#1
Qua financieen ... zoek contact met een bewindvoerder!
Ja,dat zie je goed,maar het is ook niet de oplossing he,..sebatian zei:destructief gedrag dat ken ik zeker, maakt toch allemaal niet meer uit en ja die sociale instellingen doen dat ook niet goed beter om dan huur via dienst te betalen
rechtstreeks bedoel ook kosten goedkoper dan wat er weer verder kan gaan gebeuren
Speelt beetje struisvogel en kan dat ook wel voorstellen, alles valt ineen en iedereen is tegen je nou ja als je dan nog helder kan denken petje af, zou geloof ik ook de boel de boel laten
of advokaat in de hand nemen hogerberoep vanwege onterechte intrekking en ze aansprakelijk stellen voor finan gevolgen
of naar vriend gaan die haar og ziet zitten, ach ja in ondergang altijd nog net iets leuks en positiefs
ik doe mijn best zei:Of zorg dat ze dag/week geld krijgt.En met de rest van het geld de lasten betaald worden.Heeft diegene toch altijd een dak boven haar/zijn hoofd,zonder te schikken als de bel gaat,..Maar het blijft idd lastig zo-iets.
Flameon zei:Wil je een verslaafde niet meer laten terug keren in het verleden dan zul je teneerste weg uit de scene / bekende omgeving moeten om ergens anders een nieuw leven op te laten bouwen, zorgen voor nazorg en een baan (of in iedergeval een dag invulling) mijn inziens.
15 september moest ze verschijnen voor de kantonrechter. Uiteraard is ze ondanks aandringen van haar moeder NIET geweest! De woningverhuurder had haar tot 1 september de kans gegeven haar uitkering opnieuw aan te vragen, en had zelfs al een legertje hulpverleners ingeschakeld (Maatschappelijk werk, GGD, Mondriaan etc). Ze is nog op gesprek geweest bij de woningverhuurder, en heeft daar met de tranen op de wangen gezeten, en gesmeekt om haar er maar niet uit te gooien. Maar ja, ook daarna, geen aanvraag voor een uitkering. Een vriend van haar had haar aangeboden, toen ze nog twee maanden achter was, de achterstand voor haar te betalen, mits ze een uitkering ging aanvragen. Natuurlijk had ze gehoopt dat geld zelf in handen te krijgen, en het vervolgens op te maken aan..... (Juist). Maar daar trapte deze knul dus niet in. Geen aanvraag, geen geld!sebatian zei:je wordt er pas uitgezet bij minstens 3 maanden huurschuld, als je voor kort geding in ieder geval iets betaald wordt verdaagd of uitstel van een maand
Bij sociale dienst moet ze arts vragen, onderzoek nou zal me me verbazen dat die haar ok vind
dus verklaard haar gedrag
Klinieken zijn anoniem ze zegt gewoon ga aan mezelf werken of ze dat werkelijk doet of niet doet even niet terzake sociale dienst kan dat niet nagaan privacy wet
Hoger beroep tenminste als 8 weken nog niet verstreken zijn,
en maak wat fotos van dingen die in woning staan en ja geen bonnetjes
lijkt me een beetje vaag om hele uitkering te stoppen
Oftwel je moet wel iets doen!
In dit geval gaat het om een WWB (Wet Werk en Bijstand) uitkering. Je bent dan verplicht om op verzoek informatie te verstrekken die van belang kan/is voor het verstrekken van de uitkering. Zo ben je dus verplicht alle informatie te verstrekken die van belang is voor het verkrijgen en/of behouden van de uitkering. Eerlijk gezegd ben ik het wel eens met de gemeente Sittard-Geleen om haar uitkering te beeïndigen. Het niet overleggen van kassabonnen was niet de enigste redenen om haar uitkering te beeïndigen. Ze was verplicht om deel te nemen aan het participatietraject bij het participatiehuis in Sittard. Het doel van dit project is om mensen die aan de rand van de samenleving leven, weer een plek te geven in de maatschappij. (zie website gemeente Sittard-Geleen: http://www.sittard-geleen.nl/Werk_en_inkomen/Participatiehuis). Tja, wie niet horen wil, moet maar voelen zeg ik dan maar.sebatian zei:Alleen vanwege nalatigheid van haar kant om niet te verschijnen op kantoor is op zich geen grond om uitkering te stoppen rechtspraak is daar vrij duidelijk in
26-01-2010
De gemeente is niet bevoegd om naar aanleiding van de nalatigheid van betrokkene om ten kantore van de gemeente te verschijnen (inzake bewijsstukken) diens recht op bijstand in te trekken (gemeente Arnhem)
BZK 2010/11
Oorspronkelijk komt ze uit Heerlen, maar woont nu in Geleen. In december 2009 is ze na 15 maanden uit detentie gekomen, en is (lees "was") klant bij Justitiële Verslavingszorg. Wendy L. haar reclasseringscoach heeft het dossier van haar teruggegeven aan de OvJ omdat ze haar twee keer voor een gesloten deur heeft laten staan, en twee keer niet is komen opdagen in Sittard bij Mondriaan aan de Rijksweg-Zuid.Flameon zei:Ik hoor dat je uit limburg komt. Waar loopt deze "beste meid" .... mondriaan? Welke divisie?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."