Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles kwijt dankzij verslaving....

Alles kwijt dankzij verslaving....

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#1
je klinkt echt als een buitenstaander!
anyway ze is best gehecht aan eigen woning dus dat valt te regelen 2 a 3 maanden huurschuld
kan je zelfs dag voor kort geding regelen niet zelf daar is ze niet toe in staat
tweede geld via dwi - of via advokaat of hoger beroep, sinds hun argumentatie niet goed is, ze is ziek en ja reintgratie no way, eerst beter worden, en in afkeuring
en bonnen gezeik met fotos en langduringstoeslag
En ja je hebt gelijk nummer 1 hoe krijg ik the stuff, rest is bij zaak, je kan family of of huis weet ik veel maakt niet uit; er is altijd a sense of werkelijkheid je opmerking van tranen dat ze huis verliest en daar moet je op inspelen
Nu is ze totaal verloren en afhankelijk van zgn vrienden worst goes to worst
Geld is is de crusifix iemand moet dat oplossen en zo te horen niet echt moeilijk
verklaar ziek in arts bij dwi geen gezeik met reintegratie
Tja hoe ze dat zelf ziet is de vraag maar wat ik hier hoor als advies werkt alleen maar averechts
zie haar als mens die gewoon ziek is en hulp nodig heeft
M
Maatje36Lid
01-01-2024, 00:00
#2
sebatian zei:
je klinkt echt als een buitenstaander!
anyway ze is best gehecht aan eigen woning dus dat valt te regelen 2 a 3 maanden huurschuld
kan je zelfs dag voor kort geding regelen niet zelf daar is ze niet toe in staat
tweede geld via dwi - of via advokaat of hoger beroep, sinds hun argumentatie niet goed is, ze is ziek en ja reintgratie no way, eerst beter worden, en in afkeuring
en bonnen gezeik met fotos en langduringstoeslag
En ja je hebt gelijk nummer 1 hoe krijg ik the stuff, rest is bij zaak, je kan family of of huis weet ik veel maakt niet uit; er is altijd a sense of werkelijkheid je opmerking van tranen dat ze huis verliest en daar moet je op inspelen
Nu is ze totaal verloren en afhankelijk van zgn vrienden worst goes to worst
Geld is is de crusifix iemand moet dat oplossen en zo te horen niet echt moeilijk
verklaar ziek in arts bij dwi geen gezeik met reintegratie
Tja hoe ze dat zelf ziet is de vraag maar wat ik hier hoor als advies werkt alleen maar averechts
zie haar als mens die gewoon ziek is en hulp nodig heeft
Klik om te vergroten...
De oplossing is soms simpeler dan de werkelijkheid. Probleem is dat je als verslaafde open moet staan voor hulp. Sta je er niet voor open, dan kun je hulp bieden tot je een ons weegt.
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#3
incorrect; vaak meegemaakt zelf en met vrienden
je kan totaal destructief in de weer zijn maar toch een sense van eigenwaarde
en wanneer alles tegen zit neem je dingen aan, ook wanneer je denkt tegenovergestelde
En ja laten we wel wezen dak boven je hoofd geefd je enige security anders totaal bergafwaarts
dat begrijp ik niet van sociale dienst in geleen
Alleen maar meer kosten wanneer ze weg zou gaan, en niet opdagen of weet ik veel hoogstens korting dan moet je bezwaar aantekenen tot die tijd kunnen ze niets doen
Gewoon iemand die verslavingsproblematiek kent, en alleen zeggen die niet horen wil enz
heeft geen sjoege wat er gaande is; gewoon los op finacieel gedoe wat voor mijn gevoel te doen is; denk een detox of iets dergelijks klinkt goed ja of ze daar voor voeld: je kan play tough love
willen je helpen maar dan, zou dat niet vragen wanneer ze high is success
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
sebatian zei:
Alleen vanwege nalatigheid van haar kant om niet te verschijnen op kantoor is op zich geen grond om uitkering te stoppen rechtspraak is daar vrij duidelijk in

26-01-2010
De gemeente is niet bevoegd om naar aanleiding van de nalatigheid van betrokkene om ten kantore van de gemeente te verschijnen (inzake bewijsstukken) diens recht op bijstand in te trekken (gemeente Arnhem)
BZK 2010/11
Klik om te vergroten...

Damn wou je zeggen dat je in Nederland gewoon een bijstand aan kunt vragen en in principe daarna NOOIT meer iets van je laat horen en gewoon maar uitgekeerd blijven krijgen?

Dat valt me echt heel ernstig tegen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qua financieen ... zoek contact met een bewindvoerder!
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#6
wake up and smel the beans, been there once and got the t -shirt
Serieus gewoon als je niet goed bent jaren geleden zelf play de system and works
rest aan jouw
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#7
yeperdieyep het is very easy had dat zelf jaren geleden je vraagd arts bij dwi en die zegt 1 jaar 2 jaar of 5 jaar wat wil je om arbeidsongeschikt te zijn
Systeem is totaal maf of goed, daarna gewoon baan dus voor mij werkte het die vrijheid
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze kan alleen zichzelf redden en tot inkeer komen. Heroine, het kan zo leuk zijn als het is en een stofje als een ander, maar in onze huidinge samenleving is het toch niet goed te praten.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#9
DWI kan alles zeggen maar ik heb een uitspraak van een Iranees die alle regels aan zijn laars lapt nooit opendoet geen sollicitaties doet geen uitnodigingen aanneemt en geen werkbriefjes inlevert.

Hij is in hoger beroep gelijkgesteld en alles is betaald + een onkosten vergoeding.
De man is verslaafd en verward en moest zelf maar bewijzen dat ie ziek was ... kosten van dat onderzoek was al 700 eu ofzo.

Een 1/2 jaar geen geld gehad en de woning zou ontruimt worden.....

Dankzij deze uitspraak heb ik mijn recht kunnen behalen want mij naaien ze nog steeds.

:hearteyes:
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is wel een extreem voorbeeld sinds elke case wordt op zijn merits beoordeeld, maar in verleden ook mee te maken gehad; je doet gewoon wat research of vraag keuringsarts, tegen waanzin kunnen ze niet veel doen, anders gewoon bezwaar maken worden ze goed dol van en kost geld maar ja je moet wel soort plan hebben, arts is onafhankelijk was toen jaren geleden ook verbaasd na 10 minuten op straat nou meneer take care, wel meer verhalen gehoord echt niet zo moeilijk, je neemt wat in en geeft een onsamenhangend verhaal als je nog is ga zweten ook helemaal perfect maar ja is maar wat je wilt
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Maatje36
je kan op http://www.bijstandszaken.nl/snelregister.php
jurisprudentie zien aangaande integratie, intrekking, bezwaar en korting
Je moet iets doen anders gaat fout

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."