#1
Ik kan dat misschien nog eens proberen. Ga eerst door afkick gaan voor ik hieraan begin. Ook nog niet zeker of ik wel bij deze psych blijf. Dinsdag ga ik op sessie, dus 2e dag (hopelijk) clean. Zie wel hoe dat verlooptBeter een hoop onlogisch gebrabbel op papier, dan jij daar aan het buro van de arts en niet uit je woorden geraken.
Zo heeft hij/zij ook de beeld over je denkpatroon en gedrag, zoals je stemmingswisselingen, om zo andere psychise problemen uit te sluiten , of juist aan te kaarten.
Edit*
Sorry voor de typfouten , heb gisteren wat veel benzo's op en ben nog een beetje groggy.