#1
ik gebruik nu 4 maanden, maar kan nu al niet meer zonder.
ik word soms ook heel duizelig
ik word soms ook heel duizelig
Is ook een effect van de Ketamine. Niet heel gek als je jezelf elke dag plat snuift. Je verstoord enorm je evenwicht.ik gebruik nu 4 maanden, maar kan nu al niet meer zonder.
ik word soms ook heel duizelig
Niet het juiste topic hiervoor man. Beetje kut opmerking hier.ik snuif ook ketamine nu lekker zeg
oh sorry, ja ben goed wazigNiet het juiste topic hiervoor man. Beetje kut opmerking hier.
over dat adem halen. heb ik wel eens gemerkt dat ik ineens uit het niets naar lucht moet happen. dat vind ik soms wel shockerend.Zoals Spyro al heeft vermeld doet de meeste schade zich voor aan de blaas bij chronisch gebruik. Ook opletten bij grote hoeveelheden voor onregelmatige ademhaling en ademhalingsdepressies, zijn zeer gevaarlijk en zeker als je alleen bent.
Veel succes in ieder geval met je afkick, ik geloof in je!
Bereid je ook voor op k-kramps met jouw hoeveelheden. Ik dacht oprecht dat ik doodging. Die aanvallen kunnen uren/dagen duren. Ik heb 8 uur lang jankend op de grond gelegen, kruipend naar een warme douche en ben daar gaan liggen tot het over was...over dat adem halen. heb ik wel eens gemerkt dat ik ineens uit het niets naar lucht moet happen. dat vind ik soms wel shockerend.
Echt aanvallen of alleen krampen? Daar zit nog een verschil in.ja ik heb dat weleens gehad toen ik 4 dagen niks ophad. ik kon niet plassen omdat voor mijn gevoel er een mes voor mijn plasbuis heen ging.
of ik kreeg ongelooflijk veel last van buikpijn en buikkrampen
ja ik heb dat weleens gehad toen ik 4 dagen niks ophad. ik kon niet plassen omdat voor mijn gevoel er een mes voor mijn plasbuis heen ging.Bereid je ook voor op k-kramps met jouw hoeveelheden. Ik dacht oprecht dat ik doodging. Die aanvallen kunnen uren/dagen duren. Ik heb 8 uur lang jankend op de grond gelegen, kruipend naar een warme douche en ben daar gaan liggen tot het over was...
Als je nog niet weet wat dat is, moet je jezelf sowieso even inlezen. Die pijn gun ik je echt niet. Let een beetje op jezelf!
Ik ben zelf nooit verslaafd geweest maar wil wel even zeggen dat ik trots op je ben dat je zelf aan de bel trekthallo allemaal.
ik ben aaron en ben verslaafd.
ik snuif best veel en ik moet steeds meer gebruiken om het effect te voelen.
soms snuif ik 4 gram in 1 dag weg.
kan ik hier dood aan gaan en hoe schadelijk is het ?
ik krijg al hulp maar ik sta op een wachtlijst voor een afkick kliniek.
ik ben bang dat als ik nogmeer gebruik dat ik straks ineens doodval ofzo.
ben nu trouwens ook onder invloed maar ik weet het echt niet meer.
probleem is dat ik nu geen pijn meer heb bij het plassen. terwijl ik wel echt veel gebruik. als je er veel bij drinkt moet het volgensmij minder zijnEcht aanvallen of alleen krampen? Daar zit nog een verschil in.
Als je een branderig gevoel krijgt met plassen, zou ik echt gaan minderen.
Ik zelf kon na mijn verslaving mijn plas niet meer ophouden en ik had dagen dat ik 30-40 keer naar de wc toe moest en er steeds maar een paar ml uit kreeg. Continu aandrang, kon niet eens het huis uit om boodschappen te doen. Regelrechte hel is het. Loop nu bij het ziekenhuis voor blaas behandeling.
Een jongen met wie ik contact heb, heeft zijn blaas moeten laten verwijderen door Ketamine. Denk na alsjeblieft... Zo wil je niet eindigen, bespaar jezelf die ellende.
Oh, geloof me. Als je zo doorgaat krijg je alsnog plas problemen. Ik had tijdens mijn gebruik ook geen last. Tot ik stopte, toen begon de hel.probleem is dat ik nu geen pijn meer heb bij het plassen. terwijl ik wel echt veel gebruik. als je er veel bij drinkt moet het volgensmij minder zijn
oh shit . uhm ik ga me even mentaal voorbereiden.Oh, geloof me. Als je zo doorgaat krijg je alsnog plas problemen. Ik had tijdens mijn gebruik ook geen last. Tot ik stopte, toen begon de hel.
Ik zeg dit niet om je te kloten hรจ. Maar je moet dit echt niet onderschatten.
Hoop dat het je lukt om te minderen! Blijf je ons updaten met hoe het gaat? Duim voor je dat alles goed blijft gaan met je. ๐ค๐ปoh shit . uhm ik ga me even mentaal voorbereiden.
ja zal ik doen. ik ben echt dankbaar voor jullie steun ! dat waardeer ik echt heel erg.Hoop dat het je lukt om te minderen! Blijf je ons updaten met hoe het gaat? Duim voor je dat alles goed blijft gaan met je. ๐ค๐ป
Je kan het maat! ๐ja zal ik doen. ik ben echt dankbaar voor jullie steun ! dat waardeer ik echt heel erg.
yeah maybeSucces!
Ik heb zo weer een afspraak in het ziekenhuis voor mโn blaas... Misschien een beetje motivatie om vandaag te minderen als het je lukt? ๐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."