#1
weyoun22 zei:counterstrikert zei:Wat een kutzooi ook allemaal... vrijdag, ik ben het echt zat nou wil ik echt pep..
Des te meer reden om voorlopig even geen pep te halen lijkt me. "Het is vrijdag" is een slechte reden om pep te nemen.
Het is erg makkelijk om aan te komen trouwens waar je ook woont. Ga gewoon een paar dagen als uitzendkracht in een willekeurige fabriek werken en je hebt meteen een paar nummers.
Je zegt net dat hij geen pep meer moet halen, en dan geef je hem tips om nummbertjes te regelen?
Ik volg deze thread ff want ik maak me zorgen om counterstrikert.
Hou vol, dan hoef je dit geen 2de keer mee te maken..denk aan waarom je stoppen wou.
Als je nu toch weer doet, moet je weer dezelfde shit maken als de afgelopen jaren, dat wil je nu zelf toch ook niet

