Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen met GHB gebruik

Stoppen met GHB gebruik

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snap je punt. Ik heb het zelf ook eerst ambulant gedaan. Ik was bang voor de 'cultuurshock' als ik weer uit de kliniek het echte leven in ging. Dus wilde ik het ook in mijn eigen omgeving doen. Ik liet helaas mijn werk en sociaal leven nog steeds boven mijn zelfzorg en herstel staan. En dat heb ik daarna keihard gemerkt.

Hopelijk gaat het jou beter af! Als je maar beseft dat het echt veel energie kost om met jezelf bezig te zijn. Dan komt het goed!

Overigens is een opname in ZA bij de meeste klinieken 6 weken. Je bent dus geen maanden weg. Maar het is alsnog een lange tijd, zeker op een semester van 10 tot 12 weken.

PS. Zolang je geen fysieke ontwenning merkt zou ik niet gaan aanrommelen met benzos als ik jou was. Voor je het weet heb je een nieuwe verslaving te pakken.
Geestelijke gevolgen moet je niet willen onderdrukken, je zal ze moeten ondergaan en verwerken. Anders blijf je de problemen voor je uitschuiven. Het is lastig, maar afkomen van een drugsverslaving is gewoon niet gemakkelijk.
T
TiramisufordaysLid
01-01-2024, 00:00
#2
@LucidLucy @Spyro, ik wilde even mededelen dat ik 18 februari een intake bij Brijder heb.
Ik heb maandag om 21.00 mijn laatste buis genomen en tot nu geen ghb meer genomen! :) Gister en vandaag heb ik een lage dosering phenibut genomen en voelde alleen gisteravond somberheid en een 'urge' om te pakken. Dat is denk ik het vaste patroon dat erin is vastgesleten. Ik voel me vandaag erg goed en merk dat ik nu al veel helderder in mijn hoofd ben. Mijn relatie gaat ook momenteel erg goed en heb weinig drang naar een buis. Ik weet dat ik er lang nog niet ben, maar wat ben ik blij dat ik heb besloten om niet door te gebruiken tot mijn intake. Anders was mijn verslaving van kwaad tot erger geworden.

Vanaf morgen geen phenibut meer en ga ik door op een gezond dieet met veel slaap en sporten. Ik heb voor de rest chille supplementen gehaald van natuurlijk presteren: GABA & L-THEANINE en nachtrust met magnesium, valeriaan, magnesium, b1&6 enzovoort. Als jullie nog tips hebben om mijn gaba hormoonhuishouding te repareren te komende tijd let me know! :) Op naar een mooier leven <3

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."