Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep en blowen verslaafd

Pep en blowen verslaafd

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#1
weyoun22 zei:
counterstrikert zei:
Wat een kutzooi ook allemaal... vrijdag, ik ben het echt zat nou wil ik echt pep..
Klik om te vergroten...

Des te meer reden om voorlopig even geen pep te halen lijkt me. "Het is vrijdag" is een slechte reden om pep te nemen.
Het is erg makkelijk om aan te komen trouwens waar je ook woont. Ga gewoon een paar dagen als uitzendkracht in een willekeurige fabriek werken en je hebt meteen een paar nummers.
Klik om te vergroten...


Je zegt net dat hij geen pep meer moet halen, en dan geef je hem tips om nummbertjes te regelen?
Ik volg deze thread ff want ik maak me zorgen om counterstrikert.
Hou vol, dan hoef je dit geen 2de keer mee te maken..denk aan waarom je stoppen wou.
Als je nu toch weer doet, moet je weer dezelfde shit maken als de afgelopen jaren, dat wil je nu zelf toch ook niet
K
KverstraelenLid
01-01-2024, 00:00
#2
NorthernLightBE zei:
weyoun22 zei:
counterstrikert zei:
Wat een kutzooi ook allemaal... vrijdag, ik ben het echt zat nou wil ik echt pep..
Klik om te vergroten...

Des te meer reden om voorlopig even geen pep te halen lijkt me. "Het is vrijdag" is een slechte reden om pep te nemen.
Het is erg makkelijk om aan te komen trouwens waar je ook woont. Ga gewoon een paar dagen als uitzendkracht in een willekeurige fabriek werken en je hebt meteen een paar nummers.
Klik om te vergroten...


Je zegt net dat hij geen pep meer moet halen, en dan geef je hem tips om nummbertjes te regelen?
Ik volg deze thread ff want ik maak me zorgen om counterstrikert.
Hou vol, dan hoef je dit geen 2de keer mee te maken..denk aan waarom je stoppen wou.
Als je nu toch weer doet, moet je weer dezelfde shit maken als de afgelopen jaren, dat wil je nu zelf toch ook niet
Klik om te vergroten...
Ik ben het volledig eens met NorthernLightBe als hij zegt dat hij zich zorgen maakt om counterstrikert. Het lijkt me dat deze laatste echt wel passende hulp nodig heeft.
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#3
En nu ben ik al weer 3 maanden gestopt met pep, ik ben wel weer te vaak aan het blowen maar mijn neus is al 3 maanden schoon!

Moest er gewoon mee stoppen want het vrat me echt op, echt wat me het meeste bij is gebleven is hoeveel ik zweette.. Het was warm in de zomer ok, maar van een blokje om naar de albertheijn lekker koel daar binnen maar dan nog zweten. Leek wel of ik toxisch was van binnen dat het mijn poriën uit kwam, kan dat?
T
TokoBali2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed bezig, ouwe! En probeer dat blowen ook te beperken.
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
counterstrikert zei:
En nu ben ik al weer 3 maanden gestopt met pep, ik ben wel weer te vaak aan het blowen maar mijn neus is al 3 maanden schoon!

Moest er gewoon mee stoppen want het vrat me echt op, echt wat me het meeste bij is gebleven is hoeveel ik zweette.. Het was warm in de zomer ok, maar van een blokje om naar de albertheijn lekker koel daar binnen maar dan nog zweten. Leek wel of ik toxisch was van binnen dat het mijn poriën uit kwam, kan dat?
Klik om te vergroten...

Goed gedaan!

De speed of haar metabolieten komen inderdaad uit je poriën. Ik merk bij mezelf dat ik een ontzettend scherpe vieze zweetgeur heb als ik een paar uur ervoor speed gebruikt heb. Alsof ik me 2 dagen niet gewassen heb. Als ik dan ga douchen om die geur weg te krijgen, ruik ik mezelf terug beginnen stinken letterlijk terwijl ik nog voor de spiegel sta. Als ik geen speed gebruikt heb ruikt mijn zweet amper, en dan nog stinkt het niet echt.
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben 3 jaar zwaar verslaafd geweest.
Ben nu zo goed als volledig gestopt. (gebruik het 1 keer per maand MAX)

De afkick was énorm zwaar. Ik voelde me weken aan een stuk ZO moe en depressief dat ik het gevoel had dat ik zonder moeite een week non-stop zou kunnen slapen. (Ik voelde dit zelfs als ik juist uit mijn bed kwam na 10u slaap)

Na een anderhalve maand ongeveer is het depressieve en uitgeputte gevoel bij mij stilaan weer weggegaan. Hoewel ik nog steeds vaak zin heb om "lekker strak te staan".

Zolang je het gevoel hebt het op een 'nuttige, productieve manier' te gebruiken is de drang ernaar volgens mij veel groter.. Maar terwijl val je dieper in een zwart gat. Althans zo ging het bij mij.

Je zegt dat je blowt? Dan zou ik aanraden dit niet te doen terwijl je aan het afkicken bent van de speed, ik werd er tijdens die periode alleen maar nog 100 keer depressiever van. (Heb het dan ook zoveel mogelijk gelaten in die periode).

Ik wens je veel sterkte toe!

Grtz Toasts :stoned:


PS : ben ADHD'er, wat volgens mij de reden is dat ik speed vroeger zo 'nuttig' vond.
Alle gedachten stonden meteen op een rijtje terwijl ik dat anders eerst zelf nog moest doen. Als dat al op iets slaagt dan.

Krijg door dat laatste al weer eens zin. :wink:

Maar goed, ik heb het gehad met pep en zal nooit meer hervallen in die oude gewoontes.
Het is trouwens vandaag al weer anderhalve maand geleden. :rock:
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#7
@ Toasts

Als je nog maximaal 1 keer per maand gebruikt kun je niet echt zeggen dat je gestopt bent denk ik. Hoe lang ben je dan gestopt geweest tot je weer maandelijks ging gebruiken?

Ik kan je idd gelijk geven in het feit dat je van blowen 100 keer depressiever wordt. Echt als ik zo'n 5 trekjes op heb begint het al te spoken in mijn hoofd.

Nee, ik eet tegenwoordig heel veel vitaminen, juist dat waar amfetamine zo diep in hakt. Het hangt er een beetje vanaf hoe veel je gebruikt maar maandelijks pep gebruiken is echt slecht voot je lichaam. maar er zijn echt heel veel dingen die slecht zijn verbrand voedsel eten is ook slecht en voedsel uit de magnetron ook, allemaal vrije radicalen.

Je kan als drugsgebruiker beter goed en instinctief eten, dus niet zo veel uit de fabriek maar meer wat de natuur ons zo kant en klaar schenkt, juist die producten heb je nodig en juist die producten kopen heel veel mensen niet....

!!!!!!ANTI OXIDANTEN!!!!!!
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik dachten dat ik een paar (zeker 1) gaatjes had in mijn kiezen door het gebruik van pep tijden terug.. Nu kom ik net van de tandarts af na 2 jaar niet meer geweest te zijn heeft ie alleen maar een stukje tandsteen achter mijn voortanden weggehaald met zo'n haakje..

Een paar maanden terug was ik er van overtuigd dat ik gaatjes had omdat de pep mijn kaakholte had bereikt en daar aan mijn kiezen aan het vreten gegaan was..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
counterstrikert zei:
Een paar maanden terug was ik er van overtuigd dat ik gaatjes had omdat de pep mijn kaakholte had bereikt en daar aan mijn kiezen aan het vreten gegaan was..
Klik om te vergroten...
Ik heb er 3
t
theelichtjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
fuck man, ik herken veel in je verhaal,
vaak moe,
problemen met/geen zin in sociale contacten,
erger me enorm aan hoe dom sommige mensen kunnen zijn.

het enige waar ik me niet in herken is de amfetaminen verslaving, daar ik alleen veel blow.

knap dat je bent afgekickt en ik wens je veel succes. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."