#1
Shit man. Vind je het goed zo? Zou je er vanaf willen..?Ben me er pas van bewust geworden sinds ik op dit forum zit.
Shit man. Vind je het goed zo? Zou je er vanaf willen..?Ben me er pas van bewust geworden sinds ik op dit forum zit.
Mijn man lacht het weg. En ik, ik wil slapen …..Shit man. Vind je het goed zo? Zou je er vanaf willen..?
Ik zou eens gaan babbelen met je huisarts. Wat slecht dit zeg.Mijn man lacht het weg. En ik, ik wil slapen …..
Wat… Tuurlijk wel.Zolang de dokter voorschrijft is het toch lichamelijk niet echt schadelijk ?
Als jij er zelf oké mee bent is dat prima. Zo lang je maar weet waar je mee bezig bent. Ik zou echt even gaan babbelen met je artsZolang de dokter voorschrijft is het toch lichamelijk niet echt schadelijk ? Uren wakker liggen , ben ik pas kapot van .
Oké… Het lijkt alsof je nu de situatie mooier probeert te maken.zoveel mensen zijn aan de slaapmiddelen……arts zijn echtgenote verleden jaar plots s nachts gestorven. Vertelt me dat ook hij nu deze middelen neemt, anders ziet hij haar duizend keer terug sterven voor zn ogen. Dus…. Weet ge wat? Ik ga nu mn pilleke nemen anders slaap ik helemaal weer niet. Toch bedankt voor jullie goede raad. 👍
Ho ho de 1 ste stresskippie prijs is al van mij hoor ! 😜Is er ook verschil tussen benzos nemen voor de kick , bestaat dat ?Neem je dan niet meer ? Wij nemen het enkel als slaapmiddel zoals zovele mensen en ik vooral tegen anders uren liggen piekeren in bed. Ben nu eenmaal een domme stresskip. Niet dat ik echt problemen heb, neen alleen dat ….wat als ? En dan gaat er veel door mijn hoofd , teveel.
Slaapmeditatie op recept ? 😜Werkt die 5mg zolpidem na 4 jaar nog steeds goed om te slapen dan?
Ik heb geen idee hoe tolerantie werkt op lage dosering en zo'n lange termijn. Überhaupt amper ervaring met benzos zonder schrikbarende hoeveelheden uppers.
Voor mij doet slaapmeditatie echt wonderen. Het stelt me in staat om het piekeren uit te schakelen. Vroeger, vanaf m'n 12/13e jaar denk begon ik al enorm te piekeren. Dat is zo doorgegaan tot m'n 23e. Vaak zag ik de klok 4/5 uur worden terwijl ik om 11 uur in bed lag. Daarna (door veel) upper gebruik ging ik nachten door tot ik echt kapot was en ging ik slapen met een stevige dosis benzos.
Nu ik slaapmeditatie gebruik, lig ik eigenlijk nooit langer 'wakker' dan een half uur.
. Een jaartje geleden nam ik halve Lormetazepam. Hier op forum suggereerden ze dat ik dit kon minderen door telkens wat af te schaven. Zó tot op een kwartje geraakt 👍. En dan zei men hier dat Zolpidem niet zo schadelijk zou zijn……dus overgestapt. hierop. Maar ik zou zo graag terug slapen zoals voorheen zonder medicatie.Werkt die 5mg zolpidem na 4 jaar nog steeds goed om te slapen dan?
Ik heb geen idee hoe tolerantie werkt op lage dosering en zo'n lange termijn. Überhaupt amper ervaring met benzos zonder schrikbarende hoeveelheden uppers.
Voor mij doet slaapmeditatie echt wonderen. Het stelt me in staat om het piekeren uit te schakelen. Vroeger, vanaf m'n 12/13e jaar denk begon ik al enorm te piekeren. Dat is zo doorgegaan tot m'n 23e. Vaak zag ik de klok 4/5 uur worden terwijl ik om 11 uur in bed lag. Daarna (door veel) upper gebruik ging ik nachten door tot ik echt kapot was en ging ik slapen met een stevige dosis benzos.
Nu ik slaapmeditatie gebruik, lig ik eigenlijk nooit langer 'wakker' dan een half uur.
Slaapmeditatie op recept ? 😜
Heel fijn dat t goed werkt voor je!
. Een jaartje geleden nam ik halve Lormetazepam. Hier op forum suggereerden ze dat ik dit kon minderen door telkens wat af te schaven. Zó tot op een kwartje geraakt 👍.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."