Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazalam

Bromazalam

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben o zoek naar een goeie RC benzo om vlot mee in te slapen. Doorslapen mag maar is niet zo van belang, meestal als ik in slaap lig is't ok.

Norflurazepam kwam in me op.... ik mag geen prijzen noemen, ma laat ons zeggen dat een halve gram poeder tegenover 10 pellets van 5mg; dus 500mg, een tiende van een halve gram poeder) een verhouding hebben in prijs van .... De 50 mg pellets kunnen 4 a 5 keer in de prijs van de 5000mg poeder (als ik goed reken he! (k en vermoeid en internet slaat er soms een nulletje af... ik DENK dat ik zoiets hoor te weten en vergis er me zelden in, but it fucking happends!)

Pyrazolam 3MG kwam ik ook tegen... verkiezen jullie norflurazepam of pyrazolam? Om te slapen dus...

Is het poeder dan zoveel leuker dan een pelletje? Werkt een pelletje minder goed? Kan je dat poeder wel snuiven? 'k vraag me af waarom de pellets zo goedkoop zijn (of waarom het poeder zo duur)... hoewel...het zou dubbel zoveel kosten voor dezelfde hoeveelheid in pellets.... Welke dosis heb je doorgaans nodig om heel snel in te slapen? Ik ben zolpidem 10 mg gewend, xanax 2mg, lorametazepam 2mg, diazepam 5 mg..... zolpidem was het beste middel dat ik had gevonden, had er wel 2 van nodig... die beginnen te wennen en nu zou ik er bijna 5nemen en als ik niet ga liggen gebeurt er nog niets, (maar ze werken du wel, ik voel ze gewoon niet meer komen). Ik neem er een pauze van.

Xanax helpt me wat rustiger te krijgen maar daar houdt het ook mee op. Van lorametazepam en diazepam merk ik niets... (misschien wel dat, ALS ik slaap, ik vaster slaap.... ik snurk wel dan, lijkt normaal want als je teveel benzo's neemt rem je je adem af)

Dus ik heb nu al besteld (express niet in poeder tot nu toe):


Flubromazepam Pellets 8mg
Art.nr.: Flubromazepam Pellets 8mg
10​
€ mag ik niet zeggen​
Flunitrazolam Pellets 0,25mg
Art.nr.: Flunitrazolam Pellets 0,25mg
10​
€ mag ik ik niet zeggen​

Heeft iemand ervaring met norflurazepam poeder ipv de pellets? En welke dosis raden jullie aan? Wat verkies je en waarom? :) Thanks!
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#2
MestV zei:
Ik ben o zoek naar een goeie RC benzo om vlot mee in te slapen. Doorslapen mag maar is niet zo van belang, meestal als ik in slaap lig is't ok.

Norflurazepam kwam in me op.... ik mag geen prijzen noemen, ma laat ons zeggen dat een halve gram poeder tegenover 10 pellets van 5mg; dus 500mg, een tiende van een halve gram poeder) een verhouding hebben in prijs van .... De 50 mg pellets kunnen 4 a 5 keer in de prijs van de 5000mg poeder (als ik goed reken he! (k en vermoeid en internet slaat er soms een nulletje af... ik DENK dat ik zoiets hoor te weten en vergis er me zelden in, but it fucking happends!)

Pyrazolam 3MG kwam ik ook tegen... verkiezen jullie norflurazepam of pyrazolam? Om te slapen dus...

Is het poeder dan zoveel leuker dan een pelletje? Werkt een pelletje minder goed? Kan je dat poeder wel snuiven? 'k vraag me af waarom de pellets zo goedkoop zijn (of waarom het poeder zo duur)... hoewel...het zou dubbel zoveel kosten voor dezelfde hoeveelheid in pellets.... Welke dosis heb je doorgaans nodig om heel snel in te slapen? Ik ben zolpidem 10 mg gewend, xanax 2mg, lorametazepam 2mg, diazepam 5 mg..... zolpidem was het beste middel dat ik had gevonden, had er wel 2 van nodig... die beginnen te wennen en nu zou ik er bijna 5nemen en als ik niet ga liggen gebeurt er nog niets, (maar ze werken du wel, ik voel ze gewoon niet meer komen). Ik neem er een pauze van.

Xanax helpt me wat rustiger te krijgen maar daar houdt het ook mee op. Van lorametazepam en diazepam merk ik niets... (misschien wel dat, ALS ik slaap, ik vaster slaap.... ik snurk wel dan, lijkt normaal want als je teveel benzo's neemt rem je je adem af)

Dus ik heb nu al besteld (express niet in poeder tot nu toe):


Flubromazepam Pellets 8mg
Art.nr.: Flubromazepam Pellets 8mg
10​
€ mag ik niet zeggen​
Flunitrazolam Pellets 0,25mg
Art.nr.: Flunitrazolam Pellets 0,25mg
10​
€ mag ik ik niet zeggen​

Heeft iemand ervaring met norflurazepam poeder ipv de pellets? En welke dosis raden jullie aan? Wat verkies je en waarom? :) Thanks!
Klik om te vergroten...
Lees je voortaan eerst wat beter in voor je een middel besteld wat een hele hoge verslavings percentage heeft.
'Benzo' poeder is niet om te snuiven, met een klein beetje research had je dit zo kunnen weten.
Daarnaast is poeder vele male potenter en als je weinig ervaring hebt en geen goede weegschaal in huis hebt gaat dit gegarandeerd fout.
Verder zijn pyrazolam en norflurazepam naar mijn ervaring geen benzos om goed op te slapen, pyrazolam is ten eerste niet eens een inslaper maar meer een angstremmer en norflurazepam wordt vaak gebruikt om mee af te bouwen omdat de halfwaardetijd heel lang is, zelfde geld voor flubromazepam, toevallig gebruik ik die nu zelf om mee te taperen vanwege de halfwaardetijd.
Neem aan dat dat wel iets is waar je rekening mee hebt gehouden?
Je had beter voor bromazolam kunnen kiezen als je er gewoon op wilt slapen.
Raad je alleen wel aan om het niet vaker dan 1x max 2x per week te gebruiken, benzos zijn echt silent killers, voor je het weet ben je afhankelijk en afkicken van benzos is echt geen pretje.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laramonjour zei:
Lees je voortaan eerst wat beter in voor je een middel besteld wat een hele hoge verslavings percentage heeft.
'Benzo' poeder is niet om te snuiven, met een klein beetje research had je dit zo kunnen weten.
Daarnaast is poeder vele male potenter en als je weinig ervaring hebt en geen goede weegschaal in huis hebt gaat dit gegarandeerd fout.
Verder zijn pyrazolam en norflurazepam naar mijn ervaring geen benzos om goed op te slapen, pyrazolam is ten eerste niet eens een inslaper maar meer een angstremmer en norflurazepam wordt vaak gebruikt om mee af te bouwen omdat de halfwaardetijd heel lang is, zelfde geld voor flubromazepam, toevallig gebruik ik die nu zelf om mee te taperen vanwege de halfwaardetijd.
Neem aan dat dat wel iets is waar je rekening mee hebt gehouden?
Je had beter voor bromazolam kunnen kiezen als je er gewoon op wilt slapen.
Raad je alleen wel aan om het niet vaker dan 1x max 2x per week te gebruiken, benzos zijn echt silent killers, voor je het weet ben je afhankelijk en afkicken van benzos is echt geen pretje.
Klik om te vergroten...
Ik had het over de recreational rc drugs, ik snuif het liefst.

dat benzo’s niet worden gesnoven over het algemeen weet ik ook, hoewel norflurazepam wel ik poeder te verkrijgen is per halve gram. Genoeg om 50 capsules te vullen voor de prijs van 10 pellets die ae ook aanbieden… geen idee of snuiven dan wel of niet een optie is.

de meeste zakjes zijn nog ongeopend, ik zie wel of ik ze mag terugsturen :)

dank voor de tip. Ik lees hier echt gigantisch veel verschillende meningen als jet over inslapen gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."