#1
Ik ben alleen verslaafd geweest aan amfetamine, nu ben ik verslaafd aan nicotine en wiet.
Ik vind dat nicotine en wiet de vervelendste afkickverschijnselen voor mij hebben. Als ik niet blow ben ik geirriteerd, opgefokt, kleine tegenslagen worden dan grote tegenslagen. Kan niet stil zitten, als ik uberhaupt al zit want als ik niet blow en ergens ben ofzo ga ik staan, heen en weer lopen, constant in beweging, irritaties door de kleinste dingen. Een ongemakkelijke energiebuzz die nergens in te steken is. Daarbij lig ik dan ook nog de hele nacht wakker, en als ik dan uiteindelijk slaap blijf ik in bed liggen tot laat in de middag waardoor het slapen voor de volgende avond nog moeilijker word. Echt zoooo vreselijk irritant. Wiet is momenteel mijn enige stressfactor, als ik het niet heb dan. Of als het bijna op is en ik de weet heb niet ff nieuwe kan kopen, dan zit ik me er al aan op te vreten. Eigenlijk is het best wel triest. maarja
Het stoppen met amfetamine was in vergelijking met wiet veel makkelijker, omdat amfetamine veel duidelijkere negatieve effecten hebben bij mij (zag eruit als een lijk, opgefokt, mn lichaam voelde chemisch aan en als ik dan wakker werd na een dag en nachtje snuiven voelde het alsof mn organen eruitgetrokken waren, overreden door een truck en er weer in waren gestopt).
Het was niet helemaal zonder moeite het afkicken ervan, maar in ieder geval een stuk makkelijker dan bij wiet.
Ik vind dat nicotine en wiet de vervelendste afkickverschijnselen voor mij hebben. Als ik niet blow ben ik geirriteerd, opgefokt, kleine tegenslagen worden dan grote tegenslagen. Kan niet stil zitten, als ik uberhaupt al zit want als ik niet blow en ergens ben ofzo ga ik staan, heen en weer lopen, constant in beweging, irritaties door de kleinste dingen. Een ongemakkelijke energiebuzz die nergens in te steken is. Daarbij lig ik dan ook nog de hele nacht wakker, en als ik dan uiteindelijk slaap blijf ik in bed liggen tot laat in de middag waardoor het slapen voor de volgende avond nog moeilijker word. Echt zoooo vreselijk irritant. Wiet is momenteel mijn enige stressfactor, als ik het niet heb dan. Of als het bijna op is en ik de weet heb niet ff nieuwe kan kopen, dan zit ik me er al aan op te vreten. Eigenlijk is het best wel triest. maarja
Het stoppen met amfetamine was in vergelijking met wiet veel makkelijker, omdat amfetamine veel duidelijkere negatieve effecten hebben bij mij (zag eruit als een lijk, opgefokt, mn lichaam voelde chemisch aan en als ik dan wakker werd na een dag en nachtje snuiven voelde het alsof mn organen eruitgetrokken waren, overreden door een truck en er weer in waren gestopt).
Het was niet helemaal zonder moeite het afkicken ervan, maar in ieder geval een stuk makkelijker dan bij wiet.