#1
"Wat volgens mij essentieel is, is dat ik eerst een reden moet vinden om te stoppen, een 'zin' te vinden in het leven dat het leven het leven waard maakt. Als ik geen 'zin' meer zie in het leven, dan heeft het ook geen zin om te stoppen, dan kan beter alles stoppen...
Dus is het zaak die 'zin' te hervinden, ik weet enkel nog niet hoe, waar, wat, wanneer - allemaal vragen die voor mij nog invulling moeten krijgen vooraleer er sprake kan zijn van te stoppen, anders ziet het er ook niet goed uit mijns inziens te stoppen..."
dit is in mijn ogen trouwens de drugs in jouw praat op dit moment, dit is een vraag waar je moeilijk een helder en goed antwoord op kunt geven op het moment dat je nog vol onder invloed of in de afkick zit van iets
op het moment dat je nog onder invloed bent ziet het er ook niet goed uit op te stoppen nee, je ervaart een heerlijke rush die weg zal vallen als je stopt met bij te nemen!
en die 'zin' hervinden is ook heel erg moeilijk wanneer je in de afkick zit, alle levens zin wordt je ontnomen, je hebt ook geen enkele zin meer in het leven buiten weer die volgende hit zodat je je weer normaal voelen zult!
dit zijn echter TIJDELIJKE momenten die ook weer voorbij zullen gaan,
vanaf het moment dat die troep je lichaam VOLLEDIG verlaten heeft en je lichaam ook terug VOLLEDIG hersteld is,
vanaf dan zul je weer een beter beoordeeld antwoord kunnen geven op die vraag,
"waarom is het beter om dit middel vanaf dit moment gewoon niet meer te nemen in mijn leven?"
heb ik dit wel NODIG? want eigenlijk gaf je het antwoord in je eerste post al, je gebruikt niet meer voor plezier maar uit noodzaak
drugs is op een gegeven moment de zuurstof geworden die iemands leven overgenomen heeft, dus de "zin" en de reden van stoppen is jouw leven terug in eigen handen nemen van die troep die het jouw afgenomen heeft! dat jij terug de teugels terug in handen neemt en vanaf dan dan JIJ ook weer kan gaan beslissen over hoe jij jouw leven leiden zal
Dus is het zaak die 'zin' te hervinden, ik weet enkel nog niet hoe, waar, wat, wanneer - allemaal vragen die voor mij nog invulling moeten krijgen vooraleer er sprake kan zijn van te stoppen, anders ziet het er ook niet goed uit mijns inziens te stoppen..."
dit is in mijn ogen trouwens de drugs in jouw praat op dit moment, dit is een vraag waar je moeilijk een helder en goed antwoord op kunt geven op het moment dat je nog vol onder invloed of in de afkick zit van iets
op het moment dat je nog onder invloed bent ziet het er ook niet goed uit op te stoppen nee, je ervaart een heerlijke rush die weg zal vallen als je stopt met bij te nemen!
en die 'zin' hervinden is ook heel erg moeilijk wanneer je in de afkick zit, alle levens zin wordt je ontnomen, je hebt ook geen enkele zin meer in het leven buiten weer die volgende hit zodat je je weer normaal voelen zult!
dit zijn echter TIJDELIJKE momenten die ook weer voorbij zullen gaan,
vanaf het moment dat die troep je lichaam VOLLEDIG verlaten heeft en je lichaam ook terug VOLLEDIG hersteld is,
vanaf dan zul je weer een beter beoordeeld antwoord kunnen geven op die vraag,
"waarom is het beter om dit middel vanaf dit moment gewoon niet meer te nemen in mijn leven?"
heb ik dit wel NODIG? want eigenlijk gaf je het antwoord in je eerste post al, je gebruikt niet meer voor plezier maar uit noodzaak
drugs is op een gegeven moment de zuurstof geworden die iemands leven overgenomen heeft, dus de "zin" en de reden van stoppen is jouw leven terug in eigen handen nemen van die troep die het jouw afgenomen heeft! dat jij terug de teugels terug in handen neemt en vanaf dan dan JIJ ook weer kan gaan beslissen over hoe jij jouw leven leiden zal