#1
Ben verslaafd aan speed van 2004 tot nu.. Heb al veel keer gestopt en terug begonnen.. Ik wil vanavond ermee stoppen en nooit meer dat pakken. Eerst werd ik heel mager ervan en agressief ben alles kwijt geraakt mijn gezin mijn vrienden en mijn familie ben op straat beland door mijn gebruik en slechte mensen ben in die fucking cirkel terecht gekomen. Ma ik was anders dan al die mensen die da ook pakken . Ik gebruikte dat maar die mensen waren gek en pikte en doen alles ervoor zelfs voor sex... Alles voor speed doen die.. Ik hb nooit da gedaan. Ben zelf gevangenis terecht gekomen.. Ik wil ermee stoppen mijn lichaam doet pijn. Ben vertraagt en word alleen maar dikker ervan.. Nope da is erover.... En elke keer weer gaan halen of zoeken ben da beu... Wil dit niet meer.. De afkick heb ik moeite mee dan herval ik weer.. Heb alles geprobeerd gaat Nie. Terwijl ik er echt vanaf wil. Vanavond stop ik ermee voorgoed.. Die depressie komt dan en weer eten slapen eten slapen. Telkens in die diepe slaap vallen en nachtmerries over dreven veel.. Kan da Nie aan.. Heb al bang raarste in de gevangenis 2 dagen geslapen en de 3 de dag zag je me hele tijd op en af wandelen in mijn cel. Hier thuis 3 dagen en het gaat Nie goed met mij opgezwollen geen zin in iets slecht voelen en wil alleen slapen word nog moeier.. Zie echt af.. Heb zo bang.. Maar ik moet wil dit leven niet meer. En wil een fansoenlijke man vinden en dat betekent da ik nuchter moet zijn als ik dat wil. Dus ik ga deze keer door bijten.. Wou vragen hebben jullie tips voor de afkick???? Wat mij kan helpen.