#1
Heb toen ik rond de 10 mg diazepam zat melatonine 3mg voorgeschreven door de arts. Aanvankelijk hielp dat niet maar sinds vorige week slaap ik vrij redelijk, ongeveer 5 a 6 uur per nacht. En dat is niet verkeerd voor mijn doen.
Super!mcnekkerman zei:Hallo allemaal.
Ik kan jullie mededelen dat ik inmiddels ruim drie weken van de benzos af ben! Wat een verademing! Van meer dan 100 mg diazepam per dag naar 0 in amper 4 maanden, door een uitstekende arts en doorzettingsvermogen. Ik dacht dat het me nooit zou lukken. Heb ook echt gare periodes gehad maar het is het zeker waard. Voor iedereen die er af wilt raken: doe het! Er gaat een wereld voor je open!
mcnekkerman zei:Hallo allemaal.
Ik kan jullie mededelen dat ik inmiddels ruim drie weken van de benzos af ben! Wat een verademing! Van meer dan 100 mg diazepam per dag naar 0 in amper 4 maanden, door een uitstekende arts en doorzettingsvermogen. Ik dacht dat het me nooit zou lukken. Heb ook echt gare periodes gehad maar het is het zeker waard. Voor iedereen die er af wilt raken: doe het! Er gaat een wereld voor je open!
mcnekkerman zei:Heb toen ik rond de 10 mg diazepam zat melatonine 3mg voorgeschreven door de arts. Aanvankelijk hielp dat niet maar sinds vorige week slaap ik vrij redelijk, ongeveer 5 a 6 uur per nacht. En dat is niet verkeerd voor mijn doen.
Toppie! Dat is een mooi begin van het nieuwe jaarmcnekkerman zei:En fris 2017 in. Alweer ruim 3 maanden he le maal klaar mee!
Misschien kun je beter even je eigen topic openen als je over jezelf wilt vertellen!autysd zei:bij mij ligt het erg moeilijk voor mij
-ik ben reeds aan 20 mg AD escitalopram, om mijn chronishe depressie aan te kunnen
-ik heb meerdere dagen per week nodig om me een beetje vrolijk te voelen en om te kunnen slapen met benzo's
als ik mocht kiezen , zou ik mezelf een zombie maken met 40 mg escitalopram per dag (zeer uitzonderlijk, niet wss) om minder benzo's en alcohol the verbruiken (= zeer gevaarlijk)
SmartieAndMe zei:Misschien kun je beter even je eigen topic openen als je over jezelf wilt vertellen!autysd zei:bij mij ligt het erg moeilijk voor mij
-ik ben reeds aan 20 mg AD escitalopram, om mijn chronishe depressie aan te kunnen
-ik heb meerdere dagen per week nodig om me een beetje vrolijk te voelen en om te kunnen slapen met benzo's
als ik mocht kiezen , zou ik mezelf een zombie maken met 40 mg escitalopram per dag (zeer uitzonderlijk, niet wss) om minder benzo's en alcohol the verbruiken (= zeer gevaarlijk)![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."