Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodone Verslaving

Oxycodone Verslaving

67 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Legio Patria Nostra zei:
Mijn afbouwschema is:
Van 20 mg, naar niets. Nul. Nada, niente !
Dat is voor mij beter te doen, dan iedere keer een tabletje minder...want dit is veeeeel moeilijker.
Dus: stoppen!
En nu erdoorheen.
Afleiding zoeken.
Niet blijven ronddraaien in: ik voel me niet senang...Nee.
Klik om te vergroten...

De laatste loodjes wegen altijd het zwaartst.
Ik begrijp je met 20mg naar 0 want anders moet bv. nog eens 4 maal afbouwen en langer ontwennen, ik zou hetzelfde doen.
Afleiding is het belangerijkste dat er is.
Niet blijven ronddraaien die zin doet me denken aan co,co,cocaine it's running through you're brain. :tearsofjoy: Vind het wat ironisch want de drugs draaien in je hoofd.
Heb je al ideeën wat je gaat doen?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Legio Patria Nostra zei:
Jazeker. Ik heb besloten om een cursus te gaan volgen. Nu is dit wat lastig door de corona ellende, maar ik heb me al aangemeld.
In mijn militaire tijd Was ik met de zorg voor en met verbindingen belast.
Ik ga daarmee, met deze verbinding apparatuur, aan de studie.
Radio zend ontvangers met name.
Klik om te vergroten...
Dat is goed. Klinkt als een interessante cursus en handig als je wat militaire ervaring hebt.
Ik wens je al veel succes! Zo te zien doe je het heel goed als ik je berichten lees!
Morgen ga ik naar de vdab en eens zien welke werken of opleidingen er zijn. Had gedacht om weer iets te doen in de horeca maar dat is niet echt een optie nu ivm corona.
Zolang ik maar werk heb anders zit ik toch op me luie gat deze dagen en zit er kans in dat ik weer herval als ik cravings heb.
Heb wel een mooie werkloosheidsuitkering als ik eerlijk ben maar als ik daarvan moet leven... Ik werk dan veel liever zo heb ik nog contact met de buitenwereld en hoef ik niet iedere keer de laatste 2 weken van de maand proberen rond te komen met bijna niks.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kleine update nog altijd clean van de Oxycodone. Nu is het ongeveer een 10 maanden dat ik er clean van ben.
Zou nooit meer verslaafd willen geraken aan een opiaat en ik sta op dat gebied sterk in me schoenen. Alleen me Lormetazepam gaat op en neer qua afbouw.
Maar eens me Lormetazepam op 0 zit dan begin ik aan de afbouw van Seroquel.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk heel goed uit met seroquel verminderen.
Het is een wolf in schaapskleren dat kan ik je verzekeren!
Ik zat ooit eens in het buitenland en goddome ineens was de seroquel op.
Fout van de apotheek.
En dan zit je ergens afgelegen in een bergdorp en is ineens deze medic
transformated zei:
De laatste loodjes wegen altijd het zwaartst.
Ik begrijp je met 20mg naar 0 want anders moet bv. nog eens 4 maal afbouwen en langer ontwennen, ik zou hetzelfde doen.
Afleiding is het belangerijkste dat er is.
Niet blijven ronddraaien die zin doet me denken aan co,co,cocaine it's running through you're brain. :tearsofjoy: Vind het wat ironisch want de drugs draaien in je hoofd.
Heb je al ideeën wat je gaat doen?
Klik om te vergroten...
⁰p
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
He Jim....Jim! HĂ© man...I have a question for you
my friend.. hé Jim! Listen, man!
Ok, I spell New York for you...N, e, w. Y .o r.k. this is how you spell New York, man...no Jim, no, my friend!.. you have made a mistake! A big, big mistake, man...listen to me. Jim!
I spell New York for you, man...okay! A
Knife, a Fork, a Bottle and a Cork, that's the way you spell New York....Man...because I' ve cocain, running around my brain....
Cocain, running around my brain! Yeah....
Wat een tering simpel liedje was dit. Jazeker, en het gebeurde nogal eens bij het horen van dit liedje dat ik ergens in een hoek lag, en bijna out gegaan was, na het roken van een zandpijp o.i.d. Dus er ging idd nogal wat stof mijn hersenpan rond...zonder meer!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Legio Patria Nostra zei:
Kijk heel goed uit met seroquel verminderen.
Het is een wolf in schaapskleren dat kan ik je verzekeren!
Ik zat ooit eens in het buitenland en goddome ineens was de seroquel op.
Fout van de apotheek.
En dan zit je ergens afgelegen in een bergdorp en is ineens deze medic
⁰p
Klik om te vergroten...
Ja die wolf heb ik al opgemerkt.
Had fout gerekend en zat 2 dagen zonder. Die 2 nachten helemaal maar ook helemaal niks geslapen. Geen seconde of minuut. Dan te bedenken dat jij zonder zat ergens anders lijkt me verre van plezant.
Als ik afbouw doe ik op het gemak. Best wel jammer dat ik het gebruik en ook geen al te lage dosis 200mg maar het is gewoon een kwestie van doorzetten en je sterk houden. Als Oxycodone al lukt dan heb ik er wel vertrouwen in dat Seroquel ook lukt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Seroquel is geen drug, waarvan je je beter ofwel lekkerder gaat voelen.
Maar, dit spul legt " het molentje stil " betreffende piekeren, en voor een goede nachtrust is het een veel beter alternatief dan 2 bekerglazen jenever. Dat is ooit mijn slaappilletje geweest...en ja he slaapt er wel op. " denk je"!
Want dit is een wel heel domme methode, je mist een belangrijk stukje in de slaapcyclus zodat je doodmoe wakker wordt. Je gaat beven als een rietje en je bouwt zomaar een kwaaie verslaving op...
Dus, seroquel is voor mij nog steeds een uitkomst.
Totdat ik idd 2000 km van huis door een fout van de apotheek ineens zonder zat en dat wil je echt niet meemaken, geloof me!
De vraag ontstaat nu, waarom wil je de seroquel afbouwen?
Ik dus niet. Nooit meer. Ik laat het zo.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Legio Patria Nostra zei:
Seroquel is geen drug, waarvan je je beter ofwel lekkerder gaat voelen.
Klik om te vergroten...
Dat is waar. Maar toen ik de cold turkey van de Oxycodone en benzo's te zwaar was is het 2x maal gebeurd dat ik het overdag had genomen en dat gaf wel wat relief maar oweee als die uitwerkte was de ontwenning nog erger.
Legio Patria Nostra zei:
Maar, dit spul legt " het molentje stil " betreffende piekeren, en voor een goede nachtrust is het een veel beter alternatief dan 2 bekerglazen jenever. Dat is ooit mijn slaappilletje geweest...en ja he slaapt er wel op
Klik om te vergroten...
Goede nachtrust geeft het zeker. Ben blij dat ik geen alcohol begon te drinken want als ik drink slaap ik misschien maar 3 uurtjes zelfs als ik me Seroquel gebruik.
Legio Patria Nostra zei:
Dus, seroquel is voor mij nog steeds een uitkomst.
Klik om te vergroten...
Seroquel is 1 van de enige medicatie die ik ken die ze werking of effect blijft werken zonder dat je ooit meer moet nemen zoals met benzo's of etc...
Dat is wel een voordeel aan Seroquel.
Legio Patria Nostra zei:
De vraag ontstaat nu, waarom wil je de seroquel afbouwen?
Ik dus niet. Nooit meer. Ik laat het zo.
Klik om te vergroten...
Ik ben nog maar 23 jaar en heb geen zin om het blijven te nemen zeker niet met wat ik aan het plannen ben in de toekomst. Dan moet ik medicatie en drugvrij zijn. Had ik aan me 14 maar nooit met slaapmedicatie begonnen, zo is de trein vertrokken en niet veel later begon ik de "high" kennen, ach ja wat gebeurd is is gebeurd. Ook al was het voor me slaapverlamming icm met hallucinaties waar die me pijn deden en dan eruit komen en nog pijn voelen. Nachten slaaploos en nog een aantal andere zaken.
Kijk er zeker niet naar uit om die Seroquel af te bouwen maar ik zal gewoon op me tanden bijten zoals de Oxycodone. Gewoon een kwestie van je sterk houden in mijn ogen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."