#1
Bespreek het met je dokter.
Die zal je normaal op diazepam zetten en dan rustig aan afbouwen.
Ik zit zelf al 10 jaar aan de benzo's, ben nog niet klaar met mijn andere verslavingen om ermee te stoppen. Zou zelf niet zonder mijn benzo's kunnen.
Hoop dat jij het wel kan, veel steun en succes!
Die zal je normaal op diazepam zetten en dan rustig aan afbouwen.
Ik zit zelf al 10 jaar aan de benzo's, ben nog niet klaar met mijn andere verslavingen om ermee te stoppen. Zou zelf niet zonder mijn benzo's kunnen.
Hoop dat jij het wel kan, veel steun en succes!