#1
@LucidLucy @Spyro, ik wilde even mededelen dat ik 18 februari een intake bij Brijder heb.
Ik heb maandag om 21.00 mijn laatste buis genomen en tot nu geen ghb meer genomen!
Gister en vandaag heb ik een lage dosering phenibut genomen en voelde alleen gisteravond somberheid en een 'urge' om te pakken. Dat is denk ik het vaste patroon dat erin is vastgesleten. Ik voel me vandaag erg goed en merk dat ik nu al veel helderder in mijn hoofd ben. Mijn relatie gaat ook momenteel erg goed en heb weinig drang naar een buis. Ik weet dat ik er lang nog niet ben, maar wat ben ik blij dat ik heb besloten om niet door te gebruiken tot mijn intake. Anders was mijn verslaving van kwaad tot erger geworden.
Vanaf morgen geen phenibut meer en ga ik door op een gezond dieet met veel slaap en sporten. Ik heb voor de rest chille supplementen gehaald van natuurlijk presteren: GABA & L-THEANINE en nachtrust met magnesium, valeriaan, magnesium, b1&6 enzovoort. Als jullie nog tips hebben om mijn gaba hormoonhuishouding te repareren te komende tijd let me know!
Op naar een mooier leven <3
Ik heb maandag om 21.00 mijn laatste buis genomen en tot nu geen ghb meer genomen!
Vanaf morgen geen phenibut meer en ga ik door op een gezond dieet met veel slaap en sporten. Ik heb voor de rest chille supplementen gehaald van natuurlijk presteren: GABA & L-THEANINE en nachtrust met magnesium, valeriaan, magnesium, b1&6 enzovoort. Als jullie nog tips hebben om mijn gaba hormoonhuishouding te repareren te komende tijd let me know!