#1
Ik ben o zoek naar een goeie RC benzo om vlot mee in te slapen. Doorslapen mag maar is niet zo van belang, meestal als ik in slaap lig is't ok.
Norflurazepam kwam in me op.... ik mag geen prijzen noemen, ma laat ons zeggen dat een halve gram poeder tegenover 10 pellets van 5mg; dus 500mg, een tiende van een halve gram poeder) een verhouding hebben in prijs van .... De 50 mg pellets kunnen 4 a 5 keer in de prijs van de 5000mg poeder (als ik goed reken he! (k en vermoeid en internet slaat er soms een nulletje af... ik DENK dat ik zoiets hoor te weten en vergis er me zelden in, but it fucking happends!)
Pyrazolam 3MG kwam ik ook tegen... verkiezen jullie norflurazepam of pyrazolam? Om te slapen dus...
Is het poeder dan zoveel leuker dan een pelletje? Werkt een pelletje minder goed? Kan je dat poeder wel snuiven? 'k vraag me af waarom de pellets zo goedkoop zijn (of waarom het poeder zo duur)... hoewel...het zou dubbel zoveel kosten voor dezelfde hoeveelheid in pellets.... Welke dosis heb je doorgaans nodig om heel snel in te slapen? Ik ben zolpidem 10 mg gewend, xanax 2mg, lorametazepam 2mg, diazepam 5 mg..... zolpidem was het beste middel dat ik had gevonden, had er wel 2 van nodig... die beginnen te wennen en nu zou ik er bijna 5nemen en als ik niet ga liggen gebeurt er nog niets, (maar ze werken du wel, ik voel ze gewoon niet meer komen). Ik neem er een pauze van.
Xanax helpt me wat rustiger te krijgen maar daar houdt het ook mee op. Van lorametazepam en diazepam merk ik niets... (misschien wel dat, ALS ik slaap, ik vaster slaap.... ik snurk wel dan, lijkt normaal want als je teveel benzo's neemt rem je je adem af)
Dus ik heb nu al besteld (express niet in poeder tot nu toe):
Heeft iemand ervaring met norflurazepam poeder ipv de pellets? En welke dosis raden jullie aan? Wat verkies je en waarom?
Thanks!
Norflurazepam kwam in me op.... ik mag geen prijzen noemen, ma laat ons zeggen dat een halve gram poeder tegenover 10 pellets van 5mg; dus 500mg, een tiende van een halve gram poeder) een verhouding hebben in prijs van .... De 50 mg pellets kunnen 4 a 5 keer in de prijs van de 5000mg poeder (als ik goed reken he! (k en vermoeid en internet slaat er soms een nulletje af... ik DENK dat ik zoiets hoor te weten en vergis er me zelden in, but it fucking happends!)
Pyrazolam 3MG kwam ik ook tegen... verkiezen jullie norflurazepam of pyrazolam? Om te slapen dus...
Is het poeder dan zoveel leuker dan een pelletje? Werkt een pelletje minder goed? Kan je dat poeder wel snuiven? 'k vraag me af waarom de pellets zo goedkoop zijn (of waarom het poeder zo duur)... hoewel...het zou dubbel zoveel kosten voor dezelfde hoeveelheid in pellets.... Welke dosis heb je doorgaans nodig om heel snel in te slapen? Ik ben zolpidem 10 mg gewend, xanax 2mg, lorametazepam 2mg, diazepam 5 mg..... zolpidem was het beste middel dat ik had gevonden, had er wel 2 van nodig... die beginnen te wennen en nu zou ik er bijna 5nemen en als ik niet ga liggen gebeurt er nog niets, (maar ze werken du wel, ik voel ze gewoon niet meer komen). Ik neem er een pauze van.
Xanax helpt me wat rustiger te krijgen maar daar houdt het ook mee op. Van lorametazepam en diazepam merk ik niets... (misschien wel dat, ALS ik slaap, ik vaster slaap.... ik snurk wel dan, lijkt normaal want als je teveel benzo's neemt rem je je adem af)
Dus ik heb nu al besteld (express niet in poeder tot nu toe):
| Flubromazepam Pellets 8mg Art.nr.: Flubromazepam Pellets 8mg | 10​ | € mag ik niet zeggen​ |
| Flunitrazolam Pellets 0,25mg Art.nr.: Flunitrazolam Pellets 0,25mg | 10​ | € mag ik ik niet zeggen​ |
Heeft iemand ervaring met norflurazepam poeder ipv de pellets? En welke dosis raden jullie aan? Wat verkies je en waarom?