#1
Qua financieen ... zoek contact met een bewindvoerder!
Oorspronkelijk komt ze uit Heerlen, maar woont nu in Geleen. In december 2009 is ze na 15 maanden uit detentie gekomen, en is (lees "was") klant bij Justitiële Verslavingszorg. Wendy L. haar reclasseringscoach heeft het dossier van haar teruggegeven aan de OvJ omdat ze haar twee keer voor een gesloten deur heeft laten staan, en twee keer niet is komen opdagen in Sittard bij Mondriaan aan de Rijksweg-Zuid.Flameon zei:Ik hoor dat je uit limburg komt. Waar loopt deze "beste meid" .... mondriaan? Welke divisie?
Adrenochroom zei:Hier hebben we het liever over de zonnige kant van de drugs..
De oplossing is soms simpeler dan de werkelijkheid. Probleem is dat je als verslaafde open moet staan voor hulp. Sta je er niet voor open, dan kun je hulp bieden tot je een ons weegt.sebatian zei:je klinkt echt als een buitenstaander!
anyway ze is best gehecht aan eigen woning dus dat valt te regelen 2 a 3 maanden huurschuld
kan je zelfs dag voor kort geding regelen niet zelf daar is ze niet toe in staat
tweede geld via dwi - of via advokaat of hoger beroep, sinds hun argumentatie niet goed is, ze is ziek en ja reintgratie no way, eerst beter worden, en in afkeuring
en bonnen gezeik met fotos en langduringstoeslag
En ja je hebt gelijk nummer 1 hoe krijg ik the stuff, rest is bij zaak, je kan family of of huis weet ik veel maakt niet uit; er is altijd a sense of werkelijkheid je opmerking van tranen dat ze huis verliest en daar moet je op inspelen
Nu is ze totaal verloren en afhankelijk van zgn vrienden worst goes to worst
Geld is is de crusifix iemand moet dat oplossen en zo te horen niet echt moeilijk
verklaar ziek in arts bij dwi geen gezeik met reintegratie
Tja hoe ze dat zelf ziet is de vraag maar wat ik hier hoor als advies werkt alleen maar averechts
zie haar als mens die gewoon ziek is en hulp nodig heeft
sebatian zei:Alleen vanwege nalatigheid van haar kant om niet te verschijnen op kantoor is op zich geen grond om uitkering te stoppen rechtspraak is daar vrij duidelijk in
26-01-2010
De gemeente is niet bevoegd om naar aanleiding van de nalatigheid van betrokkene om ten kantore van de gemeente te verschijnen (inzake bewijsstukken) diens recht op bijstand in te trekken (gemeente Arnhem)
BZK 2010/11
Ja,dat zie je goed,maar het is ook niet de oplossing he,..sebatian zei:destructief gedrag dat ken ik zeker, maakt toch allemaal niet meer uit en ja die sociale instellingen doen dat ook niet goed beter om dan huur via dienst te betalen
rechtstreeks bedoel ook kosten goedkoper dan wat er weer verder kan gaan gebeuren
Speelt beetje struisvogel en kan dat ook wel voorstellen, alles valt ineen en iedereen is tegen je nou ja als je dan nog helder kan denken petje af, zou geloof ik ook de boel de boel laten
of advokaat in de hand nemen hogerberoep vanwege onterechte intrekking en ze aansprakelijk stellen voor finan gevolgen
of naar vriend gaan die haar og ziet zitten, ach ja in ondergang altijd nog net iets leuks en positiefs
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."