#1
Hey astronaut heftig verhaal zeg
Vaak met dit soort dingen kun je het zelf al heel goed inschatten wees vooral voorzichtig
Vaak met dit soort dingen kun je het zelf al heel goed inschatten wees vooral voorzichtig
Blij te horen dat het goed ging. Ik zeg wel eerlijk dat ik normaal nooit trip met mensen die psychose gevoelig zijn. Aangezien het een hoop ellende kan geven. Maar als je mentaal stabiel bent zonder SSRI of TCA of AP medicijnen zou ik het eerst proberen met een licht tripmiddel zoals Salvia of 2CB beide licht ivm LSD.Hey allen.
Ik heb gister een zakje Hollandia truffels opgegeten. Het was echt een fijne trip. Tevens ben ik tot inzichten gekomen over mijn psyche. Ik heb lang niet zo'n helende ervaring gehad. Die 4 uur trippen op psilocybine heeft mij meer gebracht dan het GGZ ooit voor elkaar kan krijgen.
Groeten Astronaut
Het is niet dat je niet kúnt trippen. Maar je bent risicofactoren op elkaar aan het stapelen, en dan vraag je wat we daarvan vinden. Nou, dat vinden we dus risicovol.Maar wie zegt dat mensen met psychose gevoeligheid niet kunnen trippen?
Jezus! En toch ga je weer beginnen hiermee? Was de psychose niet heftig genoeg? Na heftig LSD gebruik kreeg ik zware psychotische klachten zoals in een psychose alleen was ik nog wel bij bewustzijn in dit leven en daardoor maak je juist al die psychose dingen volledig mee en dat is erg heftig, eng en blijft altijd bij je evenals blijvende klachten.
Echt niet dat ik ooit nog een trip middel aan raak. Vraag me ook af wat enger moet zijn? Een psychose, terug komen en niet weten wat er is gebeurd of wat je hebt gedaan.. of een psychose terwijl je je alles herinnert.
Psychoses zijn een ziekte en dus kut...althans zo bekijkt onze samenleving het.
Maar wat nou als je er naar kijk alsof het visioenen zijn? Of een gratis trip? I dunno, iets wat niet eng en kut is.
Persoonlijk zie ik het als de meest leerzame momenten uit mijn leven.
Dit first. Zelfs al heb je de medicatie echt niet meer nodig dan nog is cold turkey stoppen niet slim. Ik zie anti-psychotica als drugs die sterk genoeg is om psychoses te onderdrukken, aka zeer krachtige drugs. Je lichaam heeft tijd nodig om zich aan te passen aan de nieuwe stofjes balans in je lichaam.Daarbij is het zomaar stopzetten van medicatie zonder overleg met je huisarts niet bijster slim, zeker als het gaat over antipsychotica en psychoses
Waarom reageer je dan ook? Negeer het topic dan. Ik negeer topics ook gewoon.Sorry dat ik dit zeg. Maar wat ben jij een ongelofelijke lul dat je weer een trip wil maken. Ik weet dat ik hier een ban voor kan krijgen, maar dat interesseert me geen reet.
Sorry dat ik dit zeg. Maar wat ben jij een ongelofelijke lul dat je weer een trip wil maken. Ik weet dat ik hier een ban voor kan krijgen, maar dat interesseert me geen reet.
Wat doe je je vrienden en familie aan als je weer in een psychose belandt. Ik hoop echt dat je een troll bent en dat je topic een grap is. Anders heb ik 0 respect voor je. Ik ken meer mensen die de gesloten afdeling in en uitgaan door steeds bewust weer te gaan gebruiken en een psychose triggeren. De families gaan er aan onderdoor. En voor andere mensen die ook zorg nodig hebben is er geen plek. OPK#NKEREN!
Ik vind het echt een slecht idee. Trippen is leuk, maar er is meer in het leven. Niet alleen heb je al een psychose gehad en ben je hier dus gevoelig voor, deze psychose is ook ontstaan door LSD. Is het echt het risico waard?Hoe denken jullie hierover
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."