#1
Succes met de afkick. Zat zelf ook een tijdje aan de oxycodone, kunnen afkicken cold turkey maar zat er max. 2 maanden aan.
Nogmaals, ga zo door.
Nogmaals, ga zo door.
Heb juist zware diarree gehad heb tegen iemand gepraat en hij zei dat ik nu wel 1-2 dagen het nog zal hebben en dan zou alle opiaten uit me lichaam zijn.
Nu vraag ik me af of het zo is. Als iemand wat advies zou kunnen geven zou ik dat appreciëren.
Ik denk dat dat een goed teken is. Ik kreeg dat toen ik uit een coma wakker werd waarin ik veel oxycodone e.d kreeg. Mijn darmflora kreeg een reboot leek het.
Succes!!
Nu ik al een paar dagen geen suboxone meer neem voel ik me schuldig tegenover me vader omdat ik weet dat ik hem teleurgesteld heb. Altijd als ik muziek luister en eraan denk begin ik te wenen.
Maar hij heeft me het direct vergeven en hij is mijn steunbalk want zonder hem was ik al hervallen.
We wonen ook al 5 jaar samen alleen maar daar ga ik niet verder in op dat is prive.
Zal ik deze schuldgevoelens nog lang hebben want iedere keer dat hij weggaat dan moet ik wenen of hou ik me in.
Met die stomme ergotherapie als ik niet wil gaan ga ik niet. Blijven vragen of ik kom omdat het moet van de dokter. Ze kunnen de pot op. Ben al van rond 3u wakker en heb me diazepam gehad. Dat hij het maar bespreekt met de dokter kan me geen zak schelen en als het hem niet aan staat zal het slecht aflopen. Ben nu heel over me toeren.
Dat is erg naar, schuldgevoelens. Maar het hoort misschien een beetje bij de fase waar je nu doorgaat. Je zegt dat je vader je vergeven heeft, probeer dan ook niet te streng voor jezelf te zijn nu. ‘t Is nu even allemaal moeilijk, maar je hebt hulp gezocht en het wordt beter. Het enige wat je nu kunt doen is de steun van je vader accepteren en werken aan je herstel. Je vader zal dat nu ook het allerbelangrijkst vinden, en in de toekomst komt het wel weer goed met dat schuldgevoel. Sterkte!
Ja hopelijk zal het beter gaan.
Waarom wil je precies niet naar de ergotherapie gaan?
Hallo transformatie. Ik ga ook detoxen, van morfine. Maar mij hebben ze verteld dat ik geen diazepam mocht nemen in combinatie met suboxone. Was dat bij jou geen probleem? Groetjes Emma
Gast, hulp zoeken en accepteren is juist dapper. Weet je wat mietjesgedrag is? Je verstoppen achter drugs en je gevoelens verdringen. Ik weet er alles van..Deze maand met een psycholoog gaan praten.
De laatste dagen zit ik er emotioneel erdoor ik ween teveel en ik heb ook niet alle antwoorden.
Ben al blij dat er weer contact is met me moeder maar waarom voelt het toch zo raar aan ik ben nu al 3 maanden clean.
Ik ga alleen op advies en ook voor mezelf naar een psycholoog ik weet een goeie zitten en hopelijk kan die me mentaal verder helpen.
Ze zeggen allemaal dat ik teveel opkrop en nu ik nuchter ben denk ik aan alles en doet het soms zo'n pijn ook daarom moet ik eens tegen iemand kunnen praten waar ik alles tegen kan zeggen dat van binnen zit. Ik voel me echt een mietje deze dagen maar ik kijk positief.
Gast, hulp zoeken en accepteren is juist dapper. Weet je wat mietjesgedrag is? Je verstoppen achter drugs en je gevoelens verdringen. Ik weet er alles van..
Gedane zaken nemen geen keer. Het heeft geen zin om zo naar het verleden te kijken. Je kunt je enkel bezighouden met hoe je jezelf kunt verbeteren. Ik vind het echt knap dat je hulp hebt gezocht!Ik ben altijd stil en introvert geweest daarmee dat ik alles opkrop. Nu komt alles gewoon naar boven en is het soms teveel.
Ik ben al blij dat me ouders er niets op tegen hebben dat ik met een psycholoog ga praten. Want ik weet dat ik dingen ga zeggen die ik niet naar me ouders zal zeggen. Was ik maar terug 14 jaar voor het allemaal begon.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."