Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine verslaving

ketamine verslaving

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DeaveLid
01-01-2024, 00:00
#1
aaronvk zei:
ja zal ik doen. ik ben echt dankbaar voor jullie steun ! dat waardeer ik echt heel erg.
Klik om te vergroten...
Je kan het maat! 🍀
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Succes!

Ik heb zo weer een afspraak in het ziekenhuis voor m’n blaas... Misschien een beetje motivatie om vandaag te minderen als het je lukt? 😘
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Succes!

Ik heb zo weer een afspraak in het ziekenhuis voor m’n blaas... Misschien een beetje motivatie om vandaag te minderen als het je lukt? 😘
Klik om te vergroten...
yeah maybe :)
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel sterkte met herstel en goed dat je onderkent dat je een probleem hebt!
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben nu 1 dag zonder ketamine en heb vanochtend zo verschrikkelijk veel pijn gehad in mijn borst en buik, ik dacht dat ik dood ging. Heb geschreeuwd naar mensen of ze de huis arts post konden bellen en elke seconde leek een hel te zijn. Ik zag het leven echt niet meer zitten. Zo verschrikkelijks heb ik nog nooit mee gemaakt. Heb de heledag al paracetamol lopen slikken omdat het steeds maar terug kwam. Maar heb geen keta meer gebruikt, ik denk de heletijd dat het elke dag beter word en door die gedachten blijf ik volhouden. Heb vanavond wel de neiging gehad om weer te nemen omdat ik me dan weer even goed voel, maar gelukkig heeft mijn vriendin mij tegen gehouden en een pizza besteld als afleiding. Nu lig ik in mijn bed en zweet me de peenen uit. Ben echt bang dat ik doodga ofz. Heb de heledag al paniek aanvallen ook door mijn ptss denk ik. Ik hoop echt dat dit snel over is want ik voel me best wel zwaar klote.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
aaronvk zei:
Ben nu 1 dag zonder ketamine en heb vanochtend zo verschrikkelijk veel pijn gehad in mijn borst en buik, ik dacht dat ik dood ging. Heb geschreeuwd naar mensen of ze de huis arts post konden bellen en elke seconde leek een hel te zijn. Ik zag het leven echt niet meer zitten. Zo verschrikkelijks heb ik nog nooit mee gemaakt. Heb de heledag al paracetamol lopen slikken omdat het steeds maar terug kwam. Maar heb geen keta meer gebruikt, ik denk de heletijd dat het elke dag beter word en door die gedachten blijf ik volhouden. Heb vanavond wel de neiging gehad om weer te nemen omdat ik me dan weer even goed voel, maar gelukkig heeft mijn vriendin mij tegen gehouden en een pizza besteld als afleiding. Nu lig ik in mijn bed en zweet me de peenen uit. Ben echt bang dat ik doodga ofz. Heb de heledag al paniek aanvallen ook door mijn ptss denk ik. Ik hoop echt dat dit snel over is want ik voel me best wel zwaar klote.
Klik om te vergroten...
Rustig aan. Komt goed. De meeste mensen zeggen dat er geen afkick bij Ketamine zit maar ik had precies hetzelfde als jij. Ik ging ook enorm zweten. Na een paar dagen ga je je echt veel beter voelen en de cravings zijn de eerste paar dagen het zwaarste. Paniekaanvallen heb ik ook... Zeker als je lijf zo is uitgeput.

Lief van je vriendin, fijn dat je steun krijgt!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
You can do it man! Denk aan de pijnen die je hebt gehad. Als je door blijft snuiven worden de aanvallen erger en erger, en langer en langer. Dit is het goede moment om te stoppen voordat je jezelf permanente schade aanbrengt.

Je bent sterker dan je denkt. Je bent sterker dan dat witte poedertje! Dat witte poedertje brengt je op dit moment niets meer dan alleen maar meer ellende en pijn. Hou vol!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."