Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKanna, de mini XTC

Kanna, de mini XTC

26 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
i
ice-cubeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah ja, nu is het me wat duidelijker :)

De keren dat ik Kanna heb geprobeerd, was dat in mijn uppie thuis, hangend achter de tv of wat naar muziek luisterend. Daardoor ben ik misschien wat minder enthousiast over dit middel, omdat je weinig aan lichte euforie en lichte energieverhoging hebt als je thuis zit.

Ik ga dit zeker nog een keer proberen met uitgaan / op kleine houseparty's. Misschien dat ik dan net zo enthousiast ben als jij :smoke:


Gr.
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat denk ik wel man :wink:

Maar in me uppie thuis doe ik het ook genoeg hoor, haha.
Het is wel een stuk minder leuk.
Misschien is iets psychedelisch in je uppie wel redelijk leuk, maar ja dit valt als je het mij vraagt toch echt onder de uppers. En uppers zijn toch het allerleukst op een feest of gewoon tijdens iets anders actiefs, met veel mensen.

Ik raad je aan om het gewoon mee te nemen naar uitgaan en voor je gaat indrinken ff één dikke lijn te nemen en een klein beetje meedrinken (of niet) en dan in de club lekker lijntjes blijven nemen :grin:
S
ShitHappensLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yep,kanna is fantastisch heb het ook al geprobeerd en voelde mij de meest zelfzekere persoon ter wereld! :tearsofjoy:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#4
ShitHappens zei:
Yep,kanna is fantastisch heb het ook al geprobeerd en voelde mij de meest zelfzekere persoon ter wereld! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja nice man
T
TeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Juist thuis voor de eerste keer een lijntje Kanna extract (x10) gesnoven. Heb 1mg afgewogen en verdeeld in 2 lijntjes (op 1 been kan je niet lopen :grin:). Nog geen 5 minuten geleden en ik begin het al te voelen... Smaakt als coke; niet slecht. Dit lijkt goed spul te zijn, voel me relaxed, maar wel een beetje zweethandjes. Wordt vervolgt...
T
TeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Kanna werkt ongeveer 2 uurtjes nu. Na de eerste 2 lijntjes van 0.5mg ieder, nog ongeveer 0.5 mg bijgenomen. Totaal nu dus zo'n 1.5mg. Heerlijke high. Beetje xtc achtig, maar relaxter. Ben er wel (bijna) helemaal bij, maar lekker fit en actief en ook redelijk blij. Zweethandjes zijn over. Geen last meer van bijverschijnselen na een hele korte periode van een klein beetje misselijkheid. Echt niet bijzonder hinderlijk. Ben het volledig met Smoken eens: dit is gewoon erg goed spul. Zoals met alles gaat hier denk ik ook op: "Don't overdo it". Was goed voorbereid op zowel de positieve als negatieve effecten. Zo'n beetje alles erover gelezen wat er over te lezen is. Qua dosering ook rustig aan begonnen; je kan altijd bijnemen, maar eruithalen gaat niet :grin: . Mellow wiet jointje bij de hand houden om eventuele heftige effecten af te zwakken, maar absoluut niet nodig gehad. Kanna is een vriendelijk spulletje mits je er wijs mee omgaat. Ik laat het nu lekker uitwerken en misschien nog een jointje voor het slapen gaan later. Benieuwd hoe ik er op slaap. Ik haat het om lang wakker te liggen en de halve nacht plafond dienst te hebben. Dit keer dus in een relaxte thuis setting. Zeker ook eens proberen in een party setting. Iedereen in dit forum: BIG thanks voor de nuttige info!
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tee zei:
De Kanna werkt ongeveer 2 uurtjes nu. Na de eerste 2 lijntjes van 0.5mg ieder, nog ongeveer 0.5 mg bijgenomen. Totaal nu dus zo'n 1.5mg. Heerlijke high. Beetje xtc achtig, maar relaxter. Ben er wel (bijna) helemaal bij, maar lekker fit en actief en ook redelijk blij. Zweethandjes zijn over. Geen last meer van bijverschijnselen na een hele korte periode van een klein beetje misselijkheid. Echt niet bijzonder hinderlijk. Ben het volledig met Smoken eens: dit is gewoon erg goed spul. Zoals met alles gaat hier denk ik ook op: "Don't overdo it". Was goed voorbereid op zowel de positieve als negatieve effecten. Zo'n beetje alles erover gelezen wat er over te lezen is. Qua dosering ook rustig aan begonnen; je kan altijd bijnemen, maar eruithalen gaat niet :grin: . Mellow wiet jointje bij de hand houden om eventuele heftige effecten af te zwakken, maar absoluut niet nodig gehad. Kanna is een vriendelijk spulletje mits je er wijs mee omgaat. Ik laat het nu lekker uitwerken en misschien nog een jointje voor het slapen gaan later. Benieuwd hoe ik er op slaap. Ik haat het om lang wakker te liggen en de halve nacht plafond dienst te hebben. Dit keer dus in een relaxte thuis setting. Zeker ook eens proberen in een party setting. Iedereen in dit forum: BIG thanks voor de nuttige info!
Klik om te vergroten...

Herken me volledig in je verhaal.
Hierom vind ik het dus erg fijn spul.
Tip: Heb je een spannende dag of wordt je snel zenuwachtig, dan kan je ook 's ochtends een kleine hoeveelheid nemen, wat zo weer uitgewerkt is, maar toch je ervaren dat je de rest van de dag wat relaxder bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."