Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGestopt met roken

Gestopt met roken

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
V
VillainoftheyearLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi , allemaal
Ben net gestopt met roken.
blow nog wel afentoe ook niet van plan om er nu mee te stoppen.
Alleen vroeg me af of het handig is om me joints met tabak te mixen , Normaal mixte ik altijd me hasjiesj of soms wiet met tabak of kan dat me ( ex ) tabak verslaving in de weg zitten
Rook misschien 1 a 2 keer in de maand een jointje niet zo bijzonder dus.

Of kan ik toch beter puur gaan roken of zo een vaporizer aparaat gaan kopen?

Hoop dar jullie wat advies hebben
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je 1 a 2x per maand een jointje rookt dan zou het met tabak niet zoveel uit maken als je een beetje sterk in je schoenen staat. Maar wat ik vaak zie is dat mensen dan meer jointjes gaan roken om toch stiekem die nicotine binnen te krijgen.

Puur roken is ook altijd nog een optie, betere high en veel lekkerder!
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Uit eigen ervaring ging ik dan weer roken.
Juist pas na de joint als ie een beetje goed valt glaasje drank erbij en dan o ja ik heb nog peuken / shag over dus kan er wel gezellig 1 nemen. En zie idd ook vaak dat mensen dan meer gaan blowen zoals hier al gezegd is.

Mocht ik nu weer eens gaan blowen denk ik dat ik gewoon 1 peuk erbij zou nemen ipv een heel pakje er ergens voor bewaren.
Misschien ook een goede oplossing voor jou.?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mij lukte het niet dus nul tabak meer.

Mijn wiet neem ik tot me per vaporizer, en soms een jointje puur of met beetje damiana. Heb ook nog thc olie die je onder je tong kan druppelen.
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh, het is heerlijk om na het blowen een sigaret op te steken. Zalig. Maar, je zou beiden helemaal niet meer moeten doen! Ik rook ook wiet op de "Hollandse wijze" dus met tabak en de hele wereld veroordeeld ons er om. Wiet rook je zonder tabak.
Mijn advies is rook je wiet puur, zo weinig mogelijk! laat tabak, sigaretten achterwege.
V
VillainoftheyearLid
01-01-2024, 00:00
#6
SuperSilverHaze zei:
Als je 1 a 2x per maand een jointje rookt dan zou het met tabak niet zoveel uit maken als je een beetje sterk in je schoenen staat. Maar wat ik vaak zie is dat mensen dan meer jointjes gaan roken om toch stiekem die nicotine binnen te krijgen.

Puur roken is ook altijd nog een optie, betere high en veel lekkerder!
Klik om te vergroten...

Jaa idd beetje sterk in je schoenen staan
doe het uberhoud maar 1 a 2 keer per maand.
Sinds ik gestopt ben met normaal roken merk ik wel dat een jointje niet zo lekker meer smaakt als toen ik nog rookte , Maar kwa trek in een sigaret de volgende dag heb ik weinig last van.
V
VillainoftheyearLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sniffle88 zei:
Uit eigen ervaring ging ik dan weer roken.
Juist pas na de joint als ie een beetje goed valt glaasje drank erbij en dan o ja ik heb nog peuken / shag over dus kan er wel gezellig 1 nemen. En zie idd ook vaak dat mensen dan meer gaan blowen zoals hier al gezegd is.

Mocht ik nu weer eens gaan blowen denk ik dat ik gewoon 1 peuk erbij zou nemen ipv een heel pakje er ergens voor bewaren.
Misschien ook een goede oplossing voor jou.?
Klik om te vergroten...

Dat is idd een goed idee! thanks!
Je hebt veel van die illegale avond winkels die losse peuken verkopen.
Ken ook mensen die gewoon paar voorgedraaide joints kopen misschien ook een optie.
V
VillainoftheyearLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bad Karma zei:
Oh, het is heerlijk om na het blowen een sigaret op te steken. Zalig. Maar, je zou beiden helemaal niet meer moeten doen! Ik rook ook wiet op de "Hollandse wijze" dus met tabak en de hele wereld veroordeeld ons er om. Wiet rook je zonder tabak.
Mijn advies is rook je wiet puur, zo weinig mogelijk! laat tabak, sigaretten achterwege.
Klik om te vergroten...

Ja eigelijk hoor je tabak en wiet te mixen!
Was paar jaar terug in amerika naar paar kennissen , Begon dus een joint te rollen en ze keken me zo raar aan toen ik er tabak in gooide ze weigerde zelfs om er een hit van te nemen.
V
VillainoftheyearLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
Mij lukte het niet dus nul tabak meer.

Mijn wiet neem ik tot me per vaporizer, en soms een jointje puur of met beetje damiana. Heb ook nog thc olie die je onder je tong kan druppelen.
Klik om te vergroten...

Wat is damiana precies?
En hoe bevalt de vaporizer?
V
VillainoftheyearLid
01-01-2024, 00:00
#10
SuperSilverHaze zei:
Puur roken is ook altijd nog een optie, betere high en veel lekkerder!
Klik om te vergroten...

Puur roken is idd altijd nog een optie idd
Alleen in een joint rookt dat zo kut en blunts hebben zo een chemisch smaakje.

Zo veel blow ik dus ook niet dus me tolerantie is ook niet zo hoog en weet dat puur als een bom aanslaat.
V
VillainoftheyearLid
01-01-2024, 00:00
#11
Purplext zei:
Ik rook al jaren puur uit een pijpje. Echt een heel klein beetje wiet. Doet doeltreffend z'n werk hoor.

Rookte laatst weer wat joints bij een vriend en werd echt knetterstoned. Tabak en veel wiet ineens, voelde me een puber die z'n eerste joint rookte; sloeg in als een bom.

Voor mij zit er echt veel verschil tussen puur uit de pijp en gemixt met tabak in een joint.
Klik om te vergroten...

Zit zeker een verschil in.
Nu ik niet meer rook smaken de joints ook heel anders dam voorheen.
Heb paar keer uit zo een pijp gerookt ( Bong ) Alleen weet nooit de goede dosering voor mezelf te vinden en wordt altijd echt veel en veelste stoned :laughing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."