#1
Ja ergens wil ik het ma ergens ook nie..toen ik gestopt was was ik altij moe geraakte nie vooruit bijna..en daar ben ik bang voor..
Denk dat elke verslaafde ergens wel wil en dan weer niet wil. Geef het een kans en ook voor langere periode. Toen ik afkickte van wiet en alle andere middelen die ik dagelijks combineerde deed ik de eerste maand half ook middagdutjes en was de vermoeidheid groot. Je kan dit misschien niet vergelijken met een jarenlange speedverslaving maar ik wil je meegeven dat je moet doorzetten. Als je lang genoeg volhoud zonder gebruik of herval merk je zo dat je lichaam zichzelf hersteld. Breuken helen, zieken genezen dus iemand in afkickfase voelt zich na bepaalde tijd ook weer fit