#1
Mijn afbouwschema is:
Van 20 mg, naar niets. Nul. Nada, niente !
Dat is voor mij beter te doen, dan iedere keer een tabletje minder...want dit is veeeeel moeilijker.
Dus: stoppen!
En nu erdoorheen.
Afleiding zoeken.
Niet blijven ronddraaien in: ik voel me niet senang...Nee.
De laatste loodjes wegen altijd het zwaartst.
Ik begrijp je met 20mg naar 0 want anders moet bv. nog eens 4 maal afbouwen en langer ontwennen, ik zou hetzelfde doen.
Afleiding is het belangerijkste dat er is.
Niet blijven ronddraaien die zin doet me denken aan co,co,cocaine it's running through you're brain.
Heb je al ideeën wat je gaat doen?