#1
Heb er geen ervaring mee maar alcohol en benzo's.
Waarom?
Je kan eraan doodgaan![:(]()
Waarom?
Je kan eraan doodgaan
Winehouse zei:Die van benzo's heb ik 1 keertje een piepkleinbeetje ervaren![]()
En dat is echt niet leuk!
Ik ben bijna 31jaar en gebruik van mijn 13de weed van men 15de xtc en speed in het weekend op men 16de is er ghb bij gekomen en ben ik ook dagelijks beginnen gebruiken. Ik ben speed ook beginnen spuiten en dagelijks zo'n 20ml ghb en speed zo'n 5gr in het weekend kwamen er ook wel eens wat xtc pillen bij kijken. Na lange weekends nam ik wat benzo's om te kunnen slapen en zo kon ik er weer tegenaan. Op men 18de begin ik hero te gebruiken om te kunnen slapen na deze lange weekends. En ook richting de deze leeftijd begon ik ook overmatig te drinken. Het resultaat: op mijn 20ste was in aan alles verslaafd. Ik ga hier nu niet mijn hele levensverhaal gaan schrijven maar ik heb van alles al ontwenning gehad.. Toen ik 25 werd ben ik gezegend met mijn dochter en ben toen ook beginnen stoppen met alles producten. Voor benzo's en alcohol ben ik 2keer in opname gegaan omdat ik lichamelijk nietmeer kon en het zomaar stoppen mij niet lukte met een afbouw schema van 30dagen. Hero sloot ik mezelf een week op en het ging dan dag per dag beter. Elke drugs had een andere ontwenning. Ik ga dit niet uitgebreid uitypen. Maar de moeilijkste lichamelijk waren benzo's en alcohol.. Dit gaat dan puur over het lichamelijke... Maar wat ik heb geleerd na meer dan 17jaar verslavingaan alles wat je kan opnoemen. Is leren praten..Was wel benieuwd (voor degenen met ervaring ermee), wat vinden jullie nou de ergste ontwenningsverschijnselen? En ik bedoel dan vooral de lichamelijke effecten/depressie, niet de craving naar de drug zelf etc. Wat vond je het naarst, en in welke volgorde?
Ik doe amfetamine erbij omdat, hoewel het niet voor directe lichamelijke afhankelijkheid zorgt, ik bij langdurige gebruikers toch wel merk dat bij plots stoppen er een (soms wekenlange) lethargie en braindead-mode volgt, gepaard met totale uitputting (die eerst altijd met speed werd gedempt).
Ik stem zelf voor Benzodiazepinen (sinds dat het enige is waar ik ervaring mee heb en verder geen vergelijkingsmateriaal heb)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."