#1
Ik ben inmiddels meer dan 3 jaar verslaafd aan ghb
In deze tijd een paar zeer korte stops gehad.
Elke keer stoppen werd lastiger en zwaarder.
In het begin lukte het me om in 2-3 dagen af te bouwen met behulp van ghb of de ghb + alcohol rek methode.
Die is hier eens gepost en dat ging toen goed.
Echter voor een echt zware verslaving gaat dit niet.
Nu lukt het me om er echt een punt achter te zetten, doorgaan met afbouwen in het weekend lukt goed (wat voorheen niet lukte)
Ik ben nu meer dan 4 weken bezig met afbouwen.
Begon met 2,8ml per uur en elke dag de dosering met 0,1ml verlagen.
Het was zwaar maar ik zette door.
Alleen nu zit ik met het volgende probleem:
Ik zit al meerdere dagen op 0,3ml per uur, maar dit is het zwaarste van dit hele afbouwproces.
Het lukt me maar niet om lager te gaan.
Wanneer ik lager ga of langer dan een uur niet neem krijg ik ZWARE hartkloppingen en een zeer hoge bloeddruk + benauwdheid.
Dit kreeg ik ook op hogere doseringen wanneer ik ineens te laag ging of te laat nam maar het langzaam verlagen lukte daar wel.
Ik heb lorazepam,clonazepam en dormicum tot mijn beschikking (dormicum helpt me goed om te slapen) maar om volledig te stoppen gaat niet.
Ook wanneer ik alcohol drink (op dat moment voel ik me goed zonder hartkloppingen en hoef ik geen ghb te nemen)
Maar wanneer de alcohol de volgende morgen is uitgewerkt zijn de ontwenningsverschijnselen erger.
Alcohol lost dus ook niets op.
Ook heb ik nog iets last van trillen, licht en geluid gevoelig en veel dingen voelen scherp en pijnlijk aan mijn handen.
Ook is mijn energie NUL als ik niets neem, maar met 0,3ml per uur is het te doen
Ik heb ook baclofen maar dit helpt ook niet voor deze laatste 0,3ml.
Heeft er iemand tips , of kan het zo zijn dat ik nog langer op deze dosering moet blijven om mijn lichaam enz te laten wennen voordat ik omlaag kan/stoppen.
Heel erg bedankt alvast
In deze tijd een paar zeer korte stops gehad.
Elke keer stoppen werd lastiger en zwaarder.
In het begin lukte het me om in 2-3 dagen af te bouwen met behulp van ghb of de ghb + alcohol rek methode.
Die is hier eens gepost en dat ging toen goed.
Echter voor een echt zware verslaving gaat dit niet.
Nu lukt het me om er echt een punt achter te zetten, doorgaan met afbouwen in het weekend lukt goed (wat voorheen niet lukte)
Ik ben nu meer dan 4 weken bezig met afbouwen.
Begon met 2,8ml per uur en elke dag de dosering met 0,1ml verlagen.
Het was zwaar maar ik zette door.
Alleen nu zit ik met het volgende probleem:
Ik zit al meerdere dagen op 0,3ml per uur, maar dit is het zwaarste van dit hele afbouwproces.
Het lukt me maar niet om lager te gaan.
Wanneer ik lager ga of langer dan een uur niet neem krijg ik ZWARE hartkloppingen en een zeer hoge bloeddruk + benauwdheid.
Dit kreeg ik ook op hogere doseringen wanneer ik ineens te laag ging of te laat nam maar het langzaam verlagen lukte daar wel.
Ik heb lorazepam,clonazepam en dormicum tot mijn beschikking (dormicum helpt me goed om te slapen) maar om volledig te stoppen gaat niet.
Ook wanneer ik alcohol drink (op dat moment voel ik me goed zonder hartkloppingen en hoef ik geen ghb te nemen)
Maar wanneer de alcohol de volgende morgen is uitgewerkt zijn de ontwenningsverschijnselen erger.
Alcohol lost dus ook niets op.
Ook heb ik nog iets last van trillen, licht en geluid gevoelig en veel dingen voelen scherp en pijnlijk aan mijn handen.
Ook is mijn energie NUL als ik niets neem, maar met 0,3ml per uur is het te doen
Ik heb ook baclofen maar dit helpt ook niet voor deze laatste 0,3ml.
Heeft er iemand tips , of kan het zo zijn dat ik nog langer op deze dosering moet blijven om mijn lichaam enz te laten wennen voordat ik omlaag kan/stoppen.
Heel erg bedankt alvast