#1
Ik ben met benzo's gestopt omdat het mij finaal verneukte. Geen besef meer van wat er is gebeurd, black-outs, sloom praten, dan is het makkelijk. Met speed was het veel lastiger. Ik nam het altijd voor de kick, voor het zelfvertrouwen, eindelijk eens goed in je vel zitten, voor het rustigmakende gevoel, noem maar op. Van het ene op het andere moment heb ik het moeten staken. Ik mis het nog steeds, maar heb er geen behoefte meer naar. Na verloopt van tijd went het.