#1
Werken?!
Tufnut zei:Werken?!
Ik wil mijn jointje niet opgeven en bier doet niet veel met me (behalve dan dat als ik dronken wordt ik ook raar ga doen, maar wie kent dat niet). Één Jointje kan toch niet zoveel kwaad, het kan geen psychose veroorzaken. Als ik blow zonder stress te hebben gaat alles goed. Stress is de factor die funest is voor mij.
Svali zei:Tufnut schreef:
Werken?!
Op zich een goed plan, maar waarschijnlijk mag de beste man/vrouw dat niet met deze aandoening. Of in ieder geval niet volledig.
Iedereen mag werken.
kun je dat uitleggen? bedrijven worden juist gesubsidieerd als ze arbeidsongeschikten in dienst nemen.Svali zei:Iedereen mag werken.
ARBO technisch gezien niet.
sebatian zei:Dat heet werkverschaffing of gesubsidieerde bezigheidstherapy, aardig, leuk maar heeft het zin of is echt zinvol, betwijfel dat ten zeerste!
Bedrijven krijgen subsidie, mensen die daar werken worden er financieel niet veel wijzer van, in feite gewoon moderne slavernij!
pannes zei:dat wasik; ikvroeg me af wat svali bedoelde met arbo en dat je met schizofrenie niet zou mogen werken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."