Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste afkickkliniek

Beste afkickkliniek

14 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#1
NathalieWilbrink zei:
Ik ben momenteel al ruim 3 maanden (Godzijdank eindelijk na tig opnames bij verschillende klinieken) opgenomen bij Vincere GGZ in Cadier en Keer voor mijn Heroïne /Cocaïne /Cannabis verslaving.
Zoals ik tussen aanhalingstekens al vermelde heb ik al veel klinieken gehad oa, - Bouman Schenkel Rotterdam (wordt meer binnen gebruikt dan buiten....)
LooDDs Delta Psychiatrisch Centrum (Prima kliniek alleen arrogante staf.....)
OCC Rotterdam (Alleen maar vrouwen...
)
& zo kan ik nog wel een aantal klinieken afzeiken, maar de intentie is om jullie op het juiste spoor te zetten.....

Voor het eerst heb ik het idee echt geholpen te worden nl. Door oprecht geïnteresseerde psychiaters, psychologen, verslavingsartsen en medisch bekwaam personeel en social workers!!
Voor het eerst is het mij ook gelukt om mijn Methadon af te bouwen!! (Ik slikte 130 mg per dag!!)
Sta nu 4 weken op 0 en na 7 nachten niet geslapen te hebben gaat het nu toch met de dag beter. Heb mij in tijden óók niet zo goed gevoeld!!
Ik kwam binnen met het gewicht van 47 kg met kleding aan (1.71m) & weeg nu 58 kilo (n de ochtend zonder kleding!!

Gun jezelf herstel en neem ook deze beslissing, want ik kan je GARANDEREN dat dit je BESTE BESLUIT OOIT WORDT!!
Klik om te vergroten...
Wat knap maar hoorde dat ze faliet zijn
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Speedy-Alvin zei:
Allereerst gefeliciteerd! Hoe gaat het nu? Ik ben opzoek naar een afkickkliniek en kwam op dit forum terecht... Wel goede verhalen gehoord over [URL='https://www.spoor6.nl']spoor6.nl.[/URL]. een kliniek in Bussum wat dicht bij mijn huis in Amersfoort ligt maar weet nog niet zeker of ik het moet doen..
Klik om te vergroten...
Ze werkten toch alleen maar met klinieken in z afrika
N
NathalieWilbrinkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben momenteel al ruim 3 maanden (Godzijdank eindelijk na tig opnames bij verschillende klinieken) opgenomen bij Vincere GGZ in Cadier en Keer voor mijn Heroïne /Cocaïne /Cannabis verslaving.
Zoals ik tussen aanhalingstekens al vermelde heb ik al veel klinieken gehad oa, - Bouman Schenkel Rotterdam (wordt meer binnen gebruikt dan buiten....)
LooDDs Delta Psychiatrisch Centrum (Prima kliniek alleen arrogante staf.....)
OCC Rotterdam (Alleen maar vrouwen...
)
& zo kan ik nog wel een aantal klinieken afzeiken, maar de intentie is om jullie op het juiste spoor te zetten.....

Voor het eerst heb ik het idee echt geholpen te worden nl. Door oprecht geïnteresseerde psychiaters, psychologen, verslavingsartsen en medisch bekwaam personeel en social workers!!
Voor het eerst is het mij ook gelukt om mijn Methadon af te bouwen!! (Ik slikte 130 mg per dag!!)
Sta nu 4 weken op 0 en na 7 nachten niet geslapen te hebben gaat het nu toch met de dag beter. Heb mij in tijden óók niet zo goed gevoeld!!
Ik kwam binnen met het gewicht van 47 kg met kleding aan (1.71m) & weeg nu 58 kilo (n de ochtend zonder kleding!!

Gun jezelf herstel en neem ook deze beslissing, want ik kan je GARANDEREN dat dit je BESTE BESLUIT OOIT WORDT!!
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
NathalieWilbrink zei:
Ik ben momenteel al ruim 3 maanden (Godzijdank eindelijk na tig opnames bij verschillende klinieken) opgenomen bij Vincere GGZ in Cadier en Keer voor mijn Heroïne /Cocaïne /Cannabis verslaving.
Zoals ik tussen aanhalingstekens al vermelde heb ik al veel klinieken gehad oa, - Bouman Schenkel Rotterdam (wordt meer binnen gebruikt dan buiten....)
LooDDs Delta Psychiatrisch Centrum (Prima kliniek alleen arrogante staf.....)
OCC Rotterdam (Alleen maar vrouwen...
)
& zo kan ik nog wel een aantal klinieken afzeiken, maar de intentie is om jullie op het juiste spoor te zetten.....

Voor het eerst heb ik het idee echt geholpen te worden nl. Door oprecht geïnteresseerde psychiaters, psychologen, verslavingsartsen en medisch bekwaam personeel en social workers!!
Voor het eerst is het mij ook gelukt om mijn Methadon af te bouwen!! (Ik slikte 130 mg per dag!!)
Sta nu 4 weken op 0 en na 7 nachten niet geslapen te hebben gaat het nu toch met de dag beter. Heb mij in tijden óók niet zo goed gevoeld!!
Ik kwam binnen met het gewicht van 47 kg met kleding aan (1.71m) & weeg nu 58 kilo (n de ochtend zonder kleding!!

Gun jezelf herstel en neem ook deze beslissing, want ik kan je GARANDEREN dat dit je BESTE BESLUIT OOIT WORDT!!
Klik om te vergroten...

"Beste afkickkliniek"?

- Dit hangt echt eigenlijk alleen van je zelf af, vind ik. Ik heb er zelf nog nooit ingezeten, maar ik kan me voorstellen dan met het afkicken, iedereen en alles kut en irriterend is. Dan kunnen die mensen of omgeving wel anders zijn bij een andere kliniek, die reacties blijven grotendeels hetzelfde.

Ik hoor van mensen dat ze er graag zo snel mogelijk uit willen, uit de kliniek. Maar 't is soms niet erg om er langer te blijven dan eigenlijk gepland was. Bij iedere kliniek willen ze je echt wel helpen, écht. Je moet er wel voor openstaan en die hulp toelaten in je leven om ook echt te kunnen zeggen van: "ik heb echt het gevoel geholpen te worden en dat ze naar me luisteren!".

Hopelijk beantwoord dit je vraag, ik kan er eventueel nog uitgebreider op reageren

.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedoel je bij de jeugd gevangenis?
Ik heb daar een tijdje op het terijn gezeten in de gesloten jeugd zorg.
Wat een kut instelling.
N
NathalieWilbrinkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Benzoboss zei:
Bedoel je bij de jeugd gevangenis?
Ik heb daar een tijdje op het terijn gezeten in de gesloten jeugd zorg.
Wat een kut instelling.
Klik om te vergroten...

Dat klopt de jeugdgevangenis zit er inderdaad naast.
Hoop dat je wat aan de informatie heb!!
Succes in ieder geval!!
B
BernankeLid
01-01-2024, 00:00
#7
NathalieWilbrink zei:
Ik ben momenteel al ruim 3 maanden (Godzijdank eindelijk na tig opnames bij verschillende klinieken) opgenomen bij Vincere GGZ in Cadier en Keer voor mijn Heroïne /Cocaïne /Cannabis verslaving.
Zoals ik tussen aanhalingstekens al vermelde heb ik al veel klinieken gehad oa, - Bouman Schenkel Rotterdam (wordt meer binnen gebruikt dan buiten....)
LooDDs Delta Psychiatrisch Centrum (Prima kliniek alleen arrogante staf.....)
OCC Rotterdam (Alleen maar vrouwen...
)
& zo kan ik nog wel een aantal klinieken afzeiken, maar de intentie is om jullie op het juiste spoor te zetten.....

Voor het eerst heb ik het idee echt geholpen te worden nl. Door oprecht geïnteresseerde psychiaters, psychologen, verslavingsartsen en medisch bekwaam personeel en social workers!!
Voor het eerst is het mij ook gelukt om mijn Methadon af te bouwen!! (Ik slikte 130 mg per dag!!)
Sta nu 4 weken op 0 en na 7 nachten niet geslapen te hebben gaat het nu toch met de dag beter. Heb mij in tijden óók niet zo goed gevoeld!!
Ik kwam binnen met het gewicht van 47 kg met kleding aan (1.71m) & weeg nu 58 kilo (n de ochtend zonder kleding!!

Gun jezelf herstel en neem ook deze beslissing, want ik kan je GARANDEREN dat dit je BESTE BESLUIT OOIT WORDT!!
Klik om te vergroten...
Beste Nathalie zou je mij pb kunnen over hebben [email protected] want ik weet het ook niet meer met die klinieken alvast bedankt gr Bernanke.
N
NathalieWilbrinkLid
01-01-2024, 00:00
#8
http://www.vincere-ggz.nl/locaties/maastricht/

Bij dezen de shortcut!!

Groetjes Nathalie
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Proficiat nathalie volhouden meid.!ben ook in herstel van speed..ik ben naar boechout geweest in belgie..ben er heel content over..
S
Speedy-AlvinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Allereerst gefeliciteerd! Hoe gaat het nu? Ik ben opzoek naar een afkickkliniek en kwam op dit forum terecht... Wel goede verhalen gehoord over [URL='https://www.spoor6.nl']spoor6.nl.[/URL]. een kliniek in Bussum wat dicht bij mijn huis in Amersfoort ligt maar weet nog niet zeker of ik het moet doen..
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Coke en heroïne vervangen door kratom en kanna kan de afkick wat minder zwaar maken. Volgens mij is methadon meer verslavend dan heroïne. Ik ken enkele verslaafden en die zeggen dat suboxone beter werkt om af te kicken.
P
PeppelijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zijn er hier ook mensen die last hebben gehad van zorgverzekeraars die zich bemoeien met je aanmelding? In mijn geval is het niet mogelijk te worden opgenomen bij de kliniek van mijn keuze omdat mijn zorgverzekeraar niet bereid is een machtiging te doen.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hangt misschien van je zorgverzekering af. In natura of restitutie. Bij de laatste ben je vrij in je keuze. Is wel wat duurder.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Bas zei:
"Beste afkickkliniek"?

- Dit hangt echt eigenlijk alleen van je zelf af, vind ik. Ik heb er zelf nog nooit ingezeten, maar ik kan me voorstellen dan met het afkicken, iedereen en alles kut en irriterend is. Dan kunnen die mensen of omgeving wel anders zijn bij een andere kliniek, die reacties blijven grotendeels hetzelfde.

Ik hoor van mensen dat ze er graag zo snel mogelijk uit willen, uit de kliniek. Maar 't is soms niet erg om er langer te blijven dan eigenlijk gepland was. Bij iedere kliniek willen ze je echt wel helpen, écht. Je moet er wel voor openstaan en die hulp toelaten in je leven om ook echt te kunnen zeggen van: "ik heb echt het gevoel geholpen te worden en dat ze naar me luisteren!".

Hopelijk beantwoord dit je vraag, ik kan er eventueel nog uitgebreider op reageren

.
Klik om te vergroten...


Ik wilde er ook zo snel mogelijk uit. Het ontwennen voelt al naar waardoor je negatieve associaties maakt met de plaats. En daarna begon ik me onwijs te vervelen waardoor mn trek hoog bleef.

Misschien is het wel beter om er langer te zitten waardoor je je plekje vindt en prettig voelt in die omgeving. Dat kan ook helpen als je terugvalt, dat je ook goede herinneringen hebt zodat je je sneller weer aanmeldt.

@NathalieWilbrink

Ga zo door. Houd de motivatie die je hebt vast.
F
Flash4funLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb inmiddels ook al wat klinieken achter de rug, momenteel zit ik in een soort van 'experimentele' kliniek in een dokterspraktijk met enkele anderen, dit gaat me hier veel beter af dan alle andere normale klinieken, je mag in ieder geval niet vergeten dat er steeds een kans bestaat op terugval,laat dat je niet terug trekken dan en begin gewoon opnieuw
een nieuwe uitvinding moet 99 keer gemaakt worden alvorens die perfect is.
ik geloof er in ieder geval niet dat de beste kliniek bestaat, voor sommigen onder ons is het genoeg om opgesloten te worden in je huis, d andere heeft dan weer traumas te verwerken, dus beter zoeken wat je zelf nodig hebt.

ik geloof er in ieder geval in dat het je deze keer lukt.
je kaan trots zijn op jezelf!

mvg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."