Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd, ja eindelijk kan ik het toegeven

Verslaafd, ja eindelijk kan ik het toegeven

46 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je constant jezelf de bevestiging moet geven hoe geweldig je wel niet bent valt daaruit op te maken dat het juist helemaal niet goed gaat, daar hoef je geen psycholoog voor te zijn.

Daarnaast wordt het irritant en ga je je in rap tempo vervreemden van de rest van het forum.
T
TomsluisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben Tom, 34 jaar en cocaïneverslaafd. Ik gebruik nu toch al 7 jaar, de eerste 3 jaar vrij veel, 5 gram per week ongeveer. De laatste tijd gebruik ik minder maar toch raak ik er niet helemaal van af. Ik kan het meestal een week of 2 volhouden maar na weken word ik chagrijnig en opgefokt, dan haal ik 2 gram en die gebruik ik in 1 avond op, gewoon thuis alleen, even helemaal weg van de wereld. Op het moment dat ik gebruik vind ik het echt lekker, ik snuif veel en snel, 2 gram is op uurtje of 3 weg. Dan lig ik heel de nacht wakker, steek ik allerlei gekke ideeën in Mn hoofd en de dag erna ben ik zo mak als een lammetje, en dan kan ik er weer week of 2 tegen. Ik ben getrouwd en heb een prachtige dochter, ben dolgelukkig dus daar ligt het zeker niet aan. Heb een goeie job, geen financiële problemen een leuk huis, alles wat ik maar wensen wil en toch heb ik nood aan cocaïne, het is een visieuze cirkel waar ik maar niet uitraak. Mochten mensen zich hier in herkennen dan hoor ik het graag..
K
Klein PierkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
HM. Er moet toch een reden zijn? Als je 2 weken zonder kan maar toch die drang krijgt. Al geprobeerd om het te verleggen naar iets of zaken geprobeerd waar je u energie in kwijt kan ( fitness, krachttraining, ..).

Ik snap wat je bedoelt. Nam het ook vroeger maar dan omwille van een vlucht uit bepaalde situaties waar ik me van bewust was. Niet zomaar... ) . Als je het liggen hebt moet het op. Zo werkt c nu eenmaal als je het buiten sociale kring begint te nemen .

Toevallig geen add of adhd of.. dit kan een reden zijn waardoor het je rustiger maakt voor even maar daar bestaan andere oplossingen voor.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was ook ooit heel erg verslaafd aan drugs. Om er van af te komen heb ik elke week 5 ml 96% ethanol in elke testikel geïnjecteerd (intratesticulair), 26 weken achter elkaar. Na die 26 weken waren de testikels pap geworden en kreeg ik een mooie zachte huid, vrouwelijke vormen en mooie ronde strakke kleine borstjes. Ik werd gelukkig.

De testikels zijn verwijderd en de penis is omgebouwd tot een prachtige vulva. Mijn leven werd aangenaam.

Zonder testosteron en toegevoegde estradiol verandert het impulsieve gedrag in weldenkend en verstandig gedrag. Nu gebruik ik nog wel af en toe een beetje pep maar dat mag geen probleem heten.
A
AnitaaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tomsluis zei:
Ik ben Tom, 34 jaar en cocaïneverslaafd. Ik gebruik nu toch al 7 jaar, de eerste 3 jaar vrij veel, 5 gram per week ongeveer. De laatste tijd gebruik ik minder maar toch raak ik er niet helemaal van af. Ik kan het meestal een week of 2 volhouden maar na weken word ik chagrijnig en opgefokt, dan haal ik 2 gram en die gebruik ik in 1 avond op, gewoon thuis alleen, even helemaal weg van de wereld. Op het moment dat ik gebruik vind ik het echt lekker, ik snuif veel en snel, 2 gram is op uurtje of 3 weg. Dan lig ik heel de nacht wakker, steek ik allerlei gekke ideeën in Mn hoofd en de dag erna ben ik zo mak als een lammetje, en dan kan ik er weer week of 2 tegen. Ik ben getrouwd en heb een prachtige dochter, ben dolgelukkig dus daar ligt het zeker niet aan. Heb een goeie job, geen financiële problemen een leuk huis, alles wat ik maar wensen wil en toch heb ik nood aan cocaïne, het is een visieuze cirkel waar ik maar niet uitraak. Mochten mensen zich hier in herkennen dan hoor ik het graag..
Klik om te vergroten...


Ik heb dit ook. Drugs blijft altijd een soort van rol spelen in mijn leven. In goede en slechte tijden.
Ik zie het als fases. Dan gebruik ik een lange tijd heel veel en vaak, dan tijdje weer minder of even niet. Maar kom ik er nooit langer vanaf dan 3 maanden ofzo. Tot nu toe.
Ik gebruik trouwens verschillende soorten drugs.

Voor de rest net als jij ook gewoon een “normaal” leven. Geen moeilijke tijden of reden voor mijn gebruik.
Ik zie het altijd als een soort van los gaan. Even van de realiteit weg (terwijl mijn realiteit niet kut is ofzo)

Maar als je dan zo’n sos avondje hebt, drink je er dan bij? Of alleen sos. En met vrienden? Of altijd alleen zegmaar?

Groetjes:wave:
K
Klein PierkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amfitamientje Power zei:
Ik was ook ooit heel erg verslaafd aan drugs. Om er van af te komen heb ik elke week 5 ml 96% ethanol in elke testikel geïnjecteerd (intratesticulair), 26 weken achter elkaar. Na die 26 weken waren de testikels pap geworden en kreeg ik een mooie zachte huid, vrouwelijke vormen en mooie ronde strakke kleine borstjes. Ik werd gelukkig.

De testikels zijn verwijderd en de penis is omgebouwd tot een prachtige vulva. Mijn leven werd aangenaam.

Zonder testosteron en toegevoegde estradiol verandert het impulsieve gedrag in weldenkend en verstandig gedrag. Nu gebruik ik nog wel af en toe een beetje pep maar dat mag geen probleem heten.
Klik om te vergroten...
Een grapje?
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#7
Amfitamientje Power zei:
Ik was ook ooit heel erg verslaafd aan drugs. Om er van af te komen heb ik elke week 5 ml 96% ethanol in elke testikel geïnjecteerd (intratesticulair), 26 weken achter elkaar. Na die 26 weken waren de testikels pap geworden en kreeg ik een mooie zachte huid, vrouwelijke vormen en mooie ronde strakke kleine borstjes. Ik werd gelukkig.

De testikels zijn verwijderd en de penis is omgebouwd tot een prachtige vulva. Mijn leven werd aangenaam.

Zonder testosteron en toegevoegde estradiol verandert het impulsieve gedrag in weldenkend en verstandig gedrag. Nu gebruik ik nog wel af en toe een beetje pep maar dat mag geen probleem heten.
Klik om te vergroten...


Wees gewaarschuwd, zo kan je dus ook eindigen :grimacing:

Maar even serieus, Kan je geen zinnig advies geven, maar goed dat je t herkent en je er bewust van ben... Het beste :boxright1:. Feit dat je het zo weet te verwoorden en de moeite doet spreekt voor je. :thumbsup: @Tomsluis
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zwijgrecht zei:
Wees gewaarschuwd, zo kan je dus ook eindigen :grimacing:

Maar even serieus, Kan je geen zinnig advies geven, maar goed dat je t herkent en je er bewust van ben... Het beste :boxright1:. Feit dat je het zo weet te verwoorden en de moeite doet spreekt voor je. :thumbsup: @Tomsluis
Klik om te vergroten...

Zinnig advies bestaat niet. Wat voor de 1 werkt hoeft niet te werken voor een ander.

Jij had het laatst over blijvende schade door drugs. Wat voor de 1 schade is kan een upgrade zijn voor een ander.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klein Pierke zei:
Een grapje?
Klik om te vergroten...

Nee hoor.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klein Pierke zei:
Een grapje?
Klik om te vergroten...

Een schreeuw om aandacht.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tomsluis zei:
Ik ben Tom, 34 jaar en cocaïneverslaafd. Ik gebruik nu toch al 7 jaar, de eerste 3 jaar vrij veel, 5 gram per week ongeveer. De laatste tijd gebruik ik minder maar toch raak ik er niet helemaal van af. Ik kan het meestal een week of 2 volhouden maar na weken word ik chagrijnig en opgefokt, dan haal ik 2 gram en die gebruik ik in 1 avond op, gewoon thuis alleen, even helemaal weg van de wereld. Op het moment dat ik gebruik vind ik het echt lekker, ik snuif veel en snel, 2 gram is op uurtje of 3 weg. Dan lig ik heel de nacht wakker, steek ik allerlei gekke ideeën in Mn hoofd en de dag erna ben ik zo mak als een lammetje, en dan kan ik er weer week of 2 tegen. Ik ben getrouwd en heb een prachtige dochter, ben dolgelukkig dus daar ligt het zeker niet aan. Heb een goeie job, geen financiële problemen een leuk huis, alles wat ik maar wensen wil en toch heb ik nood aan cocaïne, het is een visieuze cirkel waar ik maar niet uitraak. Mochten mensen zich hier in herkennen dan hoor ik het graag..
Klik om te vergroten...
Ik herken de aantrekkingskracht van coke. Maar je moet jezelf eens goed in de spiegel kijken wanneer je steeds weer zo makkelijk toegeeft aan je zwakte. Blijkbaar kan je het niet alleen oplossen dus ik adviseer je hulp te zoeken bij verslavingszorg en een psycholoog.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amfitamientje Power zei:
Ik was ook ooit heel erg verslaafd aan drugs. Om er van af te komen heb ik elke week 5 ml 96% ethanol in elke testikel geïnjecteerd (intratesticulair), 26 weken achter elkaar. Na die 26 weken waren de testikels pap geworden en kreeg ik een mooie zachte huid, vrouwelijke vormen en mooie ronde strakke kleine borstjes. Ik werd gelukkig.

De testikels zijn verwijderd en de penis is omgebouwd tot een prachtige vulva. Mijn leven werd aangenaam.

Zonder testosteron en toegevoegde estradiol verandert het impulsieve gedrag in weldenkend en verstandig gedrag. Nu gebruik ik nog wel af en toe een beetje pep maar dat mag geen probleem heten.
Klik om te vergroten...

Drie keer per week pep gebruiken ‘af en toe’ noemen vind ik persoonlijk al wijzen op/onderdeel uitmaken van een probleem, hoe je het ook wendt of keert, welk verhaal er ook achter schuilt.

@Tomsluis: goed dat je onderkent dat je een probleem hebt met cocaïne. Ik zou ook zeker hulp van verslavingszorg overwegen, ga eens vrijblijvend naar je huisarts om de mogelijkheden te horen.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Prison zei:
Een schreeuw om aandacht.
Klik om te vergroten...

Hahaha. Dat is wel erg kort door de bocht. Heb jij je nooit onder invloed overgegeven aan diepe verlangens? Ik heb altijd nog een dikke smile op mijn gezicht als ik terug denk aan de momenten dat ik met een dikke spuit 3 cm diep..... mijn ballen injecteerde zwaar onder invloed om een doel te behalen.

Nu gebruik ik nog wel pep maar verzorg me zelf goed en heb al mijn zaakjes op orde. Dat kan ik niet zeggen van de tijd dat ik ongelukkig was met mezelf en zwaar aan heroïne, crack, wiet en zo nu en dan exotische drugs zat.

Het balletje prik verhaal is gewoon een mooi verhaal. Ik hou wel van extreem, bizar en pervers.

:tonguewink::grin:
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#14
Amfitamientje Power zei:
Hahaha. Dat is wel erg kort door de bocht. Heb jij je nooit onder invloed overgegeven aan diepe verlangens? Ik heb altijd nog een dikke smile op mijn gezicht als ik terug denk aan de momenten dat ik met een dikke spuit 3 cm diep..... mijn ballen injecteerde zwaar onder invloed om een doel te behalen.

Nu gebruik ik nog wel pep maar verzorg me zelf goed en heb al mijn zaakjes op orde. Dat kan ik niet zeggen van de tijd dat ik ongelukkig was met mezelf en zwaar aan heroïne, crack, wiet en zo nu en dan exotische drugs zat.

Het balletje prik verhaal is gewoon een mooi verhaal. Ik hou wel van extreem, bizar en pervers.

:tonguewink::grin:
Klik om te vergroten...

Er is wat grondig mis in jou bovenkamer. :neutral:
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Amfitamientje Power

Weet je wat een kampioen, aka champ zijn inhoud? Of winnaar zoals je jezelf graag noemt.

Een champ heeft het niet nodig anderen omlaag te halen, zodat hij zelf in vergelijking een "winnaar" lijkt. Een champ trekt mensen omhoog, ook als hij of zij misschien wel denkt eigen schuld. Een champ denkt niet "dat overkomt alleen mensen zwakker dan ik", een champ kijkt, leert en trekt zijn lessen eruit. Hoe ver-van-je-bed show het ook lijkt, gaat sneller dan je denkt. Probeer een goed persoon te zijn, wees vriendelijk en charmant, of het nou tegen de cassiere van de AH is of iemand in jou vakgebied. Iedereen verdient dezelfde behandeling.

Niet echt champ waardig om anderen omlaag te trappen, half gare berichten te posten om mensen te shockeren en vooral hetzelfde riedeltje af te spelen.

Heb je niet door dat mensen een beetje meesmuilend, voor zover dat online kan, zitten te kijken. Niet wetend of het nou grappig is of gewoon ronduit zielig. Ik denk dat je een hoop onzekerheid probeert af te dekken door maar heel hard te schreeuwen. Geloof me, zo gaat het niet weg, wordt alleen maar erger :wink:

Dit is geen winnaarsgedrag zoals je jezelf graag noemt, eerder een meelijwekkend gebeuren. Mensen vinden je veel leuker als je gewoon normaal doet :)
Weet je wie wel een champ is? TS, omdat hij zijn trots opzij zet en een gezonde zelfreflectie heeft. Chapeau @Tomsluis , goed bezig
T
TomsluisLid
01-01-2024, 00:00
#16
Koffieboon zei:
@Tomsluis in ieder geval 'netjes' dat je het enkel bij coke weet te houden. De combinatie met alcohol is nog veel verslavender, schadelijker en acuut gevaarlijker.

Misschien een optie om eens langs de huisarts te gaan en wat aan je probleem te doen. Ik vind het ten eerste al heel moedig dat je je probleem erkent. Ten tweede maakt het willen oplossen van je je probleem, je een winnaar die zichzelf wilt verbeteren!
Klik om te vergroten...
Het is zeker niet dat ik geen alcohol drink hoor, maar niet (meer) in combi met coke, vroeger wel, in het uitgaan, dan snoof ik 3 gram en kwam smiddags om 14u thuis, maar dat is gelukkig voorbij, ook totaal geen zin meer in die zooi. Als ik nu een glaasje wijn ofzo drink krijg ik ook niet per se de zin om te gebruiken, staat bij mij echt los van elkaar. Kan bij alcohol makkelijk stoppen na 2 of 3 glazen doet me helemaal niks, terwijl ik bij C de zak zou uitlikken bij wijze van spreken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nu weer netjes on topic met zijn allen, jullie kapen nu onnodig een serieus topic.
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien moet je een flinke dosis truffels/paddo's nemen. Waarschijnlijk krijg je bepaalde inzichten waarom je gebruikt. Je krijgt sowieso een andere state of mind ook na gebruik, misschien is dat wel fijn om je gewoonte daarmee te doorbreken.

Ik denk dat je alleen maar je voordeel eruit kan halen.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tomsluis zei:
Het is zeker niet dat ik geen alcohol drink hoor, maar niet (meer) in combi met coke, vroeger wel, in het uitgaan, dan snoof ik 3 gram en kwam smiddags om 14u thuis, maar dat is gelukkig voorbij, ook totaal geen zin meer in die zooi. Als ik nu een glaasje wijn ofzo drink krijg ik ook niet per se de zin om te gebruiken, staat bij mij echt los van elkaar. Kan bij alcohol makkelijk stoppen na 2 of 3 glazen doet me helemaal niks, terwijl ik bij C de zak zou uitlikken bij wijze van spreken.
Klik om te vergroten...
Hoe was je hartslag eigenlijk op zo'n moment? 2 gram in een uur is veel. Coke is ook het enige dat echt een waanzinnige pull op me kan hebben. Het is soms moeilijk daar niet aan toe te geven. Soms ben ik strict voor mezelf door niets te gebruiken voor een week, soms iets meer toegevend. Maar je mind kan je soms goed voor de gek houden.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rayyar zei:
Hoe was je hartslag eigenlijk op zo'n moment? 2 gram in een uur is veel. Coke is ook het enige dat echt een waanzinnige pull op me kan hebben. Het is soms moeilijk daar niet aan toe te geven. Soms ben ik strict voor mezelf door niets te gebruiken voor een week, soms iets meer toegevend. Maar je mind kan je soms goed voor de gek houden.
Klik om te vergroten...

Mijn hart ging na een nacht en ochtend door op veel biertjes, ongeveer 1.8-2 gram sos en water als zo'n razende tekeer dat ik gelijk naar t ziekenhuis ben gebracht en de hele dag mocht blijven:sweatsmile: En ik kan best veel hebben maar dit voelde alsof ik een hartklapper zou krijgen, letterlijk uit mekaar klappen :nomouth:

Hoe dan 2 gram in 2 a 3 uur? Zal niet gelijk roepen slechte kwaliteit of tolerantie maar dat is wel echt veel toch? Ik zou t niet wegkrijgen iig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."