#1
@BigY is het gelukt met de iboga?
BigY zei:Dag 3
Het begint toch wel hele aparte vormen aan te nemen. Ik heb gisteren in totaal 4 buisjes van 4ml op (16ml) terwijl ik normaal elke dag rond de 40ml zit. Ik ben zelfs naar bed gegaan zonder iets in te nemen (geen behoefte aan), maar wel een doorslaper gepakt (Lormetazepam) om er zeker van te zijn dat ik mijn rust pakte.
Resultaat, 9 uur wakker geworden (dus acht uur geslapen), vrouw even onder handen genomen en niet eens een vorm van craving te bekennen daarna. Wel heb ik een dosering genomen van 3.5ml ipv 4ml om het niet te hard te laten gaan. Maar de craving als je wakker wordt is gewoon weg. Zeer apart en ook heel bevrijdend.
Wel heb ik gisteren 2 druppels genomen. Eentje smorgens en eentje in de namiddag. Ook een hoop films zitten bekijken over de Iboga flood proces, welke ik sowieso ga doen. Het is namelijk ook een zeer goede anti depressiva. Sterker nog, je krijgt die depressieve reactie niet als je een tijd gestopt bent met drugs. En dat is waar ik uiteindelijk naar op zoek ben.
GHB is namelijk te vergelijken met Methadon qua uitwerking en craving. Ibogaine is uitermate geschikt om accuut te stoppen met Methadon. Dus het zal zeker wat doen tegen GHB. Ze zeggen dat je na een Ibogaine flood gerewired wordt in je hoofd. Alsof je met de hersenen van een baby weer begint, maar dan met de ervaringen van nu erbij. Ik ben om, de Ibogaine flood wordt mijn final step.
MeejheM zei:Je hebt in principe 2 keuzen, of je doet het 'cold turkey'(met veel medicatie) of je bouwt af. Of en welke medicatie je daarbij gebruikt is minder belangrijk. .
Dunnetjess33 zei:MeejheM zei:Je hebt in principe 2 keuzen, of je doet het 'cold turkey'(met veel medicatie) of je bouwt af. Of en welke medicatie je daarbij gebruikt is minder belangrijk. .
Hierin moet ik je toch even corrigeren. Cold turkey afkicken is zonder medicijnen. Ook geen medicijnen om ontwenning te verminderen. Cold turkey afkicken is gewoon in ene met alles kappen. Dus ook geen biertje oid voor t slapen etc.
Ik ben blij dat je het zo positief inschat. Ik zelf zou zeggen dat mijn eerste 3 keren mislukt waren. Positiviteit kun je nu wel gebruiken, dus laat mijn post maar verder voor wat 't is.Och, dit is de 4e keer dat ik probeer te stoppen. Alle drie de eerste keren waren gelukt.
MeejheM zei:@BigY:
Dunnetjess33 zei:MeejheM zei:Je hebt in principe 2 keuzen, of je doet het 'cold turkey'(met veel medicatie) of je bouwt af. Of en welke medicatie je daarbij gebruikt is minder belangrijk. .
Hierin moet ik je toch even corrigeren. Cold turkey afkicken is zonder medicijnen. Ook geen medicijnen om ontwenning te verminderen. Cold turkey afkicken is gewoon in ene met alles kappen. Dus ook geen biertje oid voor t slapen etc.
Ik wist niet dat er een officiële definitie van was, Cold turkey stoppen houd volgens mij in dat je in 1 keer stopt een bepaalde stof te nemen, niet dat je geen stoffen mag nemen om de acuut gevaarlijke lichamelijke reactie te dempen..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."