#1
Oke, en de amonia verdampt wel gewoon? Laat die geen reststoffen achter op de dmt?boterkoek17 zei:ik gooi de ingedroogde kristallen in een schaaltje en gooi er wat ammoniakoplossing in, roer een beetje en gooi het hele schaaltje in het koffiefiltertje. doe ik 3 keer.
wordt het lekker schoon.![]()
de dampen van de amoniak slaan we erg op je strot, goed ventileren en adem inhouden. de dampen gaan dwars door een mondkapje of doek!
Dit is mijn recept in eigen woorden, denk je dat het zo gaat lukken. http://www.ragingb.com/upload/files/1/dmt%20snel.doc
Ik ben er nog niet helemaal uit welke vloeistof ik wil gaan gebruiken waar hexaan, heptaan of octaan in zit. Die vloeistof moet namelijk ook helemaal verdampen en geen resten achterlaten...
