#1
Mee eens, roken is ook een verslaving maar wel minder erg dan 'drugs' bij drugs moet je je beter voelen als je je rot voelt. En met roken is het zo dat je je gewoon hetzelfde voelt na mijn idee? want van roken krijg je geen fijn gevoel toch..??
Christiaan18 zei:jah maar ik bedoel van als je niet lekker in je vel zit dat je er ff geen zin meer in hebt en dan gaat gebruiken om je beter te voelen


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."