Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, Ik ben hier nieuw. Ik heb een vraag waar vast iemand eerder ervaring mee heeft gehad of meer over weet, Ik zal kort omschrijven wat de situatie is en was; Reeds ben ik al jaren af en aan aan de Benzo's (vooral research) dit is nu al een jaar of 4 zo. Vaak gebruik ik ze een aantal maanden, ga ik een detox in en kom ik eruit en houd ik het maar een paar weken vol. Ik vind het afbouwen in een detox vrij zwaar, dit doen ze altijd met Diazepam en dat is niet echt het middel van mijn keus. Nu is het zo dat ik na een periode van pak 'm beet 2,5 maand weer een maand volgas 24/7 aan de benzos zat en ik dat afgelopen donderdag wel weer klaar vond maar ik wilde ook perse geen detox in, tegen het advies van mijn verslavingsarts in (die me wel al had aangemeld voor een detox) besloot ik vrijdag cold turkey te stoppen. Ik ben echt naar hel en terug geweest de afgelopen dagen en ik heb ontwenning nog nooit zo heftig meegemaakt met totaal geen slaap, lichtflitsen, echt heel eng. Ik kon bijna niet op mn benen staan. tot vanmiddag; ik kreeg hele erge flitsen, ben een uurtje weggeweest en werd wakker en had mn hele tong blauwgebeten, ik heb dus denk ik een insult gehad. Maar.... ik voelde me erna ondanks dat ik wat kramp had wel weer echt bijna de oude. Hoe kan dit? Komt dit omdat ik dat (waarschijnlijk) insult heb gehad, hebben anderen hier ervaring mee? Ik overleg dit natuurlijk ook met mijn arts maar was toch wel heel benieuwd Groetjes!"
"Hi. Thanks voor jullie reacties. Ik had er even bij moeten vermelden dat ik best ervaren ben met benzo's en andere GABA troep, en de Ashton Manual ken. Ik ben echt geen groentje op dit gebied. Maar gezien mijn korte 'terugval' en de mogelijkheid om zelf in te grijpen waar nodig ( benzo's gewoon in huis, verschillende met lange en korte halfwaardetijd en werkingsduur want dat vind ik vaak ook nog wel van elkaar verschillen) wilde ik toch een keer proberen. Ik voel me nu na 5 dagen eigenlijk weer helemaal prima. Nergens last van. Dus dat vind ik er zo gek aan. Ik raak in ieder geval geen GABA bindende troep meer aan het komende jaar. Het is echt living hell."