Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT

DMT

70 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#1
boterkoek17 zei:
ik gooi de ingedroogde kristallen in een schaaltje en gooi er wat ammoniakoplossing in, roer een beetje en gooi het hele schaaltje in het koffiefiltertje. doe ik 3 keer.

wordt het lekker schoon. :)

de dampen van de amoniak slaan we erg op je strot, goed ventileren en adem inhouden. de dampen gaan dwars door een mondkapje of doek!
Klik om te vergroten...
Oke, en de amonia verdampt wel gewoon? Laat die geen reststoffen achter op de dmt?

Dit is mijn recept in eigen woorden, denk je dat het zo gaat lukken. http://www.ragingb.com/upload/files/1/dmt%20snel.doc

Ik ben er nog niet helemaal uit welke vloeistof ik wil gaan gebruiken waar hexaan, heptaan of octaan in zit. Die vloeistof moet namelijk ook helemaal verdampen en geen resten achterlaten...
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien kun je bij een chemshop hexaan of heptaan halen. Deze gaan wel meestal per 5 liter (maar dan heb je voorlopig tenminste zat :P )
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
raging_bull zei:
boterkoek17 zei:
ik gooi de ingedroogde kristallen in een schaaltje en gooi er wat ammoniakoplossing in, roer een beetje en gooi het hele schaaltje in het koffiefiltertje. doe ik 3 keer.

wordt het lekker schoon. :)

de dampen van de amoniak slaan we erg op je strot, goed ventileren en adem inhouden. de dampen gaan dwars door een mondkapje of doek!
Klik om te vergroten...
Oke, en de amonia verdampt wel gewoon? Laat die geen reststoffen achter op de dmt?

Dit is mijn recept in eigen woorden, denk je dat het zo gaat lukken. http://www.ragingb.com/upload/files/1/dmt%20snel.doc

Ik ben er nog niet helemaal uit welke vloeistof ik wil gaan gebruiken waar hexaan, heptaan of octaan in zit. Die vloeistof moet namelijk ook helemaal verdampen en geen resten achterlaten...
Klik om te vergroten...

waarom niet gewoon nafta gebruiken?
je hebt er iets meer van nodig maar werkt uitstekend.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://www.thenook.org/archives/tek/DMT.htm

http://www.erowid.org/plants/phalaris/p ... aq.shtml#6
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
raging_bull zei:
boterkoek17 zei:
ik gooi de ingedroogde kristallen in een schaaltje en gooi er wat ammoniakoplossing in, roer een beetje en gooi het hele schaaltje in het koffiefiltertje. doe ik 3 keer.

wordt het lekker schoon. :)

de dampen van de amoniak slaan we erg op je strot, goed ventileren en adem inhouden. de dampen gaan dwars door een mondkapje of doek!
Klik om te vergroten...
Oke, en de amonia verdampt wel gewoon? Laat die geen reststoffen achter op de dmt?

Dit is mijn recept in eigen woorden, denk je dat het zo gaat lukken. http://www.ragingb.com/upload/files/1/dmt%20snel.doc

Ik ben er nog niet helemaal uit welke vloeistof ik wil gaan gebruiken waar hexaan, heptaan of octaan in zit. Die vloeistof moet namelijk ook helemaal verdampen en geen resten achterlaten...
Klik om te vergroten...

Is het nog gelukt? Ik heb je recept gelezen en denk dat ik het ook eens ga proberen.

Ik heb ook nog een paar vragen:
"Voeg 1ml X per gram Mimosa Hostilis toe en schud voorzichtig 10 minuten. Laat dit staan tot er 2 lagen ontstaan. De onderste laag is afval. Herhaal dit proces nog 3 keer. Vang de laatste keer de bovenste laag op in meerdere kleine wekpotjes. De bovenste laag is geel van kleur. Laat deze 24 uur in de vriezer staan."

Je voegt dus drie keer 1ml 'X' toe?

"Filter de vloeistof door een koffiefilter en doe de overige vloeistof in petrischaaltjes .Dek alle petrischaaltjes af met een stukje a4 papier en laat de vloeistof langzaam verdampen. Let op de N,N-DMT smelt bij 49 graden."

De vloeistof verdampt dus uit zichzelf? In heel het proces word er geen vloeistof verwarmd?
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#6
hmm DMT :)

ik wacht er wel nog een jaar of 5 mee, ... i'm scared of the gate
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#7
dmt oraal met een natuurlijke maoi ( caapi of harmala) is ayahuasca, ja. Voor mij is dat de meest mooie ervaring die je kunt hebben met de tryptamines.

5-meo snuiven is erg intens, en duurt 40 minuten in een toestand waarin de tijd stilstaat.
voor mij is het beter te doen dan de NN roken, ik vind die rook te zwaar. Het is geen ervaring die makkelijk is trouwens!

Overigens is dmt een lichaamseigen stof, het is een theorie dat het lichaam dmt aanmaakt als je doorgaat om de overgang te vergemakkelijken. Vandaar de bijnadood-ervaringen......
Spuiten kan ook, maar dat is niet heel makkelijk en je hebt er zeer zuivere stof voor nodig.

Nafta is inderdaad te gebruiken voor extractie.

back to the weather, Erwin k
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Adrenochroom zei:
raging_bull zei:
boterkoek17 zei:
ik gooi de ingedroogde kristallen in een schaaltje en gooi er wat ammoniakoplossing in, roer een beetje en gooi het hele schaaltje in het koffiefiltertje. doe ik 3 keer.

wordt het lekker schoon. :)

de dampen van de amoniak slaan we erg op je strot, goed ventileren en adem inhouden. de dampen gaan dwars door een mondkapje of doek!
Klik om te vergroten...
Oke, en de amonia verdampt wel gewoon? Laat die geen reststoffen achter op de dmt?

Dit is mijn recept in eigen woorden, denk je dat het zo gaat lukken. http://www.ragingb.com/upload/files/1/dmt%20snel.doc

Ik ben er nog niet helemaal uit welke vloeistof ik wil gaan gebruiken waar hexaan, heptaan of octaan in zit. Die vloeistof moet namelijk ook helemaal verdampen en geen resten achterlaten...
Klik om te vergroten...

Is het nog gelukt? Ik heb je recept gelezen en denk dat ik het ook eens ga proberen.

Ik heb ook nog een paar vragen:
"Voeg 1ml X per gram Mimosa Hostilis toe en schud voorzichtig 10 minuten. Laat dit staan tot er 2 lagen ontstaan. De onderste laag is afval. Herhaal dit proces nog 3 keer. Vang de laatste keer de bovenste laag op in meerdere kleine wekpotjes. De bovenste laag is geel van kleur. Laat deze 24 uur in de vriezer staan."

Je voegt dus drie keer 1ml 'X' toe?

"Filter de vloeistof door een koffiefilter en doe de overige vloeistof in petrischaaltjes .Dek alle petrischaaltjes af met een stukje a4 papier en laat de vloeistof langzaam verdampen. Let op de N,N-DMT smelt bij 49 graden."

De vloeistof verdampt dus uit zichzelf? In heel het proces word er geen vloeistof verwarmd?
Klik om te vergroten...

Weet iemand dit nog te beantwoorden?
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#9
Adrenochroom zei:
raging_bull zei:
boterkoek17 zei:
ik gooi de ingedroogde kristallen in een schaaltje en gooi er wat ammoniakoplossing in, roer een beetje en gooi het hele schaaltje in het koffiefiltertje. doe ik 3 keer.

wordt het lekker schoon. :)

de dampen van de amoniak slaan we erg op je strot, goed ventileren en adem inhouden. de dampen gaan dwars door een mondkapje of doek!
Klik om te vergroten...
Oke, en de amonia verdampt wel gewoon? Laat die geen reststoffen achter op de dmt?

Dit is mijn recept in eigen woorden, denk je dat het zo gaat lukken. http://www.ragingb.com/upload/files/1/dmt%20snel.doc

Ik ben er nog niet helemaal uit welke vloeistof ik wil gaan gebruiken waar hexaan, heptaan of octaan in zit. Die vloeistof moet namelijk ook helemaal verdampen en geen resten achterlaten...
Klik om te vergroten...

Is het nog gelukt? Ik heb je recept gelezen en denk dat ik het ook eens ga proberen. Ik heb het nog niet kunnen proberen, ik verwacht niet dat het binnen nu en een half jaar kan, maar zodra ik de kans krijg en de spullen kan bemachtigen ga ik het proberen.

Ik heb ook nog een paar vragen:
"Voeg 1ml X per gram Mimosa Hostilis toe en schud voorzichtig 10 minuten. Laat dit staan tot er 2 lagen ontstaan. De onderste laag is afval. Herhaal dit proces nog 3 keer. Vang de laatste keer de bovenste laag op in meerdere kleine wekpotjes. De bovenste laag is geel van kleur. Laat deze 24 uur in de vriezer staan."

Je voegt dus drie keer 1ml 'X' toe? Ja. Je filterd 3 keer de troep er uit, dat zorgt voor een nog beter resultaat.

"Filter de vloeistof door een koffiefilter en doe de overige vloeistof in petrischaaltjes .Dek alle petrischaaltjes af met een stukje a4 papier en laat de vloeistof langzaam verdampen. Let op de N,N-DMT smelt bij 49 graden."

De vloeistof verdampt dus uit zichzelf? In heel het proces word er geen vloeistof verwarmd?
Daar heb ik nooit iets over gelezen, maar houd er rekening mee dat je dmt pleite is bij 49 graden.. En daar zit je echt zo hoor.. Hooguit zou je er een lamp boven kunnen hangen en zwart papier met gaten er in, Maar houd echt de temperatuur in de gaten, een 40Watt lampje kan je dmt al in rook doen opgaan als er niet voldoende ventilatie is.
Klik om te vergroten...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
thx mate! houd ons up to date als het je lukt! :wave:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een goede howto om dit zelf te gaan doen, ik ben ook erg benieuwd of het raging_bull gaat lukken :)

Hier nog een linkje naar een howto met foto's die de gebruiker heartcore hier wel eens gepost heeft:

http://psilocyber.awardspace.com/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=2

Ik denk dat ik van deze howto uit zal gaan als ik het zelf ga proberen...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Beste De Emme Theers !!


Die trip reports leiden echt tot bizarre ontmoetingen.
Ze worden gelezen en mensen denken er dan over, ze voelen de passie.

Met passie maakt men DMT, er zijn geen commerciele DMT boeren.

Wat er is is handgemaakt met liefde, iedereen doet het een beetje anders.
Zelf weet ik er echt geen reet van, een beetje het oude liedje.
Maar ja, waarom moet je DMT extraheren uit boomschors als andere willen ruilen , het is niet lastig kiezen uit mijn steeds groeiende privedoosje. Dat natuurlijk allemaal binnen het gedoogbeleid ligt en voor eiugen gebruik is. Koelkastje is vol met bier ja .....

De foto van deze nieuwe aanwinst 500 mg DMT volgt heel snel.

Maandag heb ik een sessie met een diehard DMT 'er in zijn huis. We gtaan 3 trkejs proberen, de laatse keer viel ik om na 1. Ik neem de GGirl Vaporizer mee het wordt een van de momenten van mijn leven die noemanswaardig zijn en blijven.

Die andere was mijn geboorte !!

Salut del DMT
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, daar heeft er een behoorlijk zin in :sunglasses:

Have a nice trip!
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#14
[/URL]

DMT pijpje :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
GGirl Titanium Vaporizer


j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spacy apparaatje :sunglasses:

Heb je al veel ervaring met het roken van dmt?
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#17
dmt is fijn, alleen het roken is wat zwaar
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Beste Dreamers ....

Het is uit nood ingepakt in een klein stukje strijkzak.
Op een ander forum cvinden ze dat deze prut niet waardig is ... iemand een mening ?


De nieuwe dosis DMT is binnen, verse NederDMT.
Deze keer iets meer dan een korrel gelukkig. 500 mg in een oile-achtige vorm.

De NederDMT uit boomschors, de exacte wijze en volgorde van de extractie zijn me onbekend. Ik wil wel een poging gaan doen voor mijn eigen DMT potje.


Nu kan ik meerdere hits nemen in 1 minuut, als ik niet na de eerste weer moet gaan liggen.

De groetjes van Stonie
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#19
12 kantige water clusters in persbuizen. Je moet minder pijpen want er komt echt alleen maar gelul uit je mond. Heb je ook nog echte bronnen in plaats van 2 boeken van kwakzalvers

Denk niet dat die water clusters het probleem zijn hier. Eerder een Cluster A persoonlijkheidsstoornis
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#20
@stonie,

ik ben bang dat je na de eerste hit zo hard gaat hoesten dat er geen tweede meer achteraan komt. ik zou die blerf zelf niet proberen.

goeie (lees; zuivere) DMT ziet er meer zo uit



volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan met extractie. misschien kun je het nog ff opnieuw extraheren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."