#1
Dat is een goede metafoor met die trein ja. ![:)]()
Maar bedoel je niet dat gedachten niet eigen zijn aan jou? Want het ego is een illusie hè.
Het "bestaat" juist alleen in gedachten.
Fijn dat het zo goed gaat!
Maar bedoel je niet dat gedachten niet eigen zijn aan jou? Want het ego is een illusie hè.
Fijn dat het zo goed gaat!