Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Nieuwe Lente

De Nieuwe Lente

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
ADD gediagnosticeerd en aan de Ritalin vanaf morgen
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Droom die uitkomt?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk ook dat het goed voor jou is, niet dat ik je goed ken maar toch, om in iedergeval de intake te volgen en dan misschien een kortdurende behandeling te starten.
Jammer dat je niet de mogelijkheid hebt om naar paschalis te gaan. Die kliniek is namelijk ook voor persoonlijke problemen (niet puur afkick) en je hebt daar diverse jongerengroepen, waar je denk ik wel je draai zou kunnen vinden
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie kent dit? Zit in Nijmegen. Een psychiatrie praktijk gespecialiseerd in verslaving.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ken hem van naam. Is een kleinschalige afdeling binnen een verslavingskliniek.
Ik zou je eerder http://www.ggznml.nl/ggz/pid-161-ta...org///Verslavingskliniek+Paschalis.html?opt=1 aanraden.

Paschalis, oostrum, van GGZ.
Ik ken behandelaren die er werken en dat zijn goeie, met als gevolg dat er ook goed resultaat is voor de clienten. Veel mensen gaan hier clean weg, of ze dat blijven dan is een ander verhaal. Ik werk in de kliniek die hierna komt, maar daar moet jij niet terecht komen meid :wink:

Goeie setap dat je ietse aan je verslaving gaat doen!
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben niet verslaafd. Maar volgens mijn huisarts wel. Ben DAAR (denieuwelente) naartoe verwezen en het is denk ik beter om even niet eigenwijs te zijn.... Dankjewel
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
tsja over de nieuwe lente kon ik ook niet zoveel vinden dus daarom vroeg ik er hier na :) omdat het zo kleinschalig is denk ik ook niet dat er hier mensen ervaring mee hebben.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
LIef die kerstkaart .... je begint 2011 goed winehouse!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom vind de huiarts dat je er naar toe moet? en waarom ga je?
Als je niet wilt dan ben je tot niks verplicht nl
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
Waarom vind de huiarts dat je er naar toe moet? en waarom ga je?
Als je niet wilt dan ben je tot niks verplicht nl
Klik om te vergroten...
Persoonlijke problemen en problematisch middelengebruik. Denk eigenlijk dat het wel goed voor me is om sowieso die intake te volgen.............
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vraag maar eens info op bij paschalis. Ik heb er geen baat bij, mij boeit het niet waar je heen gaat in die zin, maar denk wel dat dat beter voor je is. Juist ook omdat het niet zo kleinschalig is, en er veel goeie professionals werken
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Winehouse zei:
Ik ben niet verslaafd. Maar volgens mijn huisarts wel.
Klik om te vergroten...


juistem ....
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kreeg zelfs een kerstkaart van ze. Erg lief.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nu moet je er wel heen hè. Hoe gaat het nu?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ken wel de rozige lente AKA Strawberry spring.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Petrovic zei:
Nu moet je er wel heen hè. Hoe gaat het nu?
Klik om te vergroten...

Heb alleen de intake gehad. Wel goed. Ze gaan wat tests doen.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flameon zei:
LIef die kerstkaart .... je begint 2011 goed winehouse!
Klik om te vergroten...
Ja met een snats coke :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Winehouse zei:
Flameon zei:
LIef die kerstkaart .... je begint 2011 goed winehouse!
Klik om te vergroten...
Ja met een snats coke :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Heel af en toe mag je dat :P
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Petrovic zei:
Droom die uitkomt?
Klik om te vergroten...
liever een snats voorgeschreven gekregen
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Winehouse zei:
Petrovic zei:
Droom die uitkomt?
Klik om te vergroten...
liever een snats voorgeschreven gekregen
Klik om te vergroten...
Te lui om de pilletjes te vermalen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."