#1
Ja dan houd het op Wat is een ziekte? Classificatie van WHO wereld gezondheidsorganisatie diagnose (parameters), heeft symptomen die je kunt herkennen,en kunt waarnemen en verschillende stages heeft, mild tot zeer ernstig Hoe ernstiger qua symptomen - geestelijk en lichamelijk hoe moeilijker het is om terug te draaien en herstel Als je dit niet kunt inzien dan blijf je met soort pasklare oplossingen die erg ver van de waarheid zijn Verslaving door AMA geclassificeed sinds 1956 als hersenziekte Ja begrijp sommige instanties / mensen houden vast aan soort notie van 'wilskracht' of 'die moet maar eerst even doorgaan dan misschien begrijpt hij/zij het wel" vandaar werkt dat niet, en zijn dan nog verbaasd dat dat vaak niet werkt Treurig
Ironische is dan dat mensen die opinie / hoog hebben van dat mensen niet kunnen of willen veranderen tenzij, zelf een vast houden aan hun eigen geloof voor de (on)juiste redenen hoe mensen beter kunnen worden - geen wonder dat vertrouwen, begrip ver te zoeken is
Zelfs in actief gebruik nog wel soort intelect waarom en waardoor en waarom dat klinieken maar gedeeltelijk antwoord hadden en weer terug viel, het zit vaak goed mis met veel therapieen (niet alle), en vaak draaideurpolitiek en niet echt geinteresseerd om mensen te helpen (gewoon teveel een business en anders broodroof)
Voor topic starter: hij vertrouwd mensen die om hem geven niet, vanwaar dat?
Topicstarter begrijp probleem je maakt je zorgen en ja hoe nu verder?
Beetje vreemd of juist niet toen hij in kliniek zat en werk had geen animo had om met familie contact te leggen, gemiste kans, jammer en ipv telefonisch persoonlijk contact als dat kan, sinds je hem klaarblijkelijk al sinds tijden? niet meer in het echt heb gezien
Aan de andere kant speelt misschien mee schaamte en schuld en vertrouwen is ver te zoeken of om te ontwijken; echte communicatie aangaan tenminste als dat kan
Ironische is dan dat mensen die opinie / hoog hebben van dat mensen niet kunnen of willen veranderen tenzij, zelf een vast houden aan hun eigen geloof voor de (on)juiste redenen hoe mensen beter kunnen worden - geen wonder dat vertrouwen, begrip ver te zoeken is
Zelfs in actief gebruik nog wel soort intelect waarom en waardoor en waarom dat klinieken maar gedeeltelijk antwoord hadden en weer terug viel, het zit vaak goed mis met veel therapieen (niet alle), en vaak draaideurpolitiek en niet echt geinteresseerd om mensen te helpen (gewoon teveel een business en anders broodroof)
Voor topic starter: hij vertrouwd mensen die om hem geven niet, vanwaar dat?
Topicstarter begrijp probleem je maakt je zorgen en ja hoe nu verder?
Beetje vreemd of juist niet toen hij in kliniek zat en werk had geen animo had om met familie contact te leggen, gemiste kans, jammer en ipv telefonisch persoonlijk contact als dat kan, sinds je hem klaarblijkelijk al sinds tijden? niet meer in het echt heb gezien
Aan de andere kant speelt misschien mee schaamte en schuld en vertrouwen is ver te zoeken of om te ontwijken; echte communicatie aangaan tenminste als dat kan
