#1
Ik probeer het te beperken op maximaal 2 Red Bull per dag, dit gaat aardig goed. Dacht dat het wat makkelijker was, maar het komt uiteindelijk wel goed. Ik ga het een beetje afbouwen en dan volledig stoppen van de cafeïne.
Haha thnx! Ik sta d'r nog van te kijken, haha. Ben ook nu gewoon super blij dat ik dit gedaan heb, voel me gewoon veel beter nu. Je had inderdaad gelijk @KetaKech ! Haha
Speed is niet het gene waar ik mee gestopt ben, haha. Ik doe trouwens speed 1x per maand.@Bas
Goed bezig bas! Maar hoevaak deed je eigenlijk speed? En is die drang zo erg om het te blijven gebruiken? Ik ben er zelf ook wel over te spreken maar dan wel alleen op festivals.
Realiseer je je dat melk lactose bevat en dat lactose een suiker is?vanaf vandaag ga ik ook minderen in suikers. Ik ga proberen voornamelijk alleen maar water & melk te drinken.
Realiseer je je dat melk lactose bevat en dat lactose een suiker is?
Klopt, ben ik van bewust. Maar de reden dat ik hier mee wilt stoppen is dat suiker ergens ook een verslaving kan zijn/worden. En ik wil mezelf ook niet zo drastisch gaan kwellen van; je mag dit niet en dat niet, etc. Moet nog wel een beetje leuk en te doen zijn. ;pRealiseer je je dat melk lactose bevat en dat lactose een suiker is?

We zitten al op dag 2!![]()
Heb dit vaak zat gelezen inderdaad, daarom dat ik er ook zo graag naar uitkijk! Eventjes door die zure appel heen bijten.Ik ben ook net gestopt met cafeïne (vooral vanuit koffie, nu zon 2 weken). Als je er eenmaal doorheen bent zal je je heerlijk voelen, echt waar!
Haha thnx! Ik sta d'r nog van te kijken, haha. Ben ook nu gewoon super blij dat ik dit gedaan heb, voel me gewoon veel beter nu. Je had inderdaad gelijk @KetaKech ! HahaTegelijkertijd stoppen met Red Bull en nicotine én een speedpauze? Lekker bezig, respect!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."