Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkick report verslaafde smoker

Afkick report verslaafde smoker

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
Lars073Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Haii iedereen,

Ik ga stoppen met blowen.
Dat na 5 jaar elke dag minstens een gram weg gerookt te hebben is t voor mij op dit moment wel klaar? Ik kom niet vooruit, heb geen motivatie mijn gevoelens zijn weg geduwt. En maak alleen maar domme keuzes. Dus is voor mij de tijd gekomen, ik ben alleen bang dat ik over 3 dagen weer een joint in mijn mone heb zitten.. Iemand tips, ervaringen ofzo?
Ik zal na de verloop van de dagen een report geven. Ook rot is dat al mijn vrienden meestal de hele dag in de shop zitten of aan het blowen zijn, hoe deden jullie dat? Sloten jullie jezelf op?
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik deed het met pure wilskracht, na 10 jaar dagelijks blowen, was niet makkelijk maar wel gelukt.. Heb zware momenten gehad en paar weken heel kut geslapen, maar na 2 weken was het over, beste beslissing ooit geweest. Zo fijn om niet meer afhankelijk te zijn... Als je maar wilt is alles mogelijkπŸ™‚
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is de key, afleiding zoeken de hele dag en jezelf moe maken, zodat je s avonds uitgeput kan slapen zonder die joint voor slapengaanπŸ˜‰. Gewoon een pleures eind gaan lopen of fietsen ofzo, wat je leuk vind, zolang je maar in beweging blijft want als je zittende (leuke) activiteiten doet lig je wss vanavond alsnog wakker en dan wordt het lastig..

Veel plezier/succesπŸ™‚
L
Lars073Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit gaat me zeker wel lukken, vandaag de eerste dag ben net wakker geworden, zo lekker ontbijten en iets gaan doen waardoor ik afleiding heb! Bedankt voor de motivatie.
L
Lars073Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Thankss allemaal voor de steun, vandaag al mn spulletjes included mijn wiet weg gegeven, al mijn vrienden een opdonder gegeven en verteld dat als hun zo doorgaan ik ze niet meer hoef te zien en lekker weze hardlopen met broertjelief, kortom als dit mn 1e dag was is het mooi ingewijd. Dalijk een filmpie aan en een paar melatonine's de mik in gooien en hopelijk een keertje vroeg slapen? Fijne avond iedereen en alvast welteruste!
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
sport!
huis schoonmaken, opruimen
ouwe klussen gaan afmaken
mediteren
zelfhulp boekjes lezen
podcasts luisteren die je mentaal ondersteunen
slapen, slaapritme aanpakken
gezond(er) eten
van je afschrijven, elke dag ff posten hier hoe het gaat met je

er komen pieken en dalen maar als je je inzet, stabiliseert je situatie des te sneller
het zijn allemaal fasen

ik spreek uit ervaring
en ik kon het dus jij ook

peace!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heel veel succes!!!. πŸ’ͺ
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lars073 zei:
Thankss allemaal voor de steun, vandaag al mn spulletjes included mijn wiet weg gegeven, al mijn vrienden een opdonder gegeven en verteld dat als hun zo doorgaan ik ze niet meer hoef te zien en lekker weze hardlopen met broertjelief, kortom als dit mn 1e dag was is het mooi ingewijd. Dalijk een filmpie aan en een paar melatonine's de mik in gooien en hopelijk een keertje vroeg slapen? Fijne avond iedereen en alvast welteruste!
Klik om te vergroten...

Dat klinkt super goed Lars πŸ’ͺ
Op naar dag 2!!!!
Fijne avond en hoop dat lekker slaapt!!
L
Lars073Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Syl zei:
Dat klinkt super goed Lars πŸ’ͺ
Op naar dag 2!!!!
Fijne avond en hoop dat lekker slaapt!!
Klik om te vergroten...
Jij ook syl! Erg fijn deze berichten, hierdoor ligt de motivatie wel hogerop!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Da's zekers een beste 1e dag, goed bezig!
L
Lars073Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Snelleke Snel zei:
Da's zekers een beste 1e dag, goed bezig!
Klik om te vergroten...
Zeker, mijn band met mijn familie is zeg maar gone... Dus ik als grote broer ben trots dat ik met mijn broertje ben gaan hardlopen
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
En hoe gaat het nu?
L
Lars073Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Snelleke Snel zei:
En hoe gaat het nu?
Klik om te vergroten...
Heey snelleke,
Ik ben nu lekker aan het lunchen met een maatje van me en ga dalijk lekker op het terras zitten, vanavond lekker hardlopen en thuis een filmpie checken. Voor de rest gaat het ook helemaal goed!

Bedankt voor alle steun!!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lekker bezig Lars!!.
Je houd jezelf goed bezig zodat je afleiding hebt, dat is super!.
Hele fijne dag vandaag!!.
Je bent super goed bezig!! πŸ’ͺ
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Echt heel goed van je hoorπŸ˜ƒ
L
Lars073Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja syl zonder afleiding word dit hem niet.
Heb wel heel de tijd zin maarja dat gaat na verloop der tijd wel weg.
Bedankt snelleke!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lars073 zei:
Ja syl zonder afleiding word dit hem niet.
Heb wel heel de tijd zin maarja dat gaat na verloop der tijd wel weg.
Bedankt snelleke!
Klik om te vergroten...

Super goed dat je jezelf zo goed bezig houd.
Jij kan dit!! πŸ‘Š
L
Lars073Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Jaaa heb er alle vertrouwen in!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb 15 jaar geblowd.
Vele tips enzo..
Maar wat is gewoon doorslaggevend?
Je moet het gewoon zat zijn!
F*** die wiet, je ziet het elke dag stoned brengt je nergens.
Je hebt het besef al, kom op het punt dat je het zat bent en dan ben je er echt wel klaar mee.

Succes
L
Lars073Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Revolutionair zei:
Ik heb 15 jaar geblowd.
Vele tips enzo..
Maar wat is gewoon doorslaggevend?
Je moet het gewoon zat zijn!
F*** die wiet, je ziet het elke dag stoned brengt je nergens.
Je hebt het besef al, kom op het punt dat je het zat bent en dan ben je er echt wel klaar mee.

Succes
Klik om te vergroten...

Ja daar heb je zeker gelijk in,
Ik ben er ook helemaal klaar mee,
Daaron zet ik er een punt achter.
Deze topic geeft me veel motivatie vandaar!

Bedankt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."