Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Begin er niet aan!!!! Het heeft mijn leven kapot gemaakt na 13 jaar snuiven!!! kj"
"Als er intresse is wil ik mijn verhaal wel eens plaatsten van persoon die 10 jaar zwaar verslaafd is geweest aan Oxy.... Mensen het begint altijd met pijn en een arts die het makkelijk voorschijft, maar als je zelf ook nog eens een beetje vindingsrijk bent en ook nog eens veslavings gevoelig bent door het nasaal te gaan gebruiken dan oppassen want dit overkwam mij...."