens en dat is ook meteen mijn drempel. Dinsdag had ik nog een half weckpotje met gedroogde mckennai paddo's staan. De intentie was om 5 gram te wegen, te verkruimelen en over mijn pizza te gooien, echter, er zat nog wat in de pot. Zonder dat te wegen heb ik het er bij gepleurd zovan dan is het maar op(want ik trip toch altijd alleen). Fout van me leven. Het was misschien een gram of 8-10. Ik geniet enkele jaren van truffels en paddo's en lsd op z'n tijd maar ik denk niet dat ik na deze ervaring nog paddo's durf te doen. Na de pizza opgegeten te hebben ben ik een rondje gaan lopen in de duinen. Dat was echt fantastisch mooi tot ik mij onbehaaglijk voelde en snel naar huis wilde. Ik was lopend en best een eindje van huis dus lichte paniek. Eenmaal thuis aangekomen brak het zweet mij uit, voelde mij heel raar alsof ik out ging en ben ik op de bank geploft. Ik ben onbedoeld uit mijn lichaam getreden en zag mij zelf in de kosmos, mijn hoofd immens groot in de sterren. Ik wil nog niet dood, ik heb gekozen voor liefde voor mijn familie waar ik mij verantwoordelijk voor voel. Daarna keihard letterlijk terug geschoten naar de Aarde waarna ik wakker schrok van mijn adem die in mijn lichaam terug kwam. Het geluid ervan vooral, 'aahh'. Me lichaam was koud en stijf en ik zag me eigen dubbel (trip + mijn eigen geest). Er was een soort kerk muziek te horen van monnikkenzang in hoge en lage frequenties. Een soort holistische 'aaaaaaaa' monnik geluid met prachtige vogelzang. Ik heb nog NOOIT zo iets moois gehoord :sob:Ik zet met mijn benen naast de bank en mijn geest kwam er achter aan. Ik ben hierna in huilen uitgebarsten en slaap tot op heden nog slecht. Bad trip? Zeker niet.. Gewoon dom van mij. Tijdelijk dood? Astraal reizen? Ik weet het niet, ben in de war, Een zeer onaangename ervaring en ik denk zelfs dat ik een adem of hartstilstand heb gehad. Niet aanbevolen, denk om je lichaam en geest. Ga niet hoger dan 5 gram. Ben erg geschrokken. Mark my words. Dankjewel.

Vriendelijke groet Astro
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Martinus zei:
Het is net alsof je gelanceerd word. Ik vind zelf langere trips ook fijner. Ik heb het idee dat paddos dan de meest voor de hand leggende keuzen is. En kotsen voelt best lekker als ik high ben dus tja. 🤣
Klik om te vergroten...
Ben er alsnog wel erg gefascineerd door, DMT. En heb inmiddels toch al zoveel op psilo getript.

Nou geniet van het kotsen dan. :tonguewink: Liever niet voor mij, maar gebeurt ook nooit bij paddo's of truffels bij mij.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Het bijzondere (nou ja, 1 van de bijzondere dingen) aan psilocybine is dat het geen bekend "plafond" heeft. In tegenstelling tot iets als LSD, waar je vanaf een bepaalde dosering geen verschil meer merkt in de ervaring, zal de psilocybine ervaring vreemder en vreemder worden naarmate je meer neemt.
Klik om te vergroten...
Niet echt waar wat je zegt over LSD. Het klopt dat er doorgaans geen verschil in intensiteit wordt waargenomen tussen het nemen van bijv. 1000 mcg en 5000 mcg, maar er is een ENORM verschil tussen 1000 mcg en een thumbprint (soms tot een paar GRAM) LSD. Dat zijn ook ervaringen die niet van deze wereld zijn, niet te beschrijven zijn, en die je voor altijd veranderen.

Verder herken ik ook die fascinatie van topicstarter, maar na een aantal zeer angstaanjagende horrortrips (op DPT voornamelijk) besef ik mij beter wat een impact het kan hebben. Die 2 trips heb ik nu nog niet helemaal verwerkt en het thema van die trips komt in het dagelijks leven ook nog wel eens naar boven. Zo'n hevige ervaring vergeet je niet zomaar, het is niet zoals het kijken van een film, maar je beleeft het echt, en het dringt diep door in je onderbewuste en kan je voor altijd veranderen. Daarom denk ik dat ik ook niet meer ga stunten met hoge doseringen, maar ik blijf het wel enorm fascinerend vinden, en zal de video's in dit topic binnenkort ook eens bekijken. :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
NiandraLades zei:
Niet echt waar wat je zegt over LSD. Het klopt dat er doorgaans geen verschil in intensiteit wordt waargenomen tussen het nemen van bijv. 1000 mcg en 5000 mcg, maar er is een ENORM verschil tussen 1000 mcg en een thumbprint (soms tot een paar GRAM) LSD. Dat zijn ook ervaringen die niet van deze wereld zijn, niet te beschrijven zijn, en die je voor altijd veranderen.
Klik om te vergroten...
Ja ik had het ook over die thumbprints. Daarvan had ik gelezen dat die mensen die dat deden zeiden dat je überhaupt zo'n thumbprint kunt doen, omdat je dan al ver over dat 'plafond' heen bent. Maar dat plafond zal dus misschien wel een stuk hoger liggen dan 5000 mcg, maar een stuk lager dan een thumbprint. Je zou ook twee duimen kunnen nemen, maar dan zou dat niet meer uitmaken.

Maar goed, wat er allemaal écht van waar is van dat thumbprinten... Vind het ook wel erg sterke verhalen. Aan de andere kant, als iets gedaan kán worden, heeft iemand het meestal wel gedaan.

NiandraLades zei:
Verder herken ik ook die fascinatie van topicstarter, maar na een aantal zeer angstaanjagende horrortrips (op DPT voornamelijk) besef ik mij beter wat een impact het kan hebben. Die 2 trips heb ik nu nog niet helemaal verwerkt en het thema van die trips komt in het dagelijks leven ook nog wel eens naar boven. Zo'n hevige ervaring vergeet je niet zomaar, het is niet zoals het kijken van een film, maar je beleeft het echt, en het dringt diep door in je onderbewuste en kan je voor altijd veranderen. Daarom denk ik dat ik ook niet meer ga stunten met hoge doseringen, maar ik blijf het wel enorm fascinerend vinden, en zal de video's in dit topic binnenkort ook eens bekijken. :)
Klik om te vergroten...
Dus toch nog steeds wel last. :( Wat je omschreef was ook echt pure horror...

Hopelijk kun je het nog verder verwerken. Ben je hier ook actief mee bezig middels bijvoorbeeld meditatie of therapie of zo? Het klinkt in ieder geval heel verstandig om niet meer te stunten met hoge doseringen. Stel je voor, kom je weer op die plek, dan vervloek je jezelf echt hoor. Ik heb mezelf meermaals teruggebracht in zo'n helse dimensie en dan kun je er gewoon niet bij dat je het gewoon tóch weer gedaan hebt op zo'n moment. Je had de mogelijkheid om er weg te blijven, maar je koos zelf om terug te komen naar die hel omdat je het weer min of meer was vergeten... Nou, dan herinner je het je wel weer...
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat zijn wel hele wilde plannen om met zulke doseringen te gaan spelen. Wist niet dat zulke doseringen werden genomen van ver boven de 10gr gedroogd.
Heb een klein handje vol keren boven de 5 gr gedoseerd en dan zijn jammer genoeg niet de ervaringen waar ik de meeste herinneringen aan heb. De keren dat ik 7gr, een keer 8,5 en een keer verspreid 9 gr verspreid gegeten over anderhalf uur, kon ik weinig verschil merken. Kan met set- of sitting te maken hebben natuurlijk maar die trips gingen zo diep en hard. Die trips zijn (voor mij) ook eigenlijk de makkelijkste trips want tijd om bang te worden of je er tegen te vechten heb je niet. Je wordt letterlijk afgeschoten..... Ben ook zeker niet overtuigd over de waarde van die trips in vergelijking tot lagere doseringen. Rond de gemiddelde dosis a 2,5 tot 3,5gr waren voor mij vaak de mooiste trips die mij het waardevolst zijn.
Mindless zei:
Dat is zo, dat je je zeebenen verdient. Probleem is dat je ze ook kunt verliezen. Dat is mij overkomen door enkele zeer nare ervaringen toen ik in psychedelische stormen overboord sloeg. Daarna wel weer getript en nieuwe zeebenen gekregen, maar mijn oude zeebenen liggen nog ergens op de bodem van de oceaan. Maar in die oude zeebenen zat ook een hoop jeugdige roekeloosheid, ik weet niet of ik dat wel terug wil.
Klik om te vergroten...
Wauw is al gezegd maar dit is wel even leuk beschreven. Ik ben mijn zeebenen ook een beetje kwijtgeraakt, maar niet door psychedelische stormen maar door maatschappelijke stormen die mij met een burnout overboord sloegen. Wist in 1x wat "echte" angst is. Begin weer redelijk standvastig te staan tijdens stormen maar die zeebenen van vroeger heb ik zeker (nog) niet. Maar zou ze graag terug willen zonder dat roekeloze inderdaad maar misschien wil ik daarin dan weer teveel :)
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#16
Interessant wat hier wordt beschreven, dit zijn allemaal ervaringen die ik mee neem natuurlijk. Dennis McKenna geeft ook aan dat hogere doseringen totaal niet recreatief zijn en met een gezonde dosis angst benaderd moeten worden..

@Mezelf mijn intentie is er ook niet mee te willen spelen en @Astronaut neem ook jou advies mee met de tijd. Dit topic is voor mij een manier om meer te weten te komen, vanuit verschillende invalshoeken.. alles erover opzoeken is mijn manier van mentale voorbereiding, wie weet komt dat moment pas over een jaar. Om exact dezelfde reden koop ik niet een paddo kweekset of kant-en-klare truffels.. het zelf kweken geeft meer waardering voor wat je in je mond stopt. Diegene die zelf wat groenten uit hun tuintje eten zullen dat gevoel herkennen, je kweekt een courgette of wat dan ook, daar heb je energie, tijd en liefde in gestopt, je hebt er vanaf zaad voor gezorgd en het zien groeien. En je zal het niet zo snel weggooien als je vol zit.. er ontstaat een band. Indien je 'ziet' hoe een varken in onmenselijke omstandigheden wordt gehouden, gemarteld, geslacht en vervolgens verwerkt wordt als sparerib.. kijk er maar cowspiracy tijdens je spareribexpress maaltijd of dikke biefstuk.. sowieso doet het wat met je, zet dingen in een ander daglicht, een ander invalshoek. Dat stukje bewustzijn wil ik ook cultiveren met de paddestoel.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Astronaut zei:
Ik kan je vertellen over een dosering boven de 5 gram droog dat de lol er wel gauw van af is. Normaal gesproken is 5 gram droog echt wel intens en dat is ook meteen mijn drempel. Dinsdag had ik nog een half weckpotje met gedroogde mckennai paddo's staan. De intentie was om 5 gram te wegen, te verkruimelen en over mijn pizza te gooien, echter, er zat nog wat in de pot. Zonder dat te wegen heb ik het er bij gepleurd zovan dan is het maar op(want ik trip toch altijd alleen). Fout van me leven. Het was misschien een gram of 8-10. Ik geniet enkele jaren van truffels en paddo's en lsd op z'n tijd maar ik denk niet dat ik na deze ervaring nog paddo's durf te doen. Na de pizza opgegeten te hebben ben ik een rondje gaan lopen in de duinen. Dat was echt fantastisch mooi tot ik mij onbehaaglijk voelde en snel naar huis wilde. Ik was lopend en best een eindje van huis dus lichte paniek. Eenmaal thuis aangekomen brak het zweet mij uit, voelde mij heel raar alsof ik out ging en ben ik op de bank geploft. Ik ben onbedoeld uit mijn lichaam getreden en zag mij zelf in de kosmos, mijn hoofd immens groot in de sterren. Ik wil nog niet dood, ik heb gekozen voor liefde voor mijn familie waar ik mij verantwoordelijk voor voel. Daarna keihard letterlijk terug geschoten naar de Aarde waarna ik wakker schrok van mijn adem die in mijn lichaam terug kwam. Het geluid ervan vooral, 'aahh'. Me lichaam was koud en stijf en ik zag me eigen dubbel (trip + mijn eigen geest). Er was een soort kerk muziek te horen van monnikkenzang in hoge en lage frequenties. Een soort holistische 'aaaaaaaa' monnik geluid met prachtige vogelzang. Ik heb nog NOOIT zo iets moois gehoord :sob:Ik zet met mijn benen naast de bank en mijn geest kwam er achter aan. Ik ben hierna in huilen uitgebarsten en slaap tot op heden nog slecht. Bad trip? Zeker niet.. Gewoon dom van mij. Tijdelijk dood? Astraal reizen? Ik weet het niet, ben in de war, Een zeer onaangename ervaring en ik denk zelfs dat ik een adem of hartstilstand heb gehad. Niet aanbevolen, denk om je lichaam en geest. Ga niet hoger dan 5 gram. Ben erg geschrokken. Mark my words. Dankjewel.

Vriendelijke groet Astro
Klik om te vergroten...

Wow. Klinkt als een wonderlijke beleving. Ik hoop dat je het een plaats kan geven.

Denk je dat je op dat moment ego dood was?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Astronaut zei:
Ik kan je vertellen over een dosering boven de 5 gram droog dat de lol er wel gauw van af is. Normaal gesproken is 5 gram droog echt wel intens en dat is ook meteen mijn drempel. Dinsdag had ik nog een half weckpotje met gedroogde mckennai paddo's staan. De intentie was om 5 gram te wegen, te verkruimelen en over mijn pizza te gooien, echter, er zat nog wat in de pot. Zonder dat te wegen heb ik het er bij gepleurd zovan dan is het maar op(want ik trip toch altijd alleen). Fout van me leven. Het was misschien een gram of 8-10. Ik geniet enkele jaren van truffels en paddo's en lsd op z'n tijd maar ik denk niet dat ik na deze ervaring nog paddo's durf te doen. Na de pizza opgegeten te hebben ben ik een rondje gaan lopen in de duinen. Dat was echt fantastisch mooi tot ik mij onbehaaglijk voelde en snel naar huis wilde. Ik was lopend en best een eindje van huis dus lichte paniek. Eenmaal thuis aangekomen brak het zweet mij uit, voelde mij heel raar alsof ik out ging en ben ik op de bank geploft. Ik ben onbedoeld uit mijn lichaam getreden en zag mij zelf in de kosmos, mijn hoofd immens groot in de sterren. Ik wil nog niet dood, ik heb gekozen voor liefde voor mijn familie waar ik mij verantwoordelijk voor voel. Daarna keihard letterlijk terug geschoten naar de Aarde waarna ik wakker schrok van mijn adem die in mijn lichaam terug kwam. Het geluid ervan vooral, 'aahh'. Me lichaam was koud en stijf en ik zag me eigen dubbel (trip + mijn eigen geest). Er was een soort kerk muziek te horen van monnikkenzang in hoge en lage frequenties. Een soort holistische 'aaaaaaaa' monnik geluid met prachtige vogelzang. Ik heb nog NOOIT zo iets moois gehoord :sob:Ik zet met mijn benen naast de bank en mijn geest kwam er achter aan. Ik ben hierna in huilen uitgebarsten en slaap tot op heden nog slecht. Bad trip? Zeker niet.. Gewoon dom van mij. Tijdelijk dood? Astraal reizen? Ik weet het niet, ben in de war, Een zeer onaangename ervaring en ik denk zelfs dat ik een adem of hartstilstand heb gehad. Niet aanbevolen, denk om je lichaam en geest. Ga niet hoger dan 5 gram. Ben erg geschrokken. Mark my words. Dankjewel.

Vriendelijke groet Astro
Klik om te vergroten...

Zeer heftig...

Paddo's en truffels horen lichamelijk trouwens wel echt heel veilig te zijn. Je zou er enorme doseringen van kunnen nemen zonder in gevaar te komen, lichamelijk dan.

Ik heb ook ongelofelijke muziek op psilo gehoord. Engelengezang en ook een soort blaasinstrumenten. Met zo'n diepte, detail en schoonheid dat het alle muziek op aarde mijlenver ontsteeg... Echt een soort religieuze ervaring.

Gelukkig heb je het niet als puur een bad trip ervaren. :)
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#19
Martinus zei:
Wow. Klinkt als een wonderlijke beleving. Ik hoop dat je het een plaats kan geven.

Denk je dat je op dat moment ego dood was?
Klik om te vergroten...
Inmiddels bijna een week verder en heb het wel kunnen plaatsen, maar het blijft intens. Ik denk dat het een combinatie was van ego dood en astraal reizen, waardoor ik dacht dat ik echt dood was. Zo beleefde ik het ook echt. Bizarre ervaring.
Mindless zei:
Zeer heftig...

Paddo's en truffels horen lichamelijk trouwens wel echt heel veilig te zijn. Je zou er enorme doseringen van kunnen nemen zonder in gevaar te komen, lichamelijk dan.

Ik heb ook ongelofelijke muziek op psilo gehoord. Engelengezang en ook een soort blaasinstrumenten. Met zo'n diepte, detail en schoonheid dat het alle muziek op aarde mijlenver ontsteeg... Echt een soort religieuze ervaring.

Gelukkig heb je het niet als puur een bad trip ervaren. :)
Klik om te vergroten...
Heftig om te lezen dat je de prachtige muziek ook zo hebt ervaren. Dat bewijst maar weer dat er meer in de dimensies zit tussen hemel en aarde. Denk dat ik een momentje heb mogen ervaren hoe het 'daar' is. Nee inderdaad 'godzijdank' weer goed op aarde terecht gekomen met de nodige schrik maar wel wat lessen wijzer. Weet wel dat ik nooit meer zo ver wil gaan. Mooiste ervaringen waren toch wel met 25-30 gram nat truffels en/of 3gr droog en dan van een minder potent soort. Spacende groet Astro
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beste psychonauten, de naam Kalindi Iyi zal niet onbekend zijn (helaas overleden aan Covid). Echter dacht ik dat doseringen tot de magische 5gr paddestoelen droog toch echt wel 'de max' is. Immers gaan de 'triplevels' slechts tot 5...echter las ik dat Johns Hopkins mensen behandeld met doseringen welke gelijk staan aa 9gr droog en Kalindi uitlegt dat een gram of 25 aan gedroogde paddestoelen een factor 1000 sterker is dan 5gr. Waar hebben we het dan over... ? Zijn er psychonauten op dit forum die de grensen verleggen en eventueel iets daarover willen vertellen? Of.. zijn dit zulke hoge doseringen dat het simpelweg niet te verwoorden is. In dat geval ben ik enkel benieuwd of er uberhaupt leden zijn die de afdaling naar 'the abyss' hebben doorgemaakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."