Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Revolutionair zei: Ik heb 15 jaar geblowd. Vele tips enzo.. Maar wat is gewoon doorslaggevend? Je moet het gewoon zat zijn! F*** die wiet, je ziet het elke dag stoned brengt je nergens. Je hebt het besef al, kom op het punt dat je het zat bent en dan ben je er echt wel klaar mee. Succes Klik om te vergroten... Ja daar heb je zeker gelijk in, Ik ben er ook helemaal klaar mee, Daaron zet ik er een punt achter. Deze topic geeft me veel motivatie vandaar! Bedankt!"
"Gister toch weer een jointje gerookt... Aghja 1je is niet erg ofzo"
"Zeelanddude zei: Weet je wat de aanleiding was om er 1tje op te steken? Klik om te vergroten... Jaaa, ik was erg brak. Was die dinsdag uitgeweest, dus dacht effe lekker een jointje te roken en in bed te gaan liggen..."
"Syl zei: Hey Lars, Vertel, vertel hoe was je dag... Klik om te vergroten... Haai syl, Vandaag lekker bankgehangen en met mn moeder een beetje bijgepraat. Net lekker gegeten bij een maatje van me, zo een filmpie op en daarna slapen? Groetjusss"
"Syl zei: Hey Lars, Dat klinkt als een chille geslaagde dag!!. Lekker bezig jij!!!. Fijne avond!! πΏπ Klik om te vergroten... Zeker zeker, was zeker geslaagd. Heb een erg slechte band met mijn familie die ik nu goed aan het verbeteren ben. Dus ik ben echt wel trots op mezelf. Bedanktt!! En fijne avond."
"Haii iedereen, Ik ga stoppen met blowen. Dat na 5 jaar elke dag minstens een gram weg gerookt te hebben is t voor mij op dit moment wel klaar? Ik kom niet vooruit, heb geen motivatie mijn gevoelens zijn weg geduwt. En maak alleen maar domme keuzes. Dus is voor mij de tijd gekomen, ik ben alleen bang dat ik over 3 dagen weer een joint in mijn mone heb zitten.. Iemand tips, ervaringen ofzo? Ik zal na de verloop van de dagen een report geven. Ook rot is dat al mijn vrienden meestal de hele dag in de shop zitten of aan het blowen zijn, hoe deden jullie dat? Sloten jullie jezelf op?"
"Dit gaat me zeker wel lukken, vandaag de eerste dag ben net wakker geworden, zo lekker ontbijten en iets gaan doen waardoor ik afleiding heb! Bedankt voor de motivatie."
"Thankss allemaal voor de steun, vandaag al mn spulletjes included mijn wiet weg gegeven, al mijn vrienden een opdonder gegeven en verteld dat als hun zo doorgaan ik ze niet meer hoef te zien en lekker weze hardlopen met broertjelief, kortom als dit mn 1e dag was is het mooi ingewijd. Dalijk een filmpie aan en een paar melatonine's de mik in gooien en hopelijk een keertje vroeg slapen? Fijne avond iedereen en alvast welteruste!"
"Syl zei: Dat klinkt super goed Lars πͺ Op naar dag 2!!!! Fijne avond en hoop dat lekker slaapt!! Klik om te vergroten... Jij ook syl! Erg fijn deze berichten, hierdoor ligt de motivatie wel hogerop!"
"Snelleke Snel zei: Da's zekers een beste 1e dag, goed bezig! Klik om te vergroten... Zeker, mijn band met mijn familie is zeg maar gone... Dus ik als grote broer ben trots dat ik met mijn broertje ben gaan hardlopen"