Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc verslaving

3mmc verslaving

33 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je deze bijwerkingen leest klinkt het erger als de meeste drugs. Een aantal;
gedachtes of gevoelens over zelfmoord;
Klik om te vergroten...
Deze, die tussen haakjes nog even toegelicht moest worden (?)
zelfmoordpogingen (waaronder zelfmoord);
Klik om te vergroten...
Een van de vele bijzondere:
zwelling van de borsten bij mannen.
Klik om te vergroten...
En mijn persoonlijke favoriet:
plotseling dood;
Klik om te vergroten...
T zal je maar gebeuren.

In de bijlage is een PDF van de bijsluiter van methylfenidaat Mylan.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#2
StraatPiraat zei:
Verpest het voor jou de hele ervaring?
Klik om te vergroten...
Soms, als ik het onveilig gevoel niet genoeg kan negeren. Nochtans had ik dit in het begin van drugsgebruik nooit, ik had zelf nog nooit gevoeld dt ik een hartslag had. En toen deed ik veel hogere doseringen. Nu heb ik soms al last na 1 lijntje. Maar ik zit alsook met anxiety dus dit zal wel een rol meespelen.
StraatPiraat zei:
Zelf heb ik dat gevoel alleen wanneer ik wiet heb gerookt, dan word ik overvallen met de constante gedachtes van 'dit kan zo niet langer, de volgende psychose komt eraan, je hart gaat naar de klote, je verneukt je leven' etc.
Klik om te vergroten...
Door wiet te roken heb ik anxiety ontwikkelt.
StraatPiraat zei:
Daarentegen wanneer ik harddrugs gebruik ontbreekt me alle zorgen en ken ik daardoor ook totaal geen rem.
Heb je wel eens Ritalin geslikt? Moet je voor de gein de bijsluiter eens lezen, dan klinkt dat spontaan enger dan de meeste harddrugs en toch kan dat ook niet echt kwaad.
Misschien stelt het iets gerust, geen idee.
Klik om te vergroten...
Ik ga niet gemakkelijk medicatie nemen omwille van de bijsluiters, de bijwerkingen schrikken me vaak af. Geen ervaring met ritalin..
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb t zelfde doorstaand maatje, zoek professionele hulp. Het werkt oprecht goed. Ik wens je succes!
W
WoltersLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo mensen,
Ik heb een beslissing gemaakt in mijn leven en dat is namelijk dat ik ga stoppen met 3mmc , het heeft mij hard achter uit laten gaan het laatste jaar met 3mmc ik ben van een halve gram na een hele gram gegaan en zo heeft het zich door ontwikkelt dat ik niet meer kan stoppen en minimaal 1 nacht wakker ben en met 1 nacht doorhalen maak ik tussen de 3-5 gram op , wekelijks gebruik ik dus 10 gram gemiddeld , mijn uiterlijk is er hard op achter uit gegaan maar voorderest voel ik me wel oke , het enigste gevoel dat ik heb is dat ik wat mis , dat ik me wel oke voel is denk ik omdat ik niet anders gewend ben dan dat ik leef zoals ik al jaren leef , dat is dus iets om achter te komen en daar ben ik heel nieuwschierig na , mijn vraag is nu ook :

Hebben jullie tips voor mij ?
Wat is/was jullie wekelijks gebruik
Hebben jullie er iets aan over gehouden ?
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#5
Direct Stoppen en voor jezelf gaan zorgen... Klinkt cliche ik weet het maar zoveel grammen wegwerken is echt je hersenen beschadigen. En mischien meer? Dat weten we niet wat de gevolgen zijn van dit soort RC 's.

Goed koken en lekkere dingen maken , sporten en dingen eten als chocola (puur), bananen en zorg dat je magnesium malaat haalt en veel vitamine c binnen krijgt. Veel slapen ook. Ik wens je het beste , ik ben er ook doorheen gegaan en nu gaat het weer beter met me.

Mvg
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wolters zei:
Wat is/was jullie wekelijks gebruik
Hebben jullie er iets aan over gehouden ?
Klik om te vergroten...
Ik zat een flinke periode in hetzelfde schuitje, ging een tijd goed en ineens had ik een psychose te pakken. Daarnaast is naar voren gekomen dat ik een hartritmestoornis heb, voorheen nooit last van gehad, nu ongelooflijk veel.
Ik wens je heel veel succes, je kan het!
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
StraatPiraat zei:
Ik zat een flinke periode in hetzelfde schuitje, ging een tijd goed en ineens had ik een psychose te pakken. Daarnaast is naar voren gekomen dat ik een hartritmestoornis heb, voorheen nooit last van gehad, nu ongelooflijk veel.
Ik wens je heel veel succes, je kan het!
Klik om te vergroten...
kwam dat van je hartritmestoornis naar voren omdat je last kreeg van je hart?
ik heb namelijk sinds een maand soms een raar gevoel aan mijn hart (of er omheen?). het doet geen pijn maar het voelt niet echt goed.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#8
johndeertrekker zei:
kwam dat van je hartritmestoornis naar voren omdat je last kreeg van je hart?
ik heb namelijk sinds een maand soms een raar gevoel aan mijn hart (of er omheen?). het doet geen pijn maar het voelt niet echt goed.
Klik om te vergroten...
hmm kan je misschien dat rare gevoel een beetje uitleggen voor me?
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flualhamdulillam zei:
hmm kan je misschien dat rare gevoel een beetje uitleggen voor me?
Klik om te vergroten...
drukkend/tintelend meestal duurt het maar een aantal minuten voor het weggaat, in het begin heeft het een paar keer wel een uur ofzo aangehouden, toen kreeg ik ook wel lichte paniek. en hoop maar dat het niet me hart is
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#10
johndeertrekker zei:
kwam dat van je hartritmestoornis naar voren omdat je last kreeg van je hart?
ik heb namelijk sinds een maand soms een raar gevoel aan mijn hart (of er omheen?). het doet geen pijn maar het voelt niet echt goed.
Klik om te vergroten...
Ja. Het is niet bekend of ik dit altijd al had, maar ik had er geen last van voorheen.
Ik heb de typische variant van AVNRT
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
StraatPiraat zei:
Ja. Het is niet bekend of ik dit altijd al had, maar ik had er geen last van voorheen.
Ik heb de typische variant van AVNRT
Klik om te vergroten...
dus je had de klachten die ik omschreef?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#12
johndeertrekker zei:
dus je had de klachten die ik omschreef?
Klik om te vergroten...
Het komt wel een beetje overeen.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
johndeertrekker zei:
drukkend/tintelend meestal duurt het maar een aantal minuten voor het weggaat, in het begin heeft het een paar keer wel een uur ofzo aangehouden, toen kreeg ik ook wel lichte paniek. en hoop maar dat het niet me hart is
Klik om te vergroten...
Onder invloed of ook nuchter?
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flualhamdulillam zei:
Onder invloed of ook nuchter?
Klik om te vergroten...
onder invloed meestal

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."