Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mee eens, roken is ook een verslaving maar wel minder erg dan 'drugs' bij drugs moet je je beter voelen als je je rot voelt. En met roken is het zo dat je je gewoon hetzelfde voelt na mijn idee? want van roken krijg je geen fijn gevoel toch..??"
"Haaii Wanneer vind jij dat iemand echt verslaafd is aan drugs ? Let me know.. !!"