#1
Je kan het maat! 🍀ja zal ik doen. ik ben echt dankbaar voor jullie steun ! dat waardeer ik echt heel erg.
Je kan het maat! 🍀ja zal ik doen. ik ben echt dankbaar voor jullie steun ! dat waardeer ik echt heel erg.
yeah maybeSucces!
Ik heb zo weer een afspraak in het ziekenhuis voor m’n blaas... Misschien een beetje motivatie om vandaag te minderen als het je lukt? 😘
Rustig aan. Komt goed. De meeste mensen zeggen dat er geen afkick bij Ketamine zit maar ik had precies hetzelfde als jij. Ik ging ook enorm zweten. Na een paar dagen ga je je echt veel beter voelen en de cravings zijn de eerste paar dagen het zwaarste. Paniekaanvallen heb ik ook... Zeker als je lijf zo is uitgeput.Ben nu 1 dag zonder ketamine en heb vanochtend zo verschrikkelijk veel pijn gehad in mijn borst en buik, ik dacht dat ik dood ging. Heb geschreeuwd naar mensen of ze de huis arts post konden bellen en elke seconde leek een hel te zijn. Ik zag het leven echt niet meer zitten. Zo verschrikkelijks heb ik nog nooit mee gemaakt. Heb de heledag al paracetamol lopen slikken omdat het steeds maar terug kwam. Maar heb geen keta meer gebruikt, ik denk de heletijd dat het elke dag beter word en door die gedachten blijf ik volhouden. Heb vanavond wel de neiging gehad om weer te nemen omdat ik me dan weer even goed voel, maar gelukkig heeft mijn vriendin mij tegen gehouden en een pizza besteld als afleiding. Nu lig ik in mijn bed en zweet me de peenen uit. Ben echt bang dat ik doodga ofz. Heb de heledag al paniek aanvallen ook door mijn ptss denk ik. Ik hoop echt dat dit snel over is want ik voel me best wel zwaar klote.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."