#1
als ik het goed begrijp gaat de arbo-wet over veiligheid op de werkvloer.
Ik zie niet in wat dat met schizofrenie te maken heeft.
En nogmaals: hoe weet je dat iemand schizofreen is; dat kun je aan de buitenkant niet zien.
Ik zie niet in wat dat met schizofrenie te maken heeft.
En nogmaals: hoe weet je dat iemand schizofreen is; dat kun je aan de buitenkant niet zien.