#1
Hallo allemaal.
Ik ben helaas toch goed verslaafd geraakt aan de ghb uiteindelijk.
Heel lang heb ik het onder controle gehad maar uiteindelijk ben ik er toch ingetrapt.
Ik heb het de laatste 2 jaar gewoon dagelijks gebruikt, en dan telkens 12 uur niet, dat ging prima, gewoon slapen snachts
Nu is de wereld al 3 maanden anders.
Elke 2,5 uur 3ML zeer sterke GHB.
24/7.
Ik ben dit helemaal zat , en ben een proef op de som aan het nemen maar weet niet of dit gaat slagen.
Heb om half 2 vanmiddag me laatste portie ghb op. En ben om half 3 aan de baclofen/lyrica methode gegaan die ik hier heb gevonden.
Om half 3 150mg lyrica + baclofen 30mg
Dit werkt op zich wel redelijk, 2 uur later toch 10mg baclo bij moeten nemen rond half 5 toch te onrustig aan het worden.
Ik heb dus nu al 6 uur geen ghb op, maar ondanks de wonderformule voel ik me niet helemaal oke, naarmate het nu later word, word het toch lastiger, voel me wat meer onrustig worden en heb toch al 40mg baclo al op sinds half 3 en nu.
150mg lyrica en 25mg oxazepam.
Het is nog niet dat ik helemaal stuk ga, maar ik merk toch een verandering op, vind het minder chill en makkelijk als dat ze er over schrijven.
Ik voel weer een lichte onrustigheid komen in het lichaam.me vingers worden alweer iets kouder. En Ben heeeeel licht beetje schrikkerig, paniekerig, nog niet over de top hoor. Maar er is enige onrustigheid.
Ook op dingen concentreren lukt me even heel slecht. En het is allemaal wat waziger om mij heen, miss door de meds ?
Ik hoop dat dit wel gaat werken allemaal want mag om half 11 pas weer me nieuwe portie lyrica/baclofen
Ik hen trouwens ook zat oxa 50 liggen en gabapentine maar weet niet wat je allemaal kan combineren precies.
Hoop alleen dat ik niet te hoog in baclo ga nu, want zit al op 40mg sinds half 3 en heb het gevoel zo nog meer nodig te hebben pfff...
Ik houd het hier up to date en hoop op wat steun!
Groetuhhhhhh
Ik ben helaas toch goed verslaafd geraakt aan de ghb uiteindelijk.
Heel lang heb ik het onder controle gehad maar uiteindelijk ben ik er toch ingetrapt.
Ik heb het de laatste 2 jaar gewoon dagelijks gebruikt, en dan telkens 12 uur niet, dat ging prima, gewoon slapen snachts
Nu is de wereld al 3 maanden anders.
Elke 2,5 uur 3ML zeer sterke GHB.
24/7.
Ik ben dit helemaal zat , en ben een proef op de som aan het nemen maar weet niet of dit gaat slagen.
Heb om half 2 vanmiddag me laatste portie ghb op. En ben om half 3 aan de baclofen/lyrica methode gegaan die ik hier heb gevonden.
Om half 3 150mg lyrica + baclofen 30mg
Dit werkt op zich wel redelijk, 2 uur later toch 10mg baclo bij moeten nemen rond half 5 toch te onrustig aan het worden.
Ik heb dus nu al 6 uur geen ghb op, maar ondanks de wonderformule voel ik me niet helemaal oke, naarmate het nu later word, word het toch lastiger, voel me wat meer onrustig worden en heb toch al 40mg baclo al op sinds half 3 en nu.
150mg lyrica en 25mg oxazepam.
Het is nog niet dat ik helemaal stuk ga, maar ik merk toch een verandering op, vind het minder chill en makkelijk als dat ze er over schrijven.
Ik voel weer een lichte onrustigheid komen in het lichaam.me vingers worden alweer iets kouder. En Ben heeeeel licht beetje schrikkerig, paniekerig, nog niet over de top hoor. Maar er is enige onrustigheid.
Ook op dingen concentreren lukt me even heel slecht. En het is allemaal wat waziger om mij heen, miss door de meds ?
Ik hoop dat dit wel gaat werken allemaal want mag om half 11 pas weer me nieuwe portie lyrica/baclofen
Ik hen trouwens ook zat oxa 50 liggen en gabapentine maar weet niet wat je allemaal kan combineren precies.
Hoop alleen dat ik niet te hoog in baclo ga nu, want zit al op 40mg sinds half 3 en heb het gevoel zo nog meer nodig te hebben pfff...
Ik houd het hier up to date en hoop op wat steun!
Groetuhhhhhh