Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik zit met hetzelfde probleem, nu een kleine 2jaar verslaafd. ik ben 1x tussentijds cold turkey gestopt nadat ik een halfjaar verslaafd was, dit ging toen goed zonder hulpmiddelen.. idd veel eten en drinken. helaas heb ik ook weer een terugval gehad en zit er nu nog steeds in, heb vannacht pas weer voor het eerst geslapen sinds vrijdag op de valium. ik ben er wel klaar mee nu, nu al typend tril ik van mijn stoel want mijn vriendin heeft het gisteravond van me afgepakt en nu heb ik alweer een nieuwe besteld. ik neem 4ml om de 2uur en begin morgen met dit te minderen na 3ml, het helpt echt maar je moet er veel doorzettingskracht voor tonen. heb 2 weken geleden weer geprobeerd coldturkey te stoppen maar de derde dag werd ik gek en viel ik weer in mijn gewoonte.."
"Muts zei: Je doet me denken aan mijn vriend in zijn periode dat hij dacht dat hij alleen af kon kicken. Geloof me, als je een terugval hebt gehad is het wijsheid om naar je huisarts te gaan en je aan te melden voor een afkickkliniek. Alleen afbouwen is echt onmogelijk. Niet omdat je het zelf niet kan, maar omdat je verslaving het niet kan. Je hebt hier hulp bij nodig. Klik om te vergroten... waarschijnlijk heb je gelijk maar ik wil er niet aan toegeven, ik ben ook heel druk met mijn studie en kan me niet veroorloven om me in te schrijven bij een kliniek, eerder in dit forum werd ook over dormicum gepraat, weet iemand hoe ik hieraan kan komen?"