Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoppen met benzo

stoppen met benzo

30 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb toen ik rond de 10 mg diazepam zat melatonine 3mg voorgeschreven door de arts. Aanvankelijk hielp dat niet maar sinds vorige week slaap ik vrij redelijk, ongeveer 5 a 6 uur per nacht. En dat is niet verkeerd voor mijn doen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeker weten. Ben blij als ik er van af ben! De motivatie is enorm dus dat scheelt al enorm. Dit gaat lukken!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo allemaal.

Ik kan jullie mededelen dat ik inmiddels ruim drie weken van de benzos af ben! Wat een verademing! Van meer dan 100 mg diazepam per dag naar 0 in amper 4 maanden, door een uitstekende arts en doorzettingsvermogen. Ik dacht dat het me nooit zou lukken. Heb ook echt gare periodes gehad maar het is het zeker waard. Voor iedereen die er af wilt raken: doe het! Er gaat een wereld voor je open!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
mcnekkerman zei:
Hallo allemaal.

Ik kan jullie mededelen dat ik inmiddels ruim drie weken van de benzos af ben! Wat een verademing! Van meer dan 100 mg diazepam per dag naar 0 in amper 4 maanden, door een uitstekende arts en doorzettingsvermogen. Ik dacht dat het me nooit zou lukken. Heb ook echt gare periodes gehad maar het is het zeker waard. Voor iedereen die er af wilt raken: doe het! Er gaat een wereld voor je open!
Klik om te vergroten...
Super! :grin: Goed bezig!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
mcnekkerman zei:
Hallo allemaal.

Ik kan jullie mededelen dat ik inmiddels ruim drie weken van de benzos af ben! Wat een verademing! Van meer dan 100 mg diazepam per dag naar 0 in amper 4 maanden, door een uitstekende arts en doorzettingsvermogen. Ik dacht dat het me nooit zou lukken. Heb ook echt gare periodes gehad maar het is het zeker waard. Voor iedereen die er af wilt raken: doe het! Er gaat een wereld voor je open!
Klik om te vergroten...

congratz en houden zo!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
mcnekkerman zei:
Heb toen ik rond de 10 mg diazepam zat melatonine 3mg voorgeschreven door de arts. Aanvankelijk hielp dat niet maar sinds vorige week slaap ik vrij redelijk, ongeveer 5 a 6 uur per nacht. En dat is niet verkeerd voor mijn doen.
Klik om te vergroten...

Helemaal mooi , had er zelf veel langer en erger last van op slaapgebied.

Je les wel geleerd na dit avontuur lijkt me!

Respect
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
En fris 2017 in. Alweer ruim 3 maanden he le maal klaar mee!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
mcnekkerman zei:
En fris 2017 in. Alweer ruim 3 maanden he le maal klaar mee!
Klik om te vergroten...
Toppie! Dat is een mooi begin van het nieuwe jaar :)
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#9
bij mij ligt het erg moeilijk voor mij
-ik ben reeds aan 20 mg AD escitalopram, om mijn chronishe depressie aan te kunnen
-ik heb meerdere dagen per week nodig om me een beetje vrolijk te voelen en om te kunnen slapen met benzo's

als ik mocht kiezen , zou ik mezelf een zombie maken met 40 mg escitalopram per dag (zeer uitzonderlijk, niet wss) om minder benzo's en alcohol the verbruiken (= zeer gevaarlijk)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
autysd zei:
bij mij ligt het erg moeilijk voor mij
-ik ben reeds aan 20 mg AD escitalopram, om mijn chronishe depressie aan te kunnen
-ik heb meerdere dagen per week nodig om me een beetje vrolijk te voelen en om te kunnen slapen met benzo's

als ik mocht kiezen , zou ik mezelf een zombie maken met 40 mg escitalopram per dag (zeer uitzonderlijk, niet wss) om minder benzo's en alcohol the verbruiken (= zeer gevaarlijk)
Klik om te vergroten...
Misschien kun je beter even je eigen topic openen als je over jezelf wilt vertellen! :)
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
autysd zei:
bij mij ligt het erg moeilijk voor mij
-ik ben reeds aan 20 mg AD escitalopram, om mijn chronishe depressie aan te kunnen
-ik heb meerdere dagen per week nodig om me een beetje vrolijk te voelen en om te kunnen slapen met benzo's

als ik mocht kiezen , zou ik mezelf een zombie maken met 40 mg escitalopram per dag (zeer uitzonderlijk, niet wss) om minder benzo's en alcohol the verbruiken (= zeer gevaarlijk)
Klik om te vergroten...
Misschien kun je beter even je eigen topic openen als je over jezelf wilt vertellen! :)
Klik om te vergroten...

ja, gezien het topic en het verloop ervan, heb je wel gelijk denk ik, ty :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."