Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazalam

Bromazalam

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
Birga01Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Overgestapt op Norflurazepam 5 mg en
daar prima op geslapen en zonder ‘kater’ wakker geworden. Ga deze rc af en toe gebruiken. Hoe verslavend is Norflurazepam ? Weet iemand dat?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
3mg lijkt me best veel, als ik lees over andere ervaringen.
Wanneer dit je eerste keer is zou ik zeggen. STOP er mee, lever de rest in en bespaar jezelf een hoop ellende.
B
Birga01Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Vannacht goed geslapen op 3mg Bromazalam. Ik lees echter op het forum
dat het na 2 x gebruik al ontwenningsverschijnselen geeft. Geldt dat ook als je het bijv 1 x per week gebruikt? Werd wel wakker met een verstopte neus en wat spierpijn. Herkenbaar?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Birga01 zei:
Vannacht goed geslapen op 3mg Bromazalam. Ik lees echter op het forum
dat het na 2 x gebruik al ontwenningsverschijnselen geeft. Geldt dat ook als je het bijv 1 x per week gebruikt? Werd wel wakker met een verstopte neus en wat spierpijn. Herkenbaar?
Klik om te vergroten...
Niet herkenbaar. Merk daar zelf geen ontwenning van.

Zou het wel lekker bij max 1 maal per week houden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Birga01 zei:
Hoeveel mg neem jij in, als ik vragen mag?
Ik lees op dit forum dat verslaving na 2 x gebruik al kan optreden. Heb me trouwens de hele dag niet oké gevoeld, dus stop er
voorlopig helemaal mee.
Klik om te vergroten...
Ik neem 3-6 mg. Meestal 3. Maar ik heb ook een flinke tolerantie. Dus dat raad ik echt af.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Niet herkenbaar. Merk daar zelf geen ontwenning van.

Zou het wel lekker bij max 1 maal per week houden.
Klik om te vergroten...
Eens met dit. Ik heb er echt nul moeite mee verder. Was ook beetje angstig na alle berichten hier maar het valt mij echt reuze mee. 😁

Alle berichten hier op het forum hebben er ook wel voor gezorgd dat ik gewoon duidelijke regels heb met benzo's voor mezelf.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Birga01 zei:
Hoeveel mg neem jij in, als ik vragen mag?
Ik lees op dit forum dat verslaving na 2 x gebruik al kan optreden. Heb me trouwens de hele dag niet oké gevoeld, dus stop er
voorlopig helemaal mee.
Klik om te vergroten...
Ik ben vaak dag later wel onwijs lui maar dat vind ik geen ramp en weet ik nu van te voren. Verder voel ik me altijd prima.
B
Birga01Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sheaira zei:
Ik ben vaak dag later wel onwijs lui maar dat vind ik geen ramp en weet ik nu van te voren. Verder voel ik me altijd prima.
Klik om te vergroten...
Nee, als dat het enige is, kun je daar rekening mee houden. Maar het werd bij mij gewoon zwart voor mijn ogen, de dag daarna. Heb nu toch nog geprobeerd of 1,5 mg minder bijwerkingen geeft. Een hele vreemde nacht achter de rug, met nachtmerries en steeds wakker worden. En helaas weer die sterretjes. Wel minder dan de 1e keer. Stop er nu echt mee. Iedereen
reageert weer anders op medicatie. Wil alleen nog Norflurazepam proberen. Als dat niet bevalt, geen RC’s meer.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Birga01 zei:
Nee, als dat het enige is, kun je daar rekening mee houden. Maar het werd bij mij gewoon zwart voor mijn ogen, de dag daarna. Heb nu toch nog geprobeerd of 1,5 mg minder bijwerkingen geeft. Een hele vreemde nacht achter de rug, met nachtmerries en steeds wakker worden. En helaas weer die sterretjes. Wel minder dan de 1e keer. Stop er nu echt mee. Iedereen
reageert weer anders op medicatie. Wil alleen nog Norflurazepam proberen. Als dat niet bevalt, geen RC’s meer.
Klik om te vergroten...
Wel bijzonder hoe dat bij iedereen weer anders is. Ik heb zelf niet met heel veel soorten benzo's ervaring maar ik vind zelf dit toch het chillste tot nu toe (wat ik dus echt niet had verwacht van te voren). Vannacht ook heerlijk negen uur geslapen na een nacht skippen op pep, alleen beetje hoofdpijn vanochtend maar kan ook door de pep komen.

Met flualprazolam had ik na 2 dagen achter elkaar wel veel moeite om zelf weer te kunnen slapen ondanks dat ik best veel blow altijd. Maar op zo'n moment is het juist de bedoeling dat je niet pakt want dan loopt het uit de hand.

Blabla ja ben misschien nu ook niet nuchter haha. 🤣😂
B
Birga01Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sheaira zei:
Wel bijzonder hoe dat bij iedereen weer anders is. Ik heb zelf niet met heel veel soorten benzo's ervaring maar ik vind zelf dit toch het chillste tot nu toe (wat ik dus echt niet had verwacht van te voren). Vannacht ook heerlijk negen uur geslapen na een nacht skippen op pep, alleen beetje hoofdpijn vanochtend maar kan ook door de pep komen.

Met flualprazolam had ik na 2 dagen achter elkaar wel veel moeite om zelf weer te kunnen slapen ondanks dat ik best veel blow altijd. Maar op zo'n moment is het juist de bedoeling dat je niet pakt want dan loopt het uit de hand.

Blabla ja ben misschien nu ook niet nuchter haha. 🤣😂
Klik om te vergroten...
O, is dat het? Grapje. Aan je tekst in ieder geval niet te merken. Voor mij is slapen het enige doel.
Van gewone benzo’s nooit zulke rare bijwerkingen gehad. Wel tolerantie opgebouwd. Had gehoopt te kunnen afwisselen met rc’s, maar tot nu toe niets gevonden waar ik goed tegen kan, behalve Etizolam. Maar dat is verboden.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Birga01 zei:
O, is dat het? Grapje. Aan je tekst in ieder geval niet te merken. Voor mij is slapen het enige doel.
Van gewone benzo’s nooit zulke rare bijwerkingen gehad. Wel tolerantie opgebouwd. Had gehoopt te kunnen afwisselen met rc’s, maar tot nu toe niets gevonden waar ik goed tegen kan, behalve Etizolam. Maar dat is verboden.
Klik om te vergroten...
Haha helft van mijn verhaal is totaal niet wat je vroeg ofzo namelijk. :') Maar wel lastig want ik heb zelf alleen ervaring met 4 soorten waarvan 2 verboden zijn dus weet ook niet echt iets. Ik vind altijd beetje eng om "nieuwe" benzo's te proberen haha. Komt ook wel door van alles wat ik hier dan lees terwijl dat dus niet voor iedereen hetzelfde hoeft te zijn. :')
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#12
3mg is veel. Ik heb aan een kwartje genoeg.
B
Birga01Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoeveel mg neem jij in, als ik vragen mag?
Ik lees op dit forum dat verslaving na 2 x gebruik al kan optreden. Heb me trouwens de hele dag niet oké gevoeld, dus stop er
voorlopig helemaal mee.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Birga01 zei:
Overgestapt op Norflurazepam 5 mg en
daar prima op geslapen en zonder ‘kater’ wakker geworden. Ga deze rc af en toe gebruiken. Hoe verslavend is Norflurazepam ? Weet iemand dat?
Klik om te vergroten...
Net zo verslavend als alle andere benzodiazepines. Indien je dit niet van je arts voorgeschreven krijgt en dus niet nodig hebt, moet je hier niet aan beginnen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Birga01 zei:
Ik lees echter op het forum
dat het na 2 x gebruik al ontwenningsverschijnselen geeft.
Klik om te vergroten...
2x is gewoon een gok, het kan ook na 1x zijn of na 3 x. Het punt is dat het een potent medicijn is dat onmiddelijk ontwenningsverschijnselen kan geven, en hoe heftig die zijn is gewoon niet te zeggen. Als je het niet nodig hebt, niet aan beginnen. En als je het wel nodig hebt krijg je via je huisarts een medicijn dat veel veiliger effectiever is.

Zelf heb ik een keer 3x3mg bromazolam genomen, als een roos geslapen, en de volgende dag de meest verschrikkelijke nachtmerries gehad. Echt een helse nacht. Dan was de dosis ook absurd hoog, maar wat ik alleen wil zeggen is dat die ontwenningsverschijnselen wel degelijk snel kunnen optreden en ook heftig kunnen zijn. Dit geld voor veel RC benzos
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben vast de enige die gewoon lekker relaxed wordt van 6 mg Broma. Ondervindt er echt geen nadelen aan, zo lang mijn pauzes lang genoeg zijn…

Sidenote, heb veel tolerantie.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Ben vast de enige die gewoon lekker relaxed wordt van 6 mg Broma. Ondervindt er echt geen nadelen aan, zo lang mijn pauzes lang genoeg zijn…

Sidenote, heb veel tolerantie.
Klik om te vergroten...
Bromazolam 3 mg is voor mij de sterkste van wat ik ken , meestal val ik in een soort roes -slaap.( Gebruik het bij hoge pijn en slechte nachten. )
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kit Kat zei:
Bromazolam 3 mg is voor mij de sterkste van wat ik ken , meestal val ik in een soort roes -slaap.( Gebruik het bij hoge pijn en slechte nachten. )
Klik om te vergroten...
Na 6 mg val ik niet eens in slaap. 🥲
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Na 6 mg val ik niet eens in slaap. 🥲
Klik om te vergroten...
Tolerantie speelt een rol ja, wissel ook wel eens, ik moet juist een oppepper hebben haha

Ps. Had je een Dm vraagje gestuurd . 🤗🌸
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kit Kat zei:
Tolerantie speelt een rol ja, wissel ook wel eens, ik moet juist een oppepper hebben haha

Ps. Had je een Dm vraagje gestuurd . 🤗🌸
Klik om te vergroten...
Ben te stoned om te reageren… Reageer later eventjes. ❤️

Is nogal een verhaal en mijn concentratie gaat niet verder dan 30 seconden op het moment. 😳

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."