@Amfitamientje Power
Weet je wat een kampioen, aka champ zijn inhoud? Of winnaar zoals je jezelf graag noemt.
Een champ heeft het niet nodig anderen omlaag te halen, zodat hij zelf in vergelijking een "winnaar" lijkt. Een champ trekt mensen omhoog, ook als hij of zij misschien wel denkt eigen schuld. Een champ denkt niet "dat overkomt alleen mensen zwakker dan ik", een champ kijkt, leert en trekt zijn lessen eruit. Hoe ver-van-je-bed show het ook lijkt, gaat sneller dan je denkt. Probeer een goed persoon te zijn, wees vriendelijk en charmant, of het nou tegen de cassiere van de AH is of iemand in jou vakgebied. Iedereen verdient dezelfde behandeling.
Niet echt champ waardig om anderen omlaag te trappen, half gare berichten te posten om mensen te shockeren en vooral hetzelfde riedeltje af te spelen.
Heb je niet door dat mensen een beetje meesmuilend, voor zover dat online kan, zitten te kijken. Niet wetend of het nou grappig is of gewoon ronduit zielig. Ik denk dat je een hoop onzekerheid probeert af te dekken door maar heel hard te schreeuwen. Geloof me, zo gaat het niet weg, wordt alleen maar erger
Dit is geen winnaarsgedrag zoals je jezelf graag noemt, eerder een meelijwekkend gebeuren. Mensen vinden je veel leuker als je gewoon normaal doet
![:)]()
Weet je wie wel een champ is? TS, omdat hij zijn trots opzij zet en een gezonde zelfreflectie heeft. Chapeau
@Tomsluis , goed bezig