Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTreasure coast - kweekverslag

Treasure coast - kweekverslag

92 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Martinus zei:
god, straks heb je een huis vol met paddo's wat ga je er in gods naam mee doen ? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
drogen en opslaan in een deels vacuumgesloten container met silica zakjes... wel wat opties gezien maar zoek echt een goede vacuumcontainer. (mocht iemand nog de ultieme stash container weten.. is tenslotte een drugsforum)

Schoonvaders is depressief en zit al zn halve leven aan de SSRI's, m'n eigen pa zit vaak ook niet lekker in zn vel.. knorrepot. Verder heb ik hier helaas ook een handje van en hoop met microdoseren in ieder geval wat warmer persoon te worden. Voor mn kinderen en m'n relatie. Ben wel benieuwd of Stamets protocol met de pruimzwam echt zo heilzaam is, test dat graag uit. Vind het effect van microdoseren ook gewoon erg prettig, liever deze gewoonte dan af en toe een biertje... en ja heb je te veel, ach er is vast wel iemand die ik wat kan geven nietwaar.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die blauwe bak is mn dehydrator. Droge paddos maak ik daar crunshy droog mee. In de bakjes zit magnesium sulfaat wat ik gebakken heb.

De ventilator op dat bakrooster is hoe ik de paddos vrij snel droog genoeg krijg om de dehydrator in te laten gaan.

Ik bewaar de paddos in een wekpot. In die prop papier zit ook gedehydreerd magnesium sulfaat.

Das mijn bewaar strategie
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Over het bewaren van paddo's staan vele methodes op het net. Als je veel hebt, zoveel dat je er meer als een jaar mee verder kan doe ze dan gedroogd in de diepvriezer, meerdere ziplockzakjes over elkaar heen. Zo zijn ze minstens tientallen jaren houdbaar zonder kwaliteitsverlies.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#4
PaddoKweker zei:
Over het bewaren van paddo's staan vele methodes op het net. Als je veel hebt, zoveel dat je er meer als een jaar mee verder kan doe ze dan gedroogd in de diepvriezer, meerdere ziplockzakjes over elkaar heen. Zo zijn ze minstens tientallen jaren houdbaar zonder kwaliteitsverlies.
Klik om te vergroten...
Ja, heb diverse topics erover bekeken. Eerst maar eens afwachten wat de opbrengst is van die paar potjes. Geen idee eigenlijk. Las dat capsuleren ook de kwaliteit beïnvloed (vermalen stelt meer oppervlak bloot, reageert met de lucht in de capsule zelf). Dus zal sowieso gewoon de boel drogen in de voedseldroger en daarna in een paar gewone ziplocks opbergen of wellicht nog beter wat grotere mylar zakken kopen met ziplock? Beste is denk ik vacumeren die handel met een paar silicazakjes erbij.. maargoed, om nou zo'n heel ding te kopen wil ik eigenlijk niet, heb al genoeg zooi gekocht denk ik zo.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Martinus zei:
Die blauwe bak is mn dehydrator. Droge paddos maak ik daar crunshy droog mee. In de bakjes zit magnesium sulfaat wat ik gebakken heb.

De ventilator op dat bakrooster is hoe ik de paddos vrij snel droog genoeg krijg om de dehydrator in te laten gaan.

Ik bewaar de paddos in een wekpot. In die prop papier zit ook gedehydreerd magnesium sulfaat.

Das mijn bewaar strategie
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb een voedseldroger en ga het daarmee droger. Is meer voor de opslag van droog spul waar ik nog zoekende in ben.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Via chronicles of bod zag ik een 14-delige videoserie "psychedelica" over alles wat er maar mee te maken heeft. Bij aflevering 5 over paddestoelen werd het e.e.a duidelijk over doseringen. De heroic dose is c.a. 5gr droog van Terence Mckenna, de patienten die behandeld worden bij Johns Hopkins krijgen het equivalent van 9gr paddestoelen.. maar op dat moment hoorde ik over ene Kilindi Iyi.. nooit van gehoord, maar die kerel nam, 30+ gr droog.. zelfs 50gr noemde hij. mijn god... 6 to 10x de heroic dose.. bizar:
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hij speculeert alleen maar over het verleden in die video. Ik denk ik krijg een machtig tripreport, maar das zeker een andere video
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Martinus zei:
Hij speculeert alleen maar over het verleden in die video. Ik denk ik krijg een machtig tripreport, maar das zeker een andere video
Klik om te vergroten...
Er is een leuke anekdote in een 2e video van op youtube als je opzoek bent naar een verhaal. Lijkt me ook lastig een triprapport te schrijven over iets wat alle fantasie te boven gaat, maar de beeldspraken die hij gebruikt geven wel een indicatie (antman sub-atomisch gaat is de start van de trip). Is niet voor niets onbeschrijfbaar. Denk dat je zulk soort dingen zelf moet ervaren.
Hierzo de link naar chronicles of bod waar ik het had gevonden: https://odysee.com/@Chronicles_of_Bod:7/Psychedelica.Series.1.05.of.14:f
Een andere video is nog de holy mushroom theory.. gaat wat meer over de referenties hiernaar in religie: https://odysee.com/@Chronicles_of_Bod:7/Psychedelica.Series.1.11.of.14:7
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Terrence mckenna kon er ook wat van. Het lijkt wel alsof mensen die hoge dosis paddos nemen daarna denken dat de hele geschiedenis om paddos draait. Ben wel erg nieuwschierig waar dat vandaan kom. Mijn hoogste dosis tot nu toe was 4gram en dat was nog geen reis naar een paddocentrische wereld.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#10
In dit onderwerp wil ik m'n kweekverslag gaan bijhouden. Treasure coast (TC) is een cubensis variant (de naam sprak me aan, verder geen specifieke reden waarom ik hiervoor heb gekozen). Het wordt kleinschalig, voor persoonlijk gebruik; microdoseren volgens Paul Stamets protocol.. en "minidoseren" als de gelegenheid het toelaat. Naast deze soort wil ik ook andere soorten kweken zoals de pruikzwam & reishi, echter is dit het drugsforum, dus beperk ik dit kweekverslag tot TC. Ik begin vanaf 0 met een sporen flacon met als doel capsules met een inhoud van 0.5 gr paddestoelpoeder. Wordt vervolgd.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#11
- LQ gemaakt 4% honing (6gr + 144gr water), magneetroerder erin, folie erover
- c.a. 10min de snelkookpan op temperatuur laten komen, tot de stoom onstapte uit de drukregelaar (stand 2 c.a. 15psi), gas laag en na 15min de druk eraf gehaald en de volgende ochtend eruit gehaald.
- SAB, & tafel afgenomen met 10% bleekoplossing.
- armen met 70% iso afgenomen > handschoenen aan > met bleekoplossing afgenomen
- half uur gewacht en daarna de spullen afgenomen en erin gezet.
- Injectiepoort afgenomen met bleek > naald gesteriliseerd in de vlam > In de flacon > 2ml > opnieuw in de vlam > in de pot > pot en flacon afgenomen met bleekoplossing.
20210312_182628.jpg
en roeren..
20210312_182732.jpg

...nou hopelijk is dat goed gegaan. Ik heb alles met bleek afgenomen en ook tussendoor met de bleek alles wat ik pakken nog extra met bleek afgenomen. Ik heb de aansteker in de SAB gebruikt, vandaar dat ik de alcohol niet heb gebruikt. Nou we gaan het zien.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hm.. even de monsters bekeken.. kennelijk zit monster 1 en monster 3 samen (meest rechter.. grote blob is nr 3 dat weet ik zeker).. beetje dom en niet opgelet. "concentration is not attention" dat blijkt maar weer..
20210526_134520.jpg
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#13
De eerste vruchten!!!
20210528_163430.jpg20210528_163450.jpg
Yeey.. een gevoel van opluchting
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#14
eind maart was de eerste pot geïnocculeerd. Inmiddels zijn we 2 maanden verder en zien we al wat vruchten. Heel tof om je eigen spul "vanaf zaad" op de zien komen. Nou.. wachten maar..
20210530_113717.jpg20210530_113532.jpg

overigens is het prikken met een naald met een klein beetje steriel water genoeg om een bakje te besmeuren.. niet echt wat ik in gedachte had, maargoed. We maken er gewoon wat van
20210530_114647.jpg
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#15
PerfectChaos zei:
Mooi om te zien!
Klik om te vergroten...
Ja.. geeft je toch wat waardering voor je zelfgekweekte paddestoelen. Al de tijd die je erin steekt. Als je ermee bezig bent verdwijnt het hele beeld van "drugs", vol verwondering kijk je ernaar.
P
PerfectChaosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mooi om te zien!
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Groeit snel.. linksonder een albino20210601_090735.jpg20210601_090745.jpg
verder even een zestal 10l bakken gehaald.. zo kan ik nog 3 bakken tegelijkertijd kweken, de helft van de bakken dient als deksel voor als de paddestoelen te hoog worden (dub-tub)
20210601_161016.jpg
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#18
freaks of nature.. 1 beukt al bijna met zn kop tegen de deksel.

update: in de middag was die de deksel al gepasseerd. Bijzonder hoe hard zoiets groeit
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deels geoogst;
20210603_082850.jpg
paar dingen alvast in de droger
20210603_110624.jpg
nog een deel erbij
20210603_131244.jpg
die TC paddestoelen zijn wel @@#% te oogsten, zitten allemaal aan elkaar vastgeplakt en trek het halve substraat mee als ik ze met de hand probeer los te maken.

Voilá
20210603_165209.jpg
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eerste microdosering van eigen oogst, gedroogd smaken die dingen prima eigenlijk. Beetje getoast smaakje zit eraan..20210604_090200.jpg
.. zag ook nog een paar verse aborts liggen die te klein zijn om te drogen.. zo opgeknabbeld... volgende keer niet doen, voel toch wel echt een aanwezige high.., maar de kenmerk van deze high is niet hetzelfde als die van 1cp-LSD, rustiger.. minder energiek. Ik zou t vergelijken met 30ug.. a 40ug waar ik nu op zit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."