#1
Vannacht goed geslapen op 3mg Bromazalam. Ik lees echter op het forum
dat het na 2 x gebruik al ontwenningsverschijnselen geeft. Geldt dat ook als je het bijv 1 x per week gebruikt? Werd wel wakker met een verstopte neus en wat spierpijn. Herkenbaar?
dat het na 2 x gebruik al ontwenningsverschijnselen geeft. Geldt dat ook als je het bijv 1 x per week gebruikt? Werd wel wakker met een verstopte neus en wat spierpijn. Herkenbaar?